To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κοινωνικές Επιστήμες > ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ
 
 
 
   
 
koinoniologiki analysi tis axiologisis kai tis epidosis photo

koinoniologiki analysi tis axiologisis kai tis epidosis photo


ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ

BKS.0542218      
ΚατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΛΥΔΩΡΙΔΗ ΓΙΤΣΑ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.21.10 €
μόνο18.99 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-01-0619-3
Συγγραφέας: ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΛΥΔΩΡΙΔΗ ΓΙΤΣΑ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 286
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: 1998

ΟΙ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ-ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ-ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΗΜΕΝΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ο παρών τόμος συμπληρώνει τον πρώτο τόμο με τίτλο Κοινωνιολογική Ανάλυση της Ελληνικής Εκπαίδευσης: Οι εισαγωγικές εξετάσεις στην παρουσίαση της έρευνας που έγινε στα χρόνια 1979-85. Τα περιεχόμενά του δεύτερου τόμου περιλαμβάνουν τη μελέτη του τρόπου συγκρότησης της επίδοσης και των πρακτικών αξιολόγησης που οι εκπαιδευτικοί εφαρμόζουν, καθώς και την ανάλυση της ένταξης των υποψηφίων σε επιτυχόντες και αποτυχόντες, των επιτυχόντων σε επιτυχόντες σε ΑΕΙ και επιτυχόντες σε ανώτερες τεχνικές και επαγγελματικές σχολές και, τέλος, των επιτυχόντων σε ΑΕΙ στις ιεραρχημένες πανεπιστημιακές σχολές (ή τμήματα).

Η μελέτη του τρόπου συγκρότησης της επίδοσης νοείται ως η ανάλυση (α) της συγκρότησης της επίδοσης στις εξετάσεις από την προηγούμενη επίδοση στο σχολείο και (β) της συμμετοχής της κοινωνικής ένταξης, των εκπαιδευτικών στρατηγικών και των εκπαιδευτικών πρακτικών (που αφορούν τους αποφοίτους λυκείου) στη συγκρότηση αφενός μεν της επίδοσης στις εξετάσεις και αφετέρου των προαγωγικών βαθμών στο λύκειο. Η ανάλυση της ένταξης των υποψηφίων και των επιτυχόντων στην ιεραρχημένη τριτοβάθμια εκπαίδευση νοείται ως ανάλυση της συμμετοχής της κοινωνικής ένταξης, των εκπαιδευτικών στρατηγικών και των εκπαιδευτικών πρακτικών στην επίδοση των υποψηφίων, την επίδοση του συνόλου των επιτυχόντων και, τέλος, την επίδοση των επιτυχόντων σε ΑΕΙ.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ (BKS.0542218)
koinoniologiki analysi tis axiologisis kai tis epidosis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 21.10 € μόνο 18.99
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΛΥΔΩΡΙΔΗ ΓΙΤΣΑ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 960-01-0619-3
Συγγραφέας: ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΛΥΔΩΡΙΔΗ ΓΙΤΣΑ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 286
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: 1998

ΟΙ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ-ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ-ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΗΜΕΝΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ο παρών τόμος συμπληρώνει τον πρώτο τόμο με τίτλο Κοινωνιολογική Ανάλυση της Ελληνικής Εκπαίδευσης: Οι εισαγωγικές εξετάσεις στην παρουσίαση της έρευνας που έγινε στα χρόνια 1979-85. Τα περιεχόμενά του δεύτερου τόμου περιλαμβάνουν τη μελέτη του τρόπου συγκρότησης της επίδοσης και των πρακτικών αξιολόγησης που οι εκπαιδευτικοί εφαρμόζουν, καθώς και την ανάλυση της ένταξης των υποψηφίων σε επιτυχόντες και αποτυχόντες, των επιτυχόντων σε επιτυχόντες σε ΑΕΙ και επιτυχόντες σε ανώτερες τεχνικές και επαγγελματικές σχολές και, τέλος, των επιτυχόντων σε ΑΕΙ στις ιεραρχημένες πανεπιστημιακές σχολές (ή τμήματα).

Η μελέτη του τρόπου συγκρότησης της επίδοσης νοείται ως η ανάλυση (α) της συγκρότησης της επίδοσης στις εξετάσεις από την προηγούμενη επίδοση στο σχολείο και (β) της συμμετοχής της κοινωνικής ένταξης, των εκπαιδευτικών στρατηγικών και των εκπαιδευτικών πρακτικών (που αφορούν τους αποφοίτους λυκείου) στη συγκρότηση αφενός μεν της επίδοσης στις εξετάσεις και αφετέρου των προαγωγικών βαθμών στο λύκειο. Η ανάλυση της ένταξης των υποψηφίων και των επιτυχόντων στην ιεραρχημένη τριτοβάθμια εκπαίδευση νοείται ως ανάλυση της συμμετοχής της κοινωνικής ένταξης, των εκπαιδευτικών στρατηγικών και των εκπαιδευτικών πρακτικών στην επίδοση των υποψηφίων, την επίδοση του συνόλου των επιτυχόντων και, τέλος, την επίδοση των επιτυχόντων σε ΑΕΙ.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ BKS.0542218 BKS.0542218 ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΛΥΔΩΡΙΔΗ ΓΙΤΣΑ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΛΥΔΩΡΙΔΗ ΓΙΤΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ •ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΛΥΔΩΡΙΔΗ ΓΙΤΣΑ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 960-01-0619-3 Συγγραφέας: ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΛΥΔΩΡΙΔΗ ΓΙΤΣΑ Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG Σελίδες: 286 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: 1998 ΟΙ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ-ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ-ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΗΜΕΝΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ο παρών τόμος συμπληρώνει τον πρώτο τόμο με τίτλο Κοινωνιολογική Ανάλυση της Ελληνικής Εκπαίδευσης: Οι εισαγωγικές εξετάσεις στην παρουσίαση της έρευνας που έγινε στα χρόνια 1979-85. Τα περιεχόμενά του δεύτερου τόμου περιλαμβάνουν τη μελέτη του τρόπου συγκρότησης της επίδοσης και των πρακτικών αξιολόγησης που οι εκπαιδευτικοί εφαρμόζουν, καθώς και την ανάλυση της ένταξης των υποψηφίων σε επιτυχόντες και αποτυχόντες, των επιτυχόντων σε επιτυχόντες σε ΑΕΙ και επιτυχόντες σε ανώτερες τεχνικές και επαγγελματικές σχολές και, τέλος, των επιτυχόντων σε ΑΕΙ στις ιεραρχημένες πανεπιστημιακές σχολές (ή τμήματα). Η μελέτη του τρόπου συγκρότησης της επίδοσης νοείται ως η ανάλυση (α) της συγκρότησης της επίδοσης στις εξετάσεις από την προηγούμενη επίδοση στο σχολείο και (β) της συμμετοχής της κοινωνικής ένταξης, των εκπαιδευτικών στρατηγικών και των εκπαιδευτικών πρακτικών (που αφορούν τους αποφοίτους λυκείου) στη συγκρότηση αφενός μεν της επίδοσης στις εξετάσεις και αφετέρου των προαγωγικών βαθμών στο λύκειο. Η ανάλυση της ένταξης των υποψηφίων και των επιτυχόντων στην ιεραρχημένη τριτοβάθμια εκπαίδευση νοείται ως ανάλυση της συμμετοχής της κοινωνικής ένταξης, των εκπαιδευτικών στρατηγικών και των εκπαιδευτικών πρακτικών στην επίδοση των υποψηφίων, την επίδοση του συνόλου των επιτυχόντων και, τέλος, την επίδοση των επιτυχόντων σε ΑΕΙ.
17.09
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή