Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
 
 
 
   
 
neoi kai texnologies tis epikoinonias photo

neoi kai texnologies tis epikoinonias photo


ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

BKS.0542927          
ΚατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΒΡΥΖΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΣΙΤΟΥΡΔΙΟΥ ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από15.00 €
μόνο13.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-01-1640-3
Συγγραφέας: ΒΡΥΖΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΣΙΤΟΥΡΔΙΟΥ ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 264
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2014

Οι νέοι είναι δεινοί καταναλωτές της επικοινωνιακής αγοράς που αποτελείται όχι μόνο από προϊόντα, αλλά και από ιδέες και αξίες. Τηλεοπτικά προγράμματα, διαφημίσεις, περιοδικά μόδας, ηλεκτρονικά παιχνίδια, ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές κάθε είδους πωλούνται στη νέα γενιά όχι μόνο ως προϊόντα, αλλά ως πακέτα τρόπων ζωής.
Οι νέοι αποδέχονται τη νέα τεχνολογία και την ενσωματώνουν στην καθημερινή τους ζωή πολύ πιο γρήγορα από τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Καθώς χρησιμοποιούν τα τεχνικά αντικείμενα, η καθημερινή τους ζωή αλλάζει όπως και οι αντιλήψεις τους για την κοινωνία, γιατί είναι μέσω αυτών των τεχνικών αντικειμένων που οργανώνουν τις σχέσεις τους με τους άλλους.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (BKS.0542927)
neoi kai texnologies tis epikoinonias photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
15.00 € -10% = 13.50
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-01-1640-3
Συγγραφέας: ΒΡΥΖΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΣΙΤΟΥΡΔΙΟΥ ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 264
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2014

Οι νέοι είναι δεινοί καταναλωτές της επικοινωνιακής αγοράς που αποτελείται όχι μόνο από προϊόντα, αλλά και από ιδέες και αξίες. Τηλεοπτικά προγράμματα, διαφημίσεις, περιοδικά μόδας, ηλεκτρονικά παιχνίδια, ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές κάθε είδους πωλούνται στη νέα γενιά όχι μόνο ως προϊόντα, αλλά ως πακέτα τρόπων ζωής.
Οι νέοι αποδέχονται τη νέα τεχνολογία και την ενσωματώνουν στην καθημερινή τους ζωή πολύ πιο γρήγορα από τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Καθώς χρησιμοποιούν τα τεχνικά αντικείμενα, η καθημερινή τους ζωή αλλάζει όπως και οι αντιλήψεις τους για την κοινωνία, γιατί είναι μέσω αυτών των τεχνικών αντικειμένων που οργανώνουν τις σχέσεις τους με τους άλλους.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ BKS.0542927 ΒΡΥΖΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΣΙΤΟΥΡΔΙΟΥ ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ ΒΡΥΖΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΣΙΤΟΥΡΔΙΟΥ ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
12.15 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials