Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΜΟΣ Α
 
 
 
   
 
marketingk ypiresion tomos a photo

marketingk ypiresion tomos a photo


ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΜΟΣ Α

BKS.0191952          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από13.06 €
μόνο11.75 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-351-118-8
Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 216
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 1997

Ένα σύντομο, ευανάγνωστο εγχειρίδιο που θα σας οδηγήσει στον κόσμο του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Δίδεται έμφαση στη «γέννηση» του , με παράθεση μελετών-εργασιών που συνέβαλαν αποφασιστικά στη διαμόρφωσή του και παρουσιάζονται περιληπτικά τα επτά στοιχεία του μείγματος Μάρκετινγκ Υπηρεσιών: προϊόν, τιμολόγηση, προβολή και διανομή υπηρεσιών, οι συμμετέχοντες, στοιχεία του περιβάλλοντος και η διαδικασία.

Περιλαμβάνει επίσης ανάλυση της ανάπτυξης του εσωτερικού μάρκετινγκ και της έννοιες του Relationship Marketing, καθώς και πίνακες και σχήματα για την καλύτερη κατανόηση των εννοιών.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΜΟΣ Α (BKS.0191952)
marketingk ypiresion tomos a photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
13.06 € -10% = 11.75
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-351-118-8
Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 216
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 1997

Ένα σύντομο, ευανάγνωστο εγχειρίδιο που θα σας οδηγήσει στον κόσμο του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Δίδεται έμφαση στη «γέννηση» του , με παράθεση μελετών-εργασιών που συνέβαλαν αποφασιστικά στη διαμόρφωσή του και παρουσιάζονται περιληπτικά τα επτά στοιχεία του μείγματος Μάρκετινγκ Υπηρεσιών: προϊόν, τιμολόγηση, προβολή και διανομή υπηρεσιών, οι συμμετέχοντες, στοιχεία του περιβάλλοντος και η διαδικασία.

Περιλαμβάνει επίσης ανάλυση της ανάπτυξης του εσωτερικού μάρκετινγκ και της έννοιες του Relationship Marketing, καθώς και πίνακες και σχήματα για την καλύτερη κατανόηση των εννοιών.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΜΟΣ Α BKS.0191952 ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
10.58 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials