Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΚΟΙΝΩΝΙΟ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
 
 
 
   
 
koinonio gnostiki proseggisi kai didaktikes diadikasies tis mathisis ton fysikon kai logiko mathimatikon ennoion sto sxoleio photo

koinonio gnostiki proseggisi kai didaktikes diadikasies tis mathisis ton fysikon kai logiko mathimatikon ennoion sto sxoleio photo


ΚΟΙΝΩΝΙΟ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

BKS.0542356          
ΚατηγορίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥποκατηγορίαΓΝΩΣΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από12.44 €
μόνο11.20 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-01-0549-9
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Μετάφραση: ΚΑΤΗ Μ.
Σελίδες: 256
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: 1984

Τα κείμενα του τόμου αποτελούν μια σημαντική συμβολή στον επιστημονικό διάλογο που, τα τελευταία χρόνια, επικεντρώνεται στη σχέση μεταξύ των γνωστικών και των κοινωνικών ρυθμίσεων. Έναν διάλογο με τον οποίο εισάγεται -τόσο στην ψυχολογία της ανάπτυξης και της εκπαίδευσης, όσο και στις επιστήμες της αγωγής- ο ψυχο-κοινωνιολογικός προβληματισμός γύρω από την ανθρώπινη νοημοσύνη.

Πολλοί ερευνητές, θέτουν πλέον ερωτήματα που αφορούν άμεσα τη σχέση μεταξύ των ψυχολογικών γνωστικών θεωριών και των εκπαιδευτικών διαδικασιών που διαφωτίζουν και ερμηνεύουν την ανάπτυξη του μαθητή. Έτσι., επιχειρείται επιτέλους η επανασύνδεσή της -σύγχρονης- ψυχολογικής έρευνας με την ερευνητική παράδοση που, αφού έδωσε έργα όπως το ''Σκέψη και Γλώσσα'' του Vygotsky ή την "Ηθική εκτίμηση" του Piaget, διακόπηκε κατά τη δεκαετία του 30.

Σε τούτα τα έργα, όπως άλλωστε και στις εργασίες των πρώτων κοινωνιο-γνωστικών ψυχολόγων της εποχής, η αλληλεπίδραση, η γλωσσική έκφραση, η μη λεκτική επικοινωνία, αποτελούσαν αναγκαίες, για την ατομική γνωστική ανάπτυξη, μορφές κοινωνικής αλληλεπίδρασης. Αυτοί οι ερευνητικοί προσανατολισμοί -που έως πρόσφατα είχαν μάλλον εγκαταλειφθεί- χαρακτηρίζουν και τις εργασίες του ανά χείρας τόμου, οι οποίες ευχής έργο είναι ν' αποτελέσουν σημαντικό έρεισμα για την ανάπτυξη της ψυχο-παιδαγωγικής έρευνας στη χώρα μας, δίνοντας άλλη διάσταση στις πιθανές διασυνδέσεις μεταξύ της ψυχολογίας, της κοινωνιολογίας και της παιδαγωγικής πρακτικής.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Last viewed
ΚΟΙΝΩΝΙΟ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (BKS.0542356)
koinonio gnostiki proseggisi kai didaktikes diadikasies tis mathisis ton fysikon kai logiko mathimatikon ennoion sto sxoleio photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
12.44 € -10% = 11.20
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-01-0549-9
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Μετάφραση: ΚΑΤΗ Μ.
Σελίδες: 256
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: 1984

Τα κείμενα του τόμου αποτελούν μια σημαντική συμβολή στον επιστημονικό διάλογο που, τα τελευταία χρόνια, επικεντρώνεται στη σχέση μεταξύ των γνωστικών και των κοινωνικών ρυθμίσεων. Έναν διάλογο με τον οποίο εισάγεται -τόσο στην ψυχολογία της ανάπτυξης και της εκπαίδευσης, όσο και στις επιστήμες της αγωγής- ο ψυχο-κοινωνιολογικός προβληματισμός γύρω από την ανθρώπινη νοημοσύνη.

Πολλοί ερευνητές, θέτουν πλέον ερωτήματα που αφορούν άμεσα τη σχέση μεταξύ των ψυχολογικών γνωστικών θεωριών και των εκπαιδευτικών διαδικασιών που διαφωτίζουν και ερμηνεύουν την ανάπτυξη του μαθητή. Έτσι., επιχειρείται επιτέλους η επανασύνδεσή της -σύγχρονης- ψυχολογικής έρευνας με την ερευνητική παράδοση που, αφού έδωσε έργα όπως το ''Σκέψη και Γλώσσα'' του Vygotsky ή την "Ηθική εκτίμηση" του Piaget, διακόπηκε κατά τη δεκαετία του 30.

Σε τούτα τα έργα, όπως άλλωστε και στις εργασίες των πρώτων κοινωνιο-γνωστικών ψυχολόγων της εποχής, η αλληλεπίδραση, η γλωσσική έκφραση, η μη λεκτική επικοινωνία, αποτελούσαν αναγκαίες, για την ατομική γνωστική ανάπτυξη, μορφές κοινωνικής αλληλεπίδρασης. Αυτοί οι ερευνητικοί προσανατολισμοί -που έως πρόσφατα είχαν μάλλον εγκαταλειφθεί- χαρακτηρίζουν και τις εργασίες του ανά χείρας τόμου, οι οποίες ευχής έργο είναι ν' αποτελέσουν σημαντικό έρεισμα για την ανάπτυξη της ψυχο-παιδαγωγικής έρευνας στη χώρα μας, δίνοντας άλλη διάσταση στις πιθανές διασυνδέσεις μεταξύ της ψυχολογίας, της κοινωνιολογίας και της παιδαγωγικής πρακτικής.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΚΟΙΝΩΝΙΟ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ BKS.0542356 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
10.08 ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials