To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Ψυχολογία > Ο FREUD ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
 
 
 
   
 
o freud kai i paidagogiki photo

o freud kai i paidagogiki photo


Ο FREUD ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ

BKS.0487105      
ΚατηγορίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥποκατηγορίαΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.11.05 €
μόνο9.95 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-402-211-3
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΤΥΠΩΘΗΤΩ
Σειρά: ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μετάφραση: ΠΑΥΛΟΥ ΒΕΡΑ
Σελίδες: 179
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Ο Sigmund Freud από πολύ νωρίς θεώρησε πως η ψυχανάλυση μπορεί να φωτίσει το χώρο της παιδαγωγικής όχι μ' έναν θεωρητικό τρόπο αλλά μέσα από τη συνάντηση δύο πεδίων πράξης. Έθεσε λοιπόν τις βάσεις για τη δημιουργία μιας νέας κατεύθυνσης, της Ψυχαναλυτικής Παιδαγωγικής. Μετά τον Freud, ψυχαναλυτές και παιδαγωγοί μπήκαν στη διαδικασία αναζήτησης των θεωρητικών και πρακτικών εργαλείων που θα δώσουν τη δυνατότητα να εκπαιδεύσουμε και να διδάξουμε αναγνωρίζοντας τις ασυνείδητες διαστάσεις του υποκειμένου.

Η Mireille Cifali, καθηγήτρια των επιστημών της αγωγής στη Γενεύη, και η Francis Imbert, ψυχαναλύτρια και επιμορφώτρια εκπαιδευτικών στα γαλλικά IUFM, κάνουν μια νέα ανάγνωση των κειμένων του Freud.

Στο πολύ ενδιαφέρον αυτό εγχείρημα αντιπαραθέτουν τον φροϋδικό προβληματισμό με τη σκέψη των παιδαγωγών ψυχαναλυτών August Aichorn και Hans Zulliger, οι οποίοι πρώτοι βάλθηκαν να «εφαρμόσουν» με τον τρόπο τους την ψυχαναλυτική παιδαγωγική στην πράξη.

Το εγχείρημα αυτό τους έφερε αντιμέτωπους με τα ζητήματα της μεταβίβασης στο πρόσωπο του δασκάλου και της ταύτισης με το δάσκαλο, αντίστοιχη με την ταύτιση με τον «οδηγό» της Ψυχολογίας των μαζών και ανάλυση του εγώ του Freud. Έκτοτε, τεράστιες αλλαγές έχουν γίνει στο χώρο της εκπαίδευσης αλλά και της ψυχανάλυσης και ο σημερινός προβληματισμός μπολιάζεται με τη μεταγενέστερη συμβολή των Jacques Lacan, Wilfred Bion, Paul-Laurent Assoun, Joel Dor που αναδεικνύουν με ιδιαίτερο τρόπο τη φαντασιακή και τη συμβολική διάσταση της αγωγής.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Last viewed
Ο FREUD ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ (BKS.0487105)
o freud kai i paidagogiki photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 11.05 € μόνο 9.95
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 960-402-211-3
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΤΥΠΩΘΗΤΩ
Σειρά: ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μετάφραση: ΠΑΥΛΟΥ ΒΕΡΑ
Σελίδες: 179
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Ο Sigmund Freud από πολύ νωρίς θεώρησε πως η ψυχανάλυση μπορεί να φωτίσει το χώρο της παιδαγωγικής όχι μ' έναν θεωρητικό τρόπο αλλά μέσα από τη συνάντηση δύο πεδίων πράξης. Έθεσε λοιπόν τις βάσεις για τη δημιουργία μιας νέας κατεύθυνσης, της Ψυχαναλυτικής Παιδαγωγικής. Μετά τον Freud, ψυχαναλυτές και παιδαγωγοί μπήκαν στη διαδικασία αναζήτησης των θεωρητικών και πρακτικών εργαλείων που θα δώσουν τη δυνατότητα να εκπαιδεύσουμε και να διδάξουμε αναγνωρίζοντας τις ασυνείδητες διαστάσεις του υποκειμένου.

Η Mireille Cifali, καθηγήτρια των επιστημών της αγωγής στη Γενεύη, και η Francis Imbert, ψυχαναλύτρια και επιμορφώτρια εκπαιδευτικών στα γαλλικά IUFM, κάνουν μια νέα ανάγνωση των κειμένων του Freud.

Στο πολύ ενδιαφέρον αυτό εγχείρημα αντιπαραθέτουν τον φροϋδικό προβληματισμό με τη σκέψη των παιδαγωγών ψυχαναλυτών August Aichorn και Hans Zulliger, οι οποίοι πρώτοι βάλθηκαν να «εφαρμόσουν» με τον τρόπο τους την ψυχαναλυτική παιδαγωγική στην πράξη.

Το εγχείρημα αυτό τους έφερε αντιμέτωπους με τα ζητήματα της μεταβίβασης στο πρόσωπο του δασκάλου και της ταύτισης με το δάσκαλο, αντίστοιχη με την ταύτιση με τον «οδηγό» της Ψυχολογίας των μαζών και ανάλυση του εγώ του Freud. Έκτοτε, τεράστιες αλλαγές έχουν γίνει στο χώρο της εκπαίδευσης αλλά και της ψυχανάλυσης και ο σημερινός προβληματισμός μπολιάζεται με τη μεταγενέστερη συμβολή των Jacques Lacan, Wilfred Bion, Paul-Laurent Assoun, Joel Dor που αναδεικνύουν με ιδιαίτερο τρόπο τη φαντασιακή και τη συμβολική διάσταση της αγωγής.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Ο FREUD ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ BKS.0487105 BKS.0487105 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 960-402-211-3 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΤΥΠΩΘΗΤΩ Σειρά: ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Μετάφραση: ΠΑΥΛΟΥ ΒΕΡΑ Σελίδες: 179 Διαστάσεις: 14x21 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 Ο Sigmund Freud από πολύ νωρίς θεώρησε πως η ψυχανάλυση μπορεί να φωτίσει το χώρο της παιδαγωγικής όχι μ' έναν θεωρητικό τρόπο αλλά μέσα από τη συνάντηση δύο πεδίων πράξης. Έθεσε λοιπόν τις βάσεις για τη δημιουργία μιας νέας κατεύθυνσης, της Ψυχαναλυτικής Παιδαγωγικής. Μετά τον Freud, ψυχαναλυτές και παιδαγωγοί μπήκαν στη διαδικασία αναζήτησης των θεωρητικών και πρακτικών εργαλείων που θα δώσουν τη δυνατότητα να εκπαιδεύσουμε και να διδάξουμε αναγνωρίζοντας τις ασυνείδητες διαστάσεις του υποκειμένου. Η Mireille Cifali, καθηγήτρια των επιστημών της αγωγής στη Γενεύη, και η Francis Imbert, ψυχαναλύτρια και επιμορφώτρια εκπαιδευτικών στα γαλλικά IUFM, κάνουν μια νέα ανάγνωση των κειμένων του Freud. Στο πολύ ενδιαφέρον αυτό εγχείρημα αντιπαραθέτουν τον φροϋδικό προβληματισμό με τη σκέψη των παιδαγωγών ψυχαναλυτών August Aichorn και Hans Zulliger, οι οποίοι πρώτοι βάλθηκαν να «εφαρμόσουν» με τον τρόπο τους την ψυχαναλυτική παιδαγωγική στην πράξη. Το εγχείρημα αυτό τους έφερε αντιμέτωπους με τα ζητήματα της μεταβίβασης στο πρόσωπο του δασκάλου και της ταύτισης με το δάσκαλο, αντίστοιχη με την ταύτιση με τον «οδηγό» της Ψυχολογίας των μαζών και ανάλυση του εγώ του Freud. Έκτοτε, τεράστιες αλλαγές έχουν γίνει στο χώρο της εκπαίδευσης αλλά και της ψυχανάλυσης και ο σημερινός προβληματισμός μπολιάζεται με τη μεταγενέστερη συμβολή των Jacques Lacan, Wilfred Bion, Paul-Laurent Assoun, Joel Dor που αναδεικνύουν με ιδιαίτερο τρόπο τη φαντασιακή και τη συμβολική διάσταση της αγωγής.
8.96
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή