To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κοινωνικές Επιστήμες > ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
 
 
 
   
 
koinoniologia tis enimerosis photo

koinoniologia tis enimerosis photo


ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

BKS.0306702      
ΚατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΜΑΝΙΝΓΚ ΠΩΛ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.39.89 €
μόνο31.91 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-03-4514-8
Συγγραφέας: ΜΑΝΙΝΓΚ ΠΩΛ
Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ
Μετάφραση: ΜΕΤΑΞΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Σελίδες: 400
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2007

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η κοινωνιολογία της ενημέρωσης παρουσιάζει μια νέα οπτική στην κοινωνιολογία των μέσων ενημέρωσης. Υποστηρίζει ότι οι ισχυροί μπορεί μεν να κυριαρχούν στη θεματολογία της ειδησεογραφίας, αλλά όλο και περισσότερο, τα τελευταία χρόνια, οι λιγότερο πολιτικά ισχυρές ομάδες και οργανώσεις έχουν μάθει να χρησιμοποιούν πιο εξελιγμένες επικοινωνιακές στρατηγικές για να προσελκύσουν την προσοχή των μέσων ενημέρωσης και να περάσουν τα μηνύματά τους. Θα οδηγήσει αυτή η νέα κατάσταση σε έναν «εκδημοκρατισμό» της ενημέρωσης ή θα προτρέψει τους ισχυρούς να ενισχύσουν τον έλεγχό τους στη διακίνηση των πληροφοριών στο δημόσιο χώρο;

Το βιβλίο αυτό προσφέρει στοιχεία για το πεδίο της πολιτικής επικοινωνίας με παραδείγματα από τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και τη Βρετανία, προβαίνει σε μια ολοκληρωμένη ανασκόπηση στις αναλύσεις για το ρόλο των πηγών των ειδήσεων, αξιολογεί τις θεωρητικές προσεγγίσεις που αναλύουν το ρόλο των μέσων ενημέρωσης και παρέχει έναν πολύτιμο οδηγό όσον αφορά τους τρόπους με τους οποίους οι πηγές και οι δημοσιογραφικοί οργανισμοί αλληλοδρούν.ό.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ (BKS.0306702)
koinoniologia tis enimerosis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 39.89 € μόνο 31.91
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΜΑΝΙΝΓΚ ΠΩΛ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 978-960-03-4514-8
Συγγραφέας: ΜΑΝΙΝΓΚ ΠΩΛ
Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ
Μετάφραση: ΜΕΤΑΞΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Σελίδες: 400
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2007

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η κοινωνιολογία της ενημέρωσης παρουσιάζει μια νέα οπτική στην κοινωνιολογία των μέσων ενημέρωσης. Υποστηρίζει ότι οι ισχυροί μπορεί μεν να κυριαρχούν στη θεματολογία της ειδησεογραφίας, αλλά όλο και περισσότερο, τα τελευταία χρόνια, οι λιγότερο πολιτικά ισχυρές ομάδες και οργανώσεις έχουν μάθει να χρησιμοποιούν πιο εξελιγμένες επικοινωνιακές στρατηγικές για να προσελκύσουν την προσοχή των μέσων ενημέρωσης και να περάσουν τα μηνύματά τους. Θα οδηγήσει αυτή η νέα κατάσταση σε έναν «εκδημοκρατισμό» της ενημέρωσης ή θα προτρέψει τους ισχυρούς να ενισχύσουν τον έλεγχό τους στη διακίνηση των πληροφοριών στο δημόσιο χώρο;

Το βιβλίο αυτό προσφέρει στοιχεία για το πεδίο της πολιτικής επικοινωνίας με παραδείγματα από τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και τη Βρετανία, προβαίνει σε μια ολοκληρωμένη ανασκόπηση στις αναλύσεις για το ρόλο των πηγών των ειδήσεων, αξιολογεί τις θεωρητικές προσεγγίσεις που αναλύουν το ρόλο των μέσων ενημέρωσης και παρέχει έναν πολύτιμο οδηγό όσον αφορά τους τρόπους με τους οποίους οι πηγές και οι δημοσιογραφικοί οργανισμοί αλληλοδρούν.ό.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ BKS.0306702 BKS.0306702 ΜΑΝΙΝΓΚ ΠΩΛ ΜΑΝΙΝΓΚ ΠΩΛ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ •ΜΑΝΙΝΓΚ ΠΩΛ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-03-4514-8 Συγγραφέας: ΜΑΝΙΝΓΚ ΠΩΛ Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ Μετάφραση: ΜΕΤΑΞΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Σελίδες: 400 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2007 ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Η κοινωνιολογία της ενημέρωσης παρουσιάζει μια νέα οπτική στην κοινωνιολογία των μέσων ενημέρωσης. Υποστηρίζει ότι οι ισχυροί μπορεί μεν να κυριαρχούν στη θεματολογία της ειδησεογραφίας, αλλά όλο και περισσότερο, τα τελευταία χρόνια, οι λιγότερο πολιτικά ισχυρές ομάδες και οργανώσεις έχουν μάθει να χρησιμοποιούν πιο εξελιγμένες επικοινωνιακές στρατηγικές για να προσελκύσουν την προσοχή των μέσων ενημέρωσης και να περάσουν τα μηνύματά τους. Θα οδηγήσει αυτή η νέα κατάσταση σε έναν «εκδημοκρατισμό» της ενημέρωσης ή θα προτρέψει τους ισχυρούς να ενισχύσουν τον έλεγχό τους στη διακίνηση των πληροφοριών στο δημόσιο χώρο; Το βιβλίο αυτό προσφέρει στοιχεία για το πεδίο της πολιτικής επικοινωνίας με παραδείγματα από τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και τη Βρετανία, προβαίνει σε μια ολοκληρωμένη ανασκόπηση στις αναλύσεις για το ρόλο των πηγών των ειδήσεων, αξιολογεί τις θεωρητικές προσεγγίσεις που αναλύουν το ρόλο των μέσων ενημέρωσης και παρέχει έναν πολύτιμο οδηγό όσον αφορά τους τρόπους με τους οποίους οι πηγές και οι δημοσιογραφικοί οργανισμοί αλληλοδρούν.ό.
25.53
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή