Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > METAΜΟΝΤΕΡΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ
 
 
 
   
 
metamonterno marketingk anaskopisi photo

metamonterno marketingk anaskopisi photo


METAΜΟΝΤΕΡΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ

BKS.0042044          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από12.04 €
μόνο10.84 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-12-1202-7
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Σειρά: ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σελίδες: 110
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

Μια μονογραφία που επιχειρεί να συμβάλει στη συζήτηση σχετικά με τις επιδράσεις των μεταμοντέρων αντιλήψεων στο γνωστικό πεδίο του μάρκετινγκ, συζήτηση η οποία είχε καθυστερήσει στους περί το μάρκετινγκ ακαδημαϊκούς κύκλους στην Ελλάδα. Υπό το πρίσμα του μεταμοντερνισμού επιχειρείται η "ανα-σκόπηση", η "επανα-θεώρηση" του μάρκετινγκ, με την έννοια της εναλλακτικής οπτικής της θεωρίας και των εφαρμογών του.

Παρουσιάζονται έννοιες όπως αυτές της μεταμοντέρνας κατάστασης, των συνθηκών της, του περιεχόμενου της κατανάλωσης και της στρατηγικής του μάρκετινγκ, το οποίο -επιστήμη ή τέχνη- μοιάζει "μοντέρνο" στη θεωρία και "μεταμοντέρνο" στην πράξη. Παρατίθενται ερωτήματα μάλλον παρά απαντήσεις, αναπτύσσεται προβληματισμός κυρίως παρά υποστήριξη δεδομένων.

Το βιβλίο εντάσσεται στη σειρά "Θέματα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ" υπό τη διεύθυνση του καθηγητή Γ.Χ. Ζώτου.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
METAΜΟΝΤΕΡΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ (BKS.0042044)
metamonterno marketingk anaskopisi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
12.04 € -10% = 10.84
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-12-1202-7
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Σειρά: ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σελίδες: 110
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

Μια μονογραφία που επιχειρεί να συμβάλει στη συζήτηση σχετικά με τις επιδράσεις των μεταμοντέρων αντιλήψεων στο γνωστικό πεδίο του μάρκετινγκ, συζήτηση η οποία είχε καθυστερήσει στους περί το μάρκετινγκ ακαδημαϊκούς κύκλους στην Ελλάδα. Υπό το πρίσμα του μεταμοντερνισμού επιχειρείται η "ανα-σκόπηση", η "επανα-θεώρηση" του μάρκετινγκ, με την έννοια της εναλλακτικής οπτικής της θεωρίας και των εφαρμογών του.

Παρουσιάζονται έννοιες όπως αυτές της μεταμοντέρνας κατάστασης, των συνθηκών της, του περιεχόμενου της κατανάλωσης και της στρατηγικής του μάρκετινγκ, το οποίο -επιστήμη ή τέχνη- μοιάζει "μοντέρνο" στη θεωρία και "μεταμοντέρνο" στην πράξη. Παρατίθενται ερωτήματα μάλλον παρά απαντήσεις, αναπτύσσεται προβληματισμός κυρίως παρά υποστήριξη δεδομένων.

Το βιβλίο εντάσσεται στη σειρά "Θέματα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ" υπό τη διεύθυνση του καθηγητή Γ.Χ. Ζώτου.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
METAΜΟΝΤΕΡΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ BKS.0042044 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
9.76 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials