MICHEL VINAVER : ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - Μέχρι πού είναι διατεθειμένος να φτάσει κανείς για να βρει -ή για να μη χάσει- τη δουλειά του; Πόση ελευθερία και πόση αξιοπρέπεια είναι διατεθειμένος να εκχωρήσει; ’νεργος εδώ και τρεις μήνες, ένας πρώην διευθυντής πωλήσεων αναζητά εργασία. Με όχημα μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη που δίνει στον διευθυντή προσωπικού μιας πολυεθνικής εταιρείας, παρακολουθούμε να ξεδιπλώνονται σ' όλη τους την εμβέλεια η ακρότητα και ο κυνισμός, η παντοδυναμία της έννοιας της εργασίας στον καπιταλιστικό κόσμο. Η χορωδιακή μορφή, όπως τη διδάσκει ο Μισέλ Βιναβέρ, με τους χαρακτήρες να διαπλέκονται παράλληλα πάνω σ' έναν κατακερματισμένο διάλογο, υλοποιεί αριστοτεχνικά στο επίπεδο της γλώσσας την αναγωγή του ιδιωτικού στο δημόσιο. Τα πρόσωπα είναι σαν να μη δικαιούνται εκτενή, προσωπικό χώρο, σαν να μη διαθέτουν καμιά αυτονομία. Όλοι μετέχουν (μετέχουμε) στο συλλογικό δράμα της επισφάλειας και της έκθεσης της οικογένειας, του "μέσα" στις σαρκοβόρες συνθήκες του "έξω".
MARIE NDIAYE : ΧΙΛΝΤΑ - Το ανελέητο πορτρέτο μιας γυναίκας που έχει τόσο μαγευτεί από την οικιακή της βοηθό ώστε προσπαθεί να την αποστερήσει από τον ίδιο της τον εαυτό, από τη ζωή και την οικογένειά της. Εστιάζοντας στο στοιχείο του διφορούμενου εντός της διαλεκτικής αφέντη και δούλου, φιλοτεχνείται η συγκλονιστική παρουσία μιας υστερικής και τυραννικής αριστερής αστής, μέσα σε ένα κλίμα νοσηρής περιέργειας. "Η Marie NDiaye έχει βρει έναν αποκλειστικά δικό της τρόπο για να μιλήσει για πράγματα που ανήκουν σε όλους", αναφέρει το λογοτεχνικό περιοδικό La Quinzaine litt?raire.
JEAN-REN? LEMOINE : ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ - Εδώ, τα πάντα συμβαίνουν τη νύχτα. Η Ιφιγένεια ξυπνάει γιατί κατατρύχεται από μια έντονη προαίσθηση. Θα ξετυλίξει το κουβάρι των αναμνήσεων, θα αντιληφθεί τον αιώνιο χαρακτήρα της συγκεκριμένης νύχτας, η οποία, συνειδητοποιεί η Ιφιγένεια, θα είναι η τελευταία, και σαν άλλη Κασσάνδρα θα δει το μέλλον, θα αποδεχθεί την αδήριτη πραγματικότητα του θανάτου της, ενώ επιπλέον θα συλλάβει τον όλεθρο ενός πολέμου που θα οδηγήσει έναν ολόκληρο λαό σε μια φρικτή νίκη.
JEAN-REN? LEMOINE : ΜΗΔΕΙΑ, ΜΑΝΙΑΣΜΕΝΟ ΠΟΙΗΜΑ - Ο μύθος του Ευριπίδη παρουσιάζεται σε αυτόν το μονόλογο ως φλεγόμενο ποίημα μιας πληγωμένης γυναίκας, διχασμένης ανάμεσα στη φονική εκδίκηση και τον άπελπι έρωτα. Εστιάζοντας στην αλλόκοτη συνθήκη της ξεριζωμένης ξένης, συνδυάζει, μέσα από μια ποιητική προσέγγιση, την πολιτική, ψυχαναλυτική και σεξουαλική διάταση του θέματος, αφήνοντάς μας να αμφιταλαντευόμαστε μεταξύ φόβου και τρόμου.
MICHEL VINAVER : ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - Μέχρι πού είναι διατεθειμένος να φτάσει κανείς για να βρει -ή για να μη χάσει- τη δουλειά του; Πόση ελευθερία και πόση αξιοπρέπεια είναι διατεθειμένος να εκχωρήσει; ’νεργος εδώ και τρεις μήνες, ένας πρώην διευθυντής πωλήσεων αναζητά εργασία. Με όχημα μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη που δίνει στον διευθυντή προσωπικού μιας πολυεθνικής εταιρείας, παρακολουθούμε να ξεδιπλώνονται σ' όλη τους την εμβέλεια η ακρότητα και ο κυνισμός, η παντοδυναμία της έννοιας της εργασίας στον καπιταλιστικό κόσμο. Η χορωδιακή μορφή, όπως τη διδάσκει ο Μισέλ Βιναβέρ, με τους χαρακτήρες να διαπλέκονται παράλληλα πάνω σ' έναν κατακερματισμένο διάλογο, υλοποιεί αριστοτεχνικά στο επίπεδο της γλώσσας την αναγωγή του ιδιωτικού στο δημόσιο. Τα πρόσωπα είναι σαν να μη δικαιούνται εκτενή, προσωπικό χώρο, σαν να μη διαθέτουν καμιά αυτονομία. Όλοι μετέχουν (μετέχουμε) στο συλλογικό δράμα της επισφάλειας και της έκθεσης της οικογένειας, του "μέσα" στις σαρκοβόρες συνθήκες του "έξω".
MARIE NDIAYE : ΧΙΛΝΤΑ - Το ανελέητο πορτρέτο μιας γυναίκας που έχει τόσο μαγευτεί από την οικιακή της βοηθό ώστε προσπαθεί να την αποστερήσει από τον ίδιο της τον εαυτό, από τη ζωή και την οικογένειά της. Εστιάζοντας στο στοιχείο του διφορούμενου εντός της διαλεκτικής αφέντη και δούλου, φιλοτεχνείται η συγκλονιστική παρουσία μιας υστερικής και τυραννικής αριστερής αστής, μέσα σε ένα κλίμα νοσηρής περιέργειας. "Η Marie NDiaye έχει βρει έναν αποκλειστικά δικό της τρόπο για να μιλήσει για πράγματα που ανήκουν σε όλους", αναφέρει το λογοτεχνικό περιοδικό La Quinzaine litt?raire.
JEAN-REN? LEMOINE : ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ - Εδώ, τα πάντα συμβαίνουν τη νύχτα. Η Ιφιγένεια ξυπνάει γιατί κατατρύχεται από μια έντονη προαίσθηση. Θα ξετυλίξει το κουβάρι των αναμνήσεων, θα αντιληφθεί τον αιώνιο χαρακτήρα της συγκεκριμένης νύχτας, η οποία, συνειδητοποιεί η Ιφιγένεια, θα είναι η τελευταία, και σαν άλλη Κασσάνδρα θα δει το μέλλον, θα αποδεχθεί την αδήριτη πραγματικότητα του θανάτου της, ενώ επιπλέον θα συλλάβει τον όλεθρο ενός πολέμου που θα οδηγήσει έναν ολόκληρο λαό σε μια φρικτή νίκη.
JEAN-REN? LEMOINE : ΜΗΔΕΙΑ, ΜΑΝΙΑΣΜΕΝΟ ΠΟΙΗΜΑ - Ο μύθος του Ευριπίδη παρουσιάζεται σε αυτόν το μονόλογο ως φλεγόμενο ποίημα μιας πληγωμένης γυναίκας, διχασμένης ανάμεσα στη φονική εκδίκηση και τον άπελπι έρωτα. Εστιάζοντας στην αλλόκοτη συνθήκη της ξεριζωμένης ξένης, συνδυάζει, μέσα από μια ποιητική προσέγγιση, την πολιτική, ψυχαναλυτική και σεξουαλική διάταση του θέματος, αφήνοντάς μας να αμφιταλαντευόμαστε μεταξύ φόβου και τρόμου.
ΝΕΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ 3BKS.0088000BKS.0088000NDIAYE MARIE, LEMOINE JEAN RENE, VINAVER MICHELNDIAYE MARIE, LEMOINE JEAN RENE, VINAVER MICHELΘΕΑΤΡΟΚατηγορία: ΘΕΑΤΡΟ •NDIAYE MARIE, LEMOINE JEAN RENE, VINAVER MICHEL στην κατηγορία ΘΕΑΤΡΟ ISBN: 978-960-505-112-9 Συγγραφέας: NDIAYE MARIE, LEMOINE JEAN RENE, VINAVER MICHEL Εκδοτικός οίκος: ΑΓΡΑ Μετάφραση: ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ Σελίδες: 232 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2014 MICHEL VINAVER : ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - Μέχρι πού είναι διατεθειμένος να φτάσει κανείς για να βρει -ή για να μη χάσει- τη δουλειά του; Πόση ελευθερία και πόση αξιοπρέπεια είναι διατεθειμένος να εκχωρήσει; ’νεργος εδώ και τρεις μήνες, ένας πρώην διευθυντής πωλήσεων αναζητά εργασία. Με όχημα μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη που δίνει στον διευθυντή προσωπικού μιας πολυεθνικής εταιρείας, παρακολουθούμε να ξεδιπλώνονται σ' όλη τους την εμβέλεια η ακρότητα και ο κυνισμός, η παντοδυναμία της έννοιας της εργασίας στον καπιταλιστικό κόσμο. Η χορωδιακή μορφή, όπως τη διδάσκει ο Μισέλ Βιναβέρ, με τους χαρακτήρες να διαπλέκονται παράλληλα πάνω σ' έναν κατακερματισμένο διάλογο, υλοποιεί αριστοτεχνικά στο επίπεδο της γλώσσας την αναγωγή του ιδιωτικού στο δημόσιο. Τα πρόσωπα είναι σαν να μη δικαιούνται εκτενή, προσωπικό χώρο, σαν να μη διαθέτουν καμιά αυτονομία. Όλοι μετέχουν (μετέχουμε) στο συλλογικό δράμα της επισφάλειας και της έκθεσης της οικογένειας, του "μέσα" στις σαρκοβόρες συνθήκες του "έξω". MARIE NDIAYE : ΧΙΛΝΤΑ - Το ανελέητο πορτρέτο μιας γυναίκας που έχει τόσο μαγευτεί από την οικιακή της βοηθό ώστε προσπαθεί να την αποστερήσει από τον ίδιο της τον εαυτό, από τη ζωή και την οικογένειά της. Εστιάζοντας στο στοιχείο του διφορούμενου εντός της διαλεκτικής αφέντη και δούλου, φιλοτεχνείται η συγκλονιστική παρουσία μιας υστερικής και τυραννικής αριστερής αστής, μέσα σε ένα κλίμα νοσηρής περιέργειας. "Η Marie NDiaye έχει βρει έναν αποκλειστικά δικό της τρόπο για να μιλήσει για πράγματα που ανήκουν σε όλους", αναφέρει το λογοτεχνικό περιοδικό La Quinzaine litt?raire. JEAN-REN? LEMOINE : ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ - Εδώ, τα πάντα συμβαίνουν τη νύχτα. Η Ιφιγένεια ξυπνάει γιατί κατατρύχεται από μια έντονη προαίσθηση. Θα ξετυλίξει το κουβάρι των αναμνήσεων, θα αντιληφθεί τον αιώνιο χαρακτήρα της συγκεκριμένης νύχτας, η οποία, συνειδητοποιεί η Ιφιγένεια, θα είναι η τελευταία, και σαν άλλη Κασσάνδρα θα δει το μέλλον, θα αποδεχθεί την αδήριτη πραγματικότητα του θανάτου της, ενώ επιπλέον θα συλλάβει τον όλεθρο ενός πολέμου που θα οδηγήσει έναν ολόκληρο λαό σε μια φρικτή νίκη. JEAN-REN? LEMOINE : ΜΗΔΕΙΑ, ΜΑΝΙΑΣΜΕΝΟ ΠΟΙΗΜΑ - Ο μύθος του Ευριπίδη παρουσιάζεται σε αυτόν το μονόλογο ως φλεγόμενο ποίημα μιας πληγωμένης γυναίκας, διχασμένης ανάμεσα στη φονική εκδίκηση και τον άπελπι έρωτα. Εστιάζοντας στην αλλόκοτη συνθήκη της ξεριζωμένης ξένης, συνδυάζει, μέσα από μια ποιητική προσέγγιση, την πολιτική, ψυχαναλυτική και σεξουαλική διάταση του θέματος, αφήνοντάς μας να αμφιταλαντευόμαστε μεταξύ φόβου και τρόμου. ΝΕΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ 3
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση