Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ (1994-2004)
 
 
 
   
 
kinimatografiki afigisi kai parabatikotita ston elliniko kinimatografo 1994 2004 photo

kinimatografiki afigisi kai parabatikotita ston elliniko kinimatografo 1994 2004 photo


ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ (1994-2004)

BKS.0487189          
ΚατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
ΠΑΡΑΔΕΙΣΗ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από14.06 €
μόνο12.65 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-402-278-4
Συγγραφέας: ΠΑΡΑΔΕΙΣΗ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΤΥΠΩΘΗΤΩ
Σελίδες: 190
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

Η μελέτη αυτή προσεγγίζει ένα μικρό δείγμα της σύγχρονης ελληνικής κινηματογραφικής παραγωγής με ακαδημαϊκούς όρους. Το εισαγωγικό της τμήμα εκτός από τη μεθοδολογία ανάλυσης των ταινιών παρουσιάζει και μια σύνοψη των σημαντικότερων θεωριών του κινηματογράφου που εξοικειώνει τον αναγνώστη με τις σύγχρονες εξελίξεις.

Οι έξι ταινίες, που αποτελούν αντικείμενό της, έχουν επιλεγεί βάσει κοινού θεματικού πυρήνα: την έννοια της παραβατικότητας πέρα όμως από το γενικό αυτό κριτήριο, επιλέχθηκαν ως αντιπροσωπευτικά δείγματα των αναζητήσεων της τελευταίας δεκαετίας και ως αξιοσημείωτες προτάσεις κινηματογραφικής αφήγησης στο πλαίσιο της εγχώριας παραγωγής. Πρόκειται για τις ταινίες Από την άκρη της πόλης του Κωνσταντίνου Γιάνναρη (1998), Πες στη Μορφίνη ακόμα την ψάχνω του Γιάννη Φάγκρα (2001), Αύριο θάναι αργά της Λάγιας Γιούργιου (2002), Δεκαπενταύγουστος του Κωνσταντίνου Γιάνναρη (2002), Ο Βασιλιάς του Νίκου Γραμματικού (2003), Μάτια από Νύχτα του Περικλή Χούρσογλου (2004).

H βασική υπόθεση εργασίας που διέπει την παρούσα προσέγγιση είναι η εξέταση του κατά πόσον οι ταινίες που έχουν ως θέμα τους την παραβατικότητα υιοθετούν και μια κατά το μάλλον ή ήττον «παραβατική» αφήγηση για να την παρουσιάσουν ή τουλάχιστον κατά πόσον προβάλλουν το θέμα τους απορρίπτοντας τις προδιαγραφές της συμβατικής και «γυαλιστερής» (mainstreaming) αφήγησης ένα περαιτέρω ζήτημα που εξετάζεται είναι η σχέση τους με το «συνήθη σεξισμό» όσον αφορά την παρουσίαση των ηρωίδων και τη σχέση των δύο φύλων.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ (1994-2004) (BKS.0487189)
kinimatografiki afigisi kai parabatikotita ston elliniko kinimatografo 1994 2004 photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
14.06 € -10% = 12.65
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-402-278-4
Συγγραφέας: ΠΑΡΑΔΕΙΣΗ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΤΥΠΩΘΗΤΩ
Σελίδες: 190
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

Η μελέτη αυτή προσεγγίζει ένα μικρό δείγμα της σύγχρονης ελληνικής κινηματογραφικής παραγωγής με ακαδημαϊκούς όρους. Το εισαγωγικό της τμήμα εκτός από τη μεθοδολογία ανάλυσης των ταινιών παρουσιάζει και μια σύνοψη των σημαντικότερων θεωριών του κινηματογράφου που εξοικειώνει τον αναγνώστη με τις σύγχρονες εξελίξεις.

Οι έξι ταινίες, που αποτελούν αντικείμενό της, έχουν επιλεγεί βάσει κοινού θεματικού πυρήνα: την έννοια της παραβατικότητας πέρα όμως από το γενικό αυτό κριτήριο, επιλέχθηκαν ως αντιπροσωπευτικά δείγματα των αναζητήσεων της τελευταίας δεκαετίας και ως αξιοσημείωτες προτάσεις κινηματογραφικής αφήγησης στο πλαίσιο της εγχώριας παραγωγής. Πρόκειται για τις ταινίες Από την άκρη της πόλης του Κωνσταντίνου Γιάνναρη (1998), Πες στη Μορφίνη ακόμα την ψάχνω του Γιάννη Φάγκρα (2001), Αύριο θάναι αργά της Λάγιας Γιούργιου (2002), Δεκαπενταύγουστος του Κωνσταντίνου Γιάνναρη (2002), Ο Βασιλιάς του Νίκου Γραμματικού (2003), Μάτια από Νύχτα του Περικλή Χούρσογλου (2004).

H βασική υπόθεση εργασίας που διέπει την παρούσα προσέγγιση είναι η εξέταση του κατά πόσον οι ταινίες που έχουν ως θέμα τους την παραβατικότητα υιοθετούν και μια κατά το μάλλον ή ήττον «παραβατική» αφήγηση για να την παρουσιάσουν ή τουλάχιστον κατά πόσον προβάλλουν το θέμα τους απορρίπτοντας τις προδιαγραφές της συμβατικής και «γυαλιστερής» (mainstreaming) αφήγησης ένα περαιτέρω ζήτημα που εξετάζεται είναι η σχέση τους με το «συνήθη σεξισμό» όσον αφορά την παρουσίαση των ηρωίδων και τη σχέση των δύο φύλων.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ (1994-2004) BKS.0487189 ΠΑΡΑΔΕΙΣΗ ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΣΗ ΜΑΡΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ
11.39 ΜΕΛΕΤΕΣ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials