Το πρώτο μυθιστόρημα ενός συγγραφέα νεκρού στα είκοσί του χρόνια κι ένας απ' τους καλύτερους ρόλους του Ζεράρ Φιλίπ. Το έτος 1918, ένας μαθητής γυμνασίου, ο Φρανσουά, ερωτεύεται μια νέα γυναίκα, τη Μάρθα, της οποίας ο αρραβωνιαστικός, ο Ζακ, βρίσκεται στο μέτωπο. Ο έρωτας θα τους σκλαβώσει, παράφορος, απόλυτος, ενάντιος σε όλους και σε όλα, γείτονες σαρκαστές και γονείς εγκαταλειμμένους. Μα θα τους τυραννήσει η αγωνία, η ασυνείδητη σκληρότητα, η αδυναμία ενός παιδιού να ζήσει την περιπέτεια ενός άντρα. Ο πόλεμος τελειώνει και μαζί του τα ''τέσσερα χρόνια μακρόσυρτων διακοπών''. Η Μάρθα πεθαίνει φέρνοντας στον κόσμο το παιδί του Φρανσουά, που θα γίνει ''ο μόνος λόγος για να ζήσει'' ο Ζακ. ''Βλέποντας αυτόν τον τόσο σεβάσμιο χήρο, κατάλαβα ότι η τάξη, με τον καιρό, επιβάλλεται από μόνη της στα πράγματα. Μήπως δεν είχα μόλις μάθει ότι η Μάρθα πέθανε φωνάζοντας το όνομά μου κι ότι ο γιος μου θα ζούσε με αξιοπρέπεια;''
Το πρώτο μυθιστόρημα ενός συγγραφέα νεκρού στα είκοσί του χρόνια κι ένας απ' τους καλύτερους ρόλους του Ζεράρ Φιλίπ. Το έτος 1918, ένας μαθητής γυμνασίου, ο Φρανσουά, ερωτεύεται μια νέα γυναίκα, τη Μάρθα, της οποίας ο αρραβωνιαστικός, ο Ζακ, βρίσκεται στο μέτωπο. Ο έρωτας θα τους σκλαβώσει, παράφορος, απόλυτος, ενάντιος σε όλους και σε όλα, γείτονες σαρκαστές και γονείς εγκαταλειμμένους. Μα θα τους τυραννήσει η αγωνία, η ασυνείδητη σκληρότητα, η αδυναμία ενός παιδιού να ζήσει την περιπέτεια ενός άντρα. Ο πόλεμος τελειώνει και μαζί του τα ''τέσσερα χρόνια μακρόσυρτων διακοπών''. Η Μάρθα πεθαίνει φέρνοντας στον κόσμο το παιδί του Φρανσουά, που θα γίνει ''ο μόνος λόγος για να ζήσει'' ο Ζακ. ''Βλέποντας αυτόν τον τόσο σεβάσμιο χήρο, κατάλαβα ότι η τάξη, με τον καιρό, επιβάλλεται από μόνη της στα πράγματα. Μήπως δεν είχα μόλις μάθει ότι η Μάρθα πέθανε φωνάζοντας το όνομά μου κι ότι ο γιος μου θα ζούσε με αξιοπρέπεια;''
Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΣΤΟ ΚΟΡΜΙBKS.0335012BKS.0335012ΡΑΝΤΙΓΚΕ ΡΑΙΜΟΝΡΑΝΤΙΓΚΕ ΡΑΙΜΟΝΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΚατηγορία: ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ •ΡΑΝΤΙΓΚΕ ΡΑΙΜΟΝ στην κατηγορία ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ISBN: 960-7408-78-0 Συγγραφέας: ΡΑΝΤΙΓΚΕ ΡΑΙΜΟΝ Εκδοτικός οίκος: PRINTA Σειρά: ΕΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ Μετάφραση: ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΑ Σελίδες: 190 Διαστάσεις: 14x21 Ημερομηνία Έκδοσης: 2003 Το πρώτο μυθιστόρημα ενός συγγραφέα νεκρού στα είκοσί του χρόνια κι ένας απ' τους καλύτερους ρόλους του Ζεράρ Φιλίπ. Το έτος 1918, ένας μαθητής γυμνασίου, ο Φρανσουά, ερωτεύεται μια νέα γυναίκα, τη Μάρθα, της οποίας ο αρραβωνιαστικός, ο Ζακ, βρίσκεται στο μέτωπο. Ο έρωτας θα τους σκλαβώσει, παράφορος, απόλυτος, ενάντιος σε όλους και σε όλα, γείτονες σαρκαστές και γονείς εγκαταλειμμένους. Μα θα τους τυραννήσει η αγωνία, η ασυνείδητη σκληρότητα, η αδυναμία ενός παιδιού να ζήσει την περιπέτεια ενός άντρα. Ο πόλεμος τελειώνει και μαζί του τα ''τέσσερα χρόνια μακρόσυρτων διακοπών''. Η Μάρθα πεθαίνει φέρνοντας στον κόσμο το παιδί του Φρανσουά, που θα γίνει ''ο μόνος λόγος για να ζήσει'' ο Ζακ. ''Βλέποντας αυτόν τον τόσο σεβάσμιο χήρο, κατάλαβα ότι η τάξη, με τον καιρό, επιβάλλεται από μόνη της στα πράγματα. Μήπως δεν είχα μόλις μάθει ότι η Μάρθα πέθανε φωνάζοντας το όνομά μου κι ότι ο γιος μου θα ζούσε με αξιοπρέπεια;'' Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΣΤΟ ΚΟΡΜΙ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση