Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
 
 
 
   
 
methodologia ereynas agoras kai analysi dedomenon photo
methodologia ereynas agoras kai analysi dedomenon photo


ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

BKS.0674009          
ΚατηγορίαΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΦΡΑΓΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΥποκατηγορίαΘΕΩΡΗΤΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από42.40 €
μόνο38.16 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-390-138-5
Συγγραφέας: ΦΡΑΓΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS
Σελίδες: 606
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2004

ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ SPSS FOR WINDOWS

Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να βοηθήσει τον αναγνώστη να διεξάγει τη δική του έρευνα, είτε πρόκειται για έρευνα αγοράς, είτε για ψυχομετρική, είτε για επιστημονική, και να επεξεργασθεί τα δεδομένα της έρευνας με το στατιστικό πακέτο SPSS (Statistical Package for the Social Sciences).

Το σύγγραμμα αυτό στηρίζεται στο δόγμα της εμπειριοκρατίας, το οποίο αποτελεί κυρίαρχο δόγμα στην αγγλοσαξονική επιστήμη των ανθρώπινων σχέσεων και συμπεριφορών. Σύμφωνα με το δόγμα αυτό, η γνώση αποκτάται με το πείραμα, τη δειγματοληψία, τη συνέντευξη ή τη μελέτη περιπτώσεως.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Last viewed
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (BKS.0674009)
methodologia ereynas agoras kai analysi dedomenon photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
42.40 € -10% = 38.16
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-390-138-5
Συγγραφέας: ΦΡΑΓΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS
Σελίδες: 606
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2004

ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ SPSS FOR WINDOWS

Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να βοηθήσει τον αναγνώστη να διεξάγει τη δική του έρευνα, είτε πρόκειται για έρευνα αγοράς, είτε για ψυχομετρική, είτε για επιστημονική, και να επεξεργασθεί τα δεδομένα της έρευνας με το στατιστικό πακέτο SPSS (Statistical Package for the Social Sciences).

Το σύγγραμμα αυτό στηρίζεται στο δόγμα της εμπειριοκρατίας, το οποίο αποτελεί κυρίαρχο δόγμα στην αγγλοσαξονική επιστήμη των ανθρώπινων σχέσεων και συμπεριφορών. Σύμφωνα με το δόγμα αυτό, η γνώση αποκτάται με το πείραμα, τη δειγματοληψία, τη συνέντευξη ή τη μελέτη περιπτώσεως.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ BKS.0674009 ΦΡΑΓΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΦΡΑΓΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
34.34 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials