Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
 
 
 
   
 
kommata kai politiki sto elliniko diadiktyo photo

kommata kai politiki sto elliniko diadiktyo photo


ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

BKS.0147008          
ΚατηγορίαΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΒΥΖΙΡΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από15.00 €
μόνο13.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5186-02-9
Συγγραφέας: ΒΥΖΙΡΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: CARPE LIBRUM
Σελίδες: 242
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2015

Το ερευνητικό πεδίο της ανάλυσης της σχέσης του Διαδικτύου με την πολιτική και ειδικότερα τα πολιτικά κόμματα μετρά τουλάχιστον μία εικοσαετία ακαδημαϊκών αναλύσεων και οι πρώτες αισιόδοξες αναλύσεις και συμπεράσματα της δεκαετίας του 1990 για δραστικές επιδράσεις και μεταβολές στο τοπίο του πολιτικού ανταγωνισμού έδωσαν αργότερα τη θέση τους σε πιο ρεαλιστικές προσεγγίσεις βασισμένες σε εμπειρικά δεδομένα που ήταν πλέον διαθέσιμα.

Συνεπώς, γενικότερος στόχος της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση και η αξιολόγηση της διαδικτυακής παρουσίας του συνόλου των πολιτικών κομμάτων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα μέσω των επίσημων δικτυακών τους τόπων, αξιοποιώντας εμπειρικές μετρήσεις και ποσοτικές τεχνικές. Όλα τα κόμματα τα οποία δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα διαθέτουν δικό τους δικτυακό τόπο ενώ συγχρόνως, από την πλευρά της "ζήτησης", των πολιτών και της εκλογικής αγοράς, η διείσδυση του Διαδικτύου στην Ελλάδα, αν και απέχει από άλλες Δυτικές Δημοκρατίες, είναι τέτοιας έκτασης πλέον, ώστε η διαδικτυακή παρουσία των κομμάτων να είναι εν δυνάμει προσβάσιμη από το μεγαλύτερο μέρος των Ελλήνων πολιτών.

Σε αυτό το πλαίσιο, η προκείμενη έρευνα, θέτει υπό διερεύνηση τα εξής ερωτήματα: πρώτον, ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και ποιες οι λειτουργίες των δικτυακών τόπων που αξιοποιούν τα Ελληνικά πολιτικά κόμματα αλλά και ποιες δυνατότητες παραμένουν αναξιοποίητες, και για ποιους λόγους. Δεύτερον, ποιες είναι οι εξωτερικές παράμετροι που επιδρούν και αιτιολογούν τις παραπάνω επιδόσεις και τρίτον, εάν τα ευρήματα που προκύπτουν από τα δύο προηγούμενα ερωτήματα υποστηρίζουν την εξισωτική (equalization) ή την κανονικοποιητική (normalization) θεωρία περί του κομματικού ανταγωνισμού στο διαδίκτυο. Εάν δηλαδή το διαδίκτυο και οι νέες τεχνολογίες μεταβάλλουν τον κομματικό ανταγωνισμό προς όφελος των μικρότερων κομμάτων ή εάν αντιθέτως, ενισχύουν τις προϋ-πάρχουσες τάσεις κυριαρχίας των μεγαλύτερων, κατεστημένων κομμάτων του πολιτικού συστήματος στην Ελλάδα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (BKS.0147008)
kommata kai politiki sto elliniko diadiktyo photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
15.00 € -10% = 13.50
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-618-5186-02-9
Συγγραφέας: ΒΥΖΙΡΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: CARPE LIBRUM
Σελίδες: 242
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2015

Το ερευνητικό πεδίο της ανάλυσης της σχέσης του Διαδικτύου με την πολιτική και ειδικότερα τα πολιτικά κόμματα μετρά τουλάχιστον μία εικοσαετία ακαδημαϊκών αναλύσεων και οι πρώτες αισιόδοξες αναλύσεις και συμπεράσματα της δεκαετίας του 1990 για δραστικές επιδράσεις και μεταβολές στο τοπίο του πολιτικού ανταγωνισμού έδωσαν αργότερα τη θέση τους σε πιο ρεαλιστικές προσεγγίσεις βασισμένες σε εμπειρικά δεδομένα που ήταν πλέον διαθέσιμα.

Συνεπώς, γενικότερος στόχος της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση και η αξιολόγηση της διαδικτυακής παρουσίας του συνόλου των πολιτικών κομμάτων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα μέσω των επίσημων δικτυακών τους τόπων, αξιοποιώντας εμπειρικές μετρήσεις και ποσοτικές τεχνικές. Όλα τα κόμματα τα οποία δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα διαθέτουν δικό τους δικτυακό τόπο ενώ συγχρόνως, από την πλευρά της "ζήτησης", των πολιτών και της εκλογικής αγοράς, η διείσδυση του Διαδικτύου στην Ελλάδα, αν και απέχει από άλλες Δυτικές Δημοκρατίες, είναι τέτοιας έκτασης πλέον, ώστε η διαδικτυακή παρουσία των κομμάτων να είναι εν δυνάμει προσβάσιμη από το μεγαλύτερο μέρος των Ελλήνων πολιτών.

Σε αυτό το πλαίσιο, η προκείμενη έρευνα, θέτει υπό διερεύνηση τα εξής ερωτήματα: πρώτον, ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και ποιες οι λειτουργίες των δικτυακών τόπων που αξιοποιούν τα Ελληνικά πολιτικά κόμματα αλλά και ποιες δυνατότητες παραμένουν αναξιοποίητες, και για ποιους λόγους. Δεύτερον, ποιες είναι οι εξωτερικές παράμετροι που επιδρούν και αιτιολογούν τις παραπάνω επιδόσεις και τρίτον, εάν τα ευρήματα που προκύπτουν από τα δύο προηγούμενα ερωτήματα υποστηρίζουν την εξισωτική (equalization) ή την κανονικοποιητική (normalization) θεωρία περί του κομματικού ανταγωνισμού στο διαδίκτυο. Εάν δηλαδή το διαδίκτυο και οι νέες τεχνολογίες μεταβάλλουν τον κομματικό ανταγωνισμό προς όφελος των μικρότερων κομμάτων ή εάν αντιθέτως, ενισχύουν τις προϋ-πάρχουσες τάσεις κυριαρχίας των μεγαλύτερων, κατεστημένων κομμάτων του πολιτικού συστήματος στην Ελλάδα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ BKS.0147008 ΒΥΖΙΡΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΥΖΙΡΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
12.15 ΠΟΛΙΤΙΚΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials