Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
 
 
 
   
 
marketingk ypiresion photo

marketingk ypiresion photo


ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

BKS.0634465          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΤΣΙΟΤΣΟΥ ΡΟΔΟΥΛΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Δωρεάν αποστολή σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
μόνο105.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-996-325-856-7
Συγγραφέας: ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΤΣΙΟΤΣΟΥ ΡΟΔΟΥΛΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016

Oι υπηρεσίες κυριαρχούν σήμερα στις αναπτυγμένες οικονομίες ενώ όλες οι επιχειρήσεις πια τις αντιμετωπίζουν ως αναπόσπαστο κομμάτι των προϊόντων τους το οποίο συμβάλει αποφασιστικά στη διατήρηση των πελατών τους. Η ραγδαία ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και η παγκοσμιοποίηση της αγοράς έχουν οδηγήσει τις επιχειρήσεις σε έναν ανελέητο ανταγωνισμό και την εφαρμογή νέων στρατηγικών στις συνεχείς αλλαγές των αναγκών, των επιθυμιών και των συμπεριφορών των πελατών τους.

Το βιβλίο διαθέτει τα παρακάτω χαρακτηριστικά: α) χρησιμοποιεί σημαντικές θεωρητικές προσεγγίσεις στο χώρο των υπηρεσιών, β) ενσωματώνει σημαντικά ερευνητικά ευρήματα γ) είναι προσανατολισμένο στο μάνατζμεντ των υπηρεσιών και εστιασμένο στις σχετικές στρατηγικές με σκοπό να βοηθήσει τα στελέχη επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών να μελετούν την ικανοποίηση και τη συμπεριφορά των πελατών τους και να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν στρατηγικές οι οποίες θα συμβάλουν στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων τους , δ) ενσωματώνει τη χρήση και την επίδραση των νέων τεχνολογιών στο χώρο των υπηρεσιών αναδεικνύοντας τον ρόλο τους, ε) χρησιμοποιεί παραδείγματα για να συνδέσει τη θεωρία με την πράξη, στ) έχει εθνικό και διεθνή προσανατολισμό παρουσιάζοντας αποτελέσματα ερευνών και παραδείγματα τόσο από την Ελλάδα όσο και από το παγκόσμιο γίγνεσθαι.

Αυτό το βιβλίο είναι ένα καλοσχεδιασμένο «εργαλείο» το οποίο αναδεικνύει θεωρητικά πλαίσια και αναλυτικές διαδικασίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επίλυση ποικίλλων θεμάτων και προβλημάτων τα οποία αντιμετωπίζουν επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών και στις οποίες περιλαμβάνονται μεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις όπως αεροπορικές εταιρίες, ξενοδοχειακές αλυσίδες, ασφαλιστικές επιχειρήσεις και επιχειρήσεις τηλεπικοινωνιών, ταχυμεταφορών και επαγγελματικών υπηρεσιών καθώς και μικρομεσαίες επιχειρήσεις τοπικού χαρακτήρα όπως καθαριστήρια, εστιατόρια, δικηγορικά γραφεία, λογιστικά γραφεία, ιατρεία κλπ.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (BKS.0634465)
marketingk ypiresion photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
105.00 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-996-325-856-7
Συγγραφέας: ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΤΣΙΟΤΣΟΥ ΡΟΔΟΥΛΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016

Oι υπηρεσίες κυριαρχούν σήμερα στις αναπτυγμένες οικονομίες ενώ όλες οι επιχειρήσεις πια τις αντιμετωπίζουν ως αναπόσπαστο κομμάτι των προϊόντων τους το οποίο συμβάλει αποφασιστικά στη διατήρηση των πελατών τους. Η ραγδαία ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και η παγκοσμιοποίηση της αγοράς έχουν οδηγήσει τις επιχειρήσεις σε έναν ανελέητο ανταγωνισμό και την εφαρμογή νέων στρατηγικών στις συνεχείς αλλαγές των αναγκών, των επιθυμιών και των συμπεριφορών των πελατών τους.

Το βιβλίο διαθέτει τα παρακάτω χαρακτηριστικά: α) χρησιμοποιεί σημαντικές θεωρητικές προσεγγίσεις στο χώρο των υπηρεσιών, β) ενσωματώνει σημαντικά ερευνητικά ευρήματα γ) είναι προσανατολισμένο στο μάνατζμεντ των υπηρεσιών και εστιασμένο στις σχετικές στρατηγικές με σκοπό να βοηθήσει τα στελέχη επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών να μελετούν την ικανοποίηση και τη συμπεριφορά των πελατών τους και να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν στρατηγικές οι οποίες θα συμβάλουν στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων τους , δ) ενσωματώνει τη χρήση και την επίδραση των νέων τεχνολογιών στο χώρο των υπηρεσιών αναδεικνύοντας τον ρόλο τους, ε) χρησιμοποιεί παραδείγματα για να συνδέσει τη θεωρία με την πράξη, στ) έχει εθνικό και διεθνή προσανατολισμό παρουσιάζοντας αποτελέσματα ερευνών και παραδείγματα τόσο από την Ελλάδα όσο και από το παγκόσμιο γίγνεσθαι.

Αυτό το βιβλίο είναι ένα καλοσχεδιασμένο «εργαλείο» το οποίο αναδεικνύει θεωρητικά πλαίσια και αναλυτικές διαδικασίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επίλυση ποικίλλων θεμάτων και προβλημάτων τα οποία αντιμετωπίζουν επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών και στις οποίες περιλαμβάνονται μεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις όπως αεροπορικές εταιρίες, ξενοδοχειακές αλυσίδες, ασφαλιστικές επιχειρήσεις και επιχειρήσεις τηλεπικοινωνιών, ταχυμεταφορών και επαγγελματικών υπηρεσιών καθώς και μικρομεσαίες επιχειρήσεις τοπικού χαρακτήρα όπως καθαριστήρια, εστιατόρια, δικηγορικά γραφεία, λογιστικά γραφεία, ιατρεία κλπ.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ BKS.0634465 ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΤΣΙΟΤΣΟΥ ΡΟΔΟΥΛΑ ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΤΣΙΟΤΣΟΥ ΡΟΔΟΥΛΑ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
105 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials