Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΤΟΜΟ
 
 
 
   
 
mathisi kai didaskalia epitomo photo

mathisi kai didaskalia epitomo photo


ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΤΟΜΟ

BKS.0377380          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΣΣΩΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από48.50 €
μόνο43.65 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-333-794-2
Συγγραφέας: ΚΑΣΣΩΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 712
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2013

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Το παρόν έργο αποτελεί αναμόρφωση παλαιότερης εργασίας μας, η οποία αποτελούνταν από δύο τόμους. Ο πρώτος εκδόθηκε το 1981 με τον τίτλο: Μάθηση και Διδασκαλία: Τόμος Α΄: Μάθηση και ανατυπώθηκε έκτοτε, πολλές φορές, με ορισμένες προσθήκες και βελτιώσεις. O δεύτερος στοιχειοθετήθηκε, κατά το μεγαλύτερο μέρος του, την ίδια περίοδο. Καθυστέρησε, όμως, να εκδοθεί για διάφορους λόγους. Τη μορφή ολοκληρωμένου βιβλίου έλαβε το 2005, οπότε και κυκλοφόρησε με τον τίτλο: Μάθηση και Διδασκαλία. Τόμος Β΄. Θεωρία, πράξη και αξιολόγηση της διδασκαλίας. To 2006, αναμορφώθηκε, μερικώς, και έκτοτε ανατυπώθηκε αρκετές φορές.

Οι παραπάνω τόμοι συγχωνεύθηκαν σε ένα και στο περιεχόμενο τους έγιναν μερικές αλλαγές με την προσθήκη νέων στοιχείων, τα οποία προέρχονται από τη μελέτη της σύγχρονης ελληνικής και ξένης βιβλιογραφίας, και την αναθεώρηση ορισμένων σημείων του. Έτσι προέκυψε το "ανά χείρας" σύγγραμμα, το οποίο διατηρεί τη δομή και τη διάρθρωση του προηγουμένου. Αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο εκτίθενται οι σχετικές με τη μάθηση θεωρίες και εξετάζονται διάφορα ζητήματα συναφή με τις διαδικασίες της μάθησης και τους παράγοντες που την επηρεάζουν. Το δεύτερο μέρος πραγματεύεται θέματα σχετικά με τα αναλυτικά προγράμματα, τη διδακτική μεθοδολογία και την αξιολόγηση της διδακτικής πράξης.

Η παρούσα εργασία προορίζεται να χρησιμοποιηθεί, όπως και η προηγούμενη, ως διδακτικό εγχειρίδιο. Μ' αυτή την προοπτική έγινε και η μερική αναθεώρησή της. Στόχος της είναι να προσφέρει σε εκπαιδευτικούς και σε φοιτητές, οι οποίοι επιθυμούν να γίνουν εκπαιδευτικοί, βασικές γνώσεις που αφορούν στα θέματα τα οποία αναφέρθηκαν προηγουμένως. Για τον παραπάνω λόγο τηρήσαμε και στην έκδοση αυτή την ίδια αρχή που είχαμε εφαρμόσει και στο προηγούμενο δίτομο έργο. Αποφύγαμε, δηλαδή, σε αρκετές περιπτώσεις την αναφορά πολλών λεπτομερειών, που ενδιαφέρουν, ασφαλώς, τους ειδικούς επιστήμονες, δεν έχουν, όμως, ιδιαίτερη σημασία για τους εκπαιδευτικούς και τους προπτυχιακούς φοιτητές. Καταβάλαμε, επίσης, ιδιαίτερη προσπάθεια, με στόχο να συνοψίσουμε, όσο αυτό ήταν εφικτό, το τεράστιο εύρος των γνώσεων που σχετίζονται με τα θέματα με τα οποία ασχολείται το παρόν έργο και να περιορίσουμε, όσο ήταν δυνατόν, τον όγκο του.

Όπως υποδηλώνει ο υπότιτλος του βιβλίου αυτού, έμφαση δόθηκε στην παρουσίαση των σύγχρονων απόψεων για τις διαδικασίες της μάθησης, την οργάνωση, τη διεξαγωγή και την αξιολόγηση της διδασκαλίας. Εντούτοις, για λόγους πληρότητας της παρουσίασης των εξεταζόμενων θεμάτων γίνεται συχνά αναφορά και σε παλαιότερες αντιλήψεις. Η σύγχρονη, άλλωστε, ανάλυση και ερμηνεία των ψυχοπαιδαγωγικών φαινομένων αξιοποιεί, σε πολλές περιπτώσεις, αρκετά στοιχεία αντίστοιχων προσπαθειών του παρελθόντος.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΤΟΜΟ (BKS.0377380)
mathisi kai didaskalia epitomo photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
48.50 € -10% = 43.65
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-333-794-2
Συγγραφέας: ΚΑΣΣΩΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 712
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2013

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Το παρόν έργο αποτελεί αναμόρφωση παλαιότερης εργασίας μας, η οποία αποτελούνταν από δύο τόμους. Ο πρώτος εκδόθηκε το 1981 με τον τίτλο: Μάθηση και Διδασκαλία: Τόμος Α΄: Μάθηση και ανατυπώθηκε έκτοτε, πολλές φορές, με ορισμένες προσθήκες και βελτιώσεις. O δεύτερος στοιχειοθετήθηκε, κατά το μεγαλύτερο μέρος του, την ίδια περίοδο. Καθυστέρησε, όμως, να εκδοθεί για διάφορους λόγους. Τη μορφή ολοκληρωμένου βιβλίου έλαβε το 2005, οπότε και κυκλοφόρησε με τον τίτλο: Μάθηση και Διδασκαλία. Τόμος Β΄. Θεωρία, πράξη και αξιολόγηση της διδασκαλίας. To 2006, αναμορφώθηκε, μερικώς, και έκτοτε ανατυπώθηκε αρκετές φορές.

Οι παραπάνω τόμοι συγχωνεύθηκαν σε ένα και στο περιεχόμενο τους έγιναν μερικές αλλαγές με την προσθήκη νέων στοιχείων, τα οποία προέρχονται από τη μελέτη της σύγχρονης ελληνικής και ξένης βιβλιογραφίας, και την αναθεώρηση ορισμένων σημείων του. Έτσι προέκυψε το "ανά χείρας" σύγγραμμα, το οποίο διατηρεί τη δομή και τη διάρθρωση του προηγουμένου. Αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο εκτίθενται οι σχετικές με τη μάθηση θεωρίες και εξετάζονται διάφορα ζητήματα συναφή με τις διαδικασίες της μάθησης και τους παράγοντες που την επηρεάζουν. Το δεύτερο μέρος πραγματεύεται θέματα σχετικά με τα αναλυτικά προγράμματα, τη διδακτική μεθοδολογία και την αξιολόγηση της διδακτικής πράξης.

Η παρούσα εργασία προορίζεται να χρησιμοποιηθεί, όπως και η προηγούμενη, ως διδακτικό εγχειρίδιο. Μ' αυτή την προοπτική έγινε και η μερική αναθεώρησή της. Στόχος της είναι να προσφέρει σε εκπαιδευτικούς και σε φοιτητές, οι οποίοι επιθυμούν να γίνουν εκπαιδευτικοί, βασικές γνώσεις που αφορούν στα θέματα τα οποία αναφέρθηκαν προηγουμένως. Για τον παραπάνω λόγο τηρήσαμε και στην έκδοση αυτή την ίδια αρχή που είχαμε εφαρμόσει και στο προηγούμενο δίτομο έργο. Αποφύγαμε, δηλαδή, σε αρκετές περιπτώσεις την αναφορά πολλών λεπτομερειών, που ενδιαφέρουν, ασφαλώς, τους ειδικούς επιστήμονες, δεν έχουν, όμως, ιδιαίτερη σημασία για τους εκπαιδευτικούς και τους προπτυχιακούς φοιτητές. Καταβάλαμε, επίσης, ιδιαίτερη προσπάθεια, με στόχο να συνοψίσουμε, όσο αυτό ήταν εφικτό, το τεράστιο εύρος των γνώσεων που σχετίζονται με τα θέματα με τα οποία ασχολείται το παρόν έργο και να περιορίσουμε, όσο ήταν δυνατόν, τον όγκο του.

Όπως υποδηλώνει ο υπότιτλος του βιβλίου αυτού, έμφαση δόθηκε στην παρουσίαση των σύγχρονων απόψεων για τις διαδικασίες της μάθησης, την οργάνωση, τη διεξαγωγή και την αξιολόγηση της διδασκαλίας. Εντούτοις, για λόγους πληρότητας της παρουσίασης των εξεταζόμενων θεμάτων γίνεται συχνά αναφορά και σε παλαιότερες αντιλήψεις. Η σύγχρονη, άλλωστε, ανάλυση και ερμηνεία των ψυχοπαιδαγωγικών φαινομένων αξιοποιεί, σε πολλές περιπτώσεις, αρκετά στοιχεία αντίστοιχων προσπαθειών του παρελθόντος.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΤΟΜΟ BKS.0377380 ΚΑΣΣΩΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΣΣΩΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
39.29 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials