To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Σχολικά Βοηθήματα > ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ
 
 
 
   
 
keimena neoellinikis logotexnias a lykeioy photo

keimena neoellinikis logotexnias a lykeioy photo


ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ

BKS.0096510      
ΚατηγορίαΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΥποκατηγορίαΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 978-960-449-644-0
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΣΑΒΒΑΛΑΣ
Σελίδες: 776
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2008

Oι ερμηνευτικές προσεγγίσεις των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Α Λυκείου είναι μια συλλογική προσπάθεια που έχει βάση την πολυετή διδακτική πείρα των συγγραφέων. Ο σχεδιασμός τους πιστεύουμε ότι εξυπηρετεί τόσο τους διδάσκοντες όσο και τους διδασκόμενους.

Ειδικότερα:

  • Το εισαγωγικό μέρος, το θέμα, η διάρθρωση, η αναλυτική επεξεργασία κατά ενότητες και η σύνθεση ακολουθούν τη γνωστή διδακτική μέθοδο της Ανάλυσης και της Σύνθεσης, που εφαρμόζουμε κατά την ερμηνεία κάθε κειμένου. Η προσέγγιση του περιεχομένου και της γραφής γίνεται συγχρονικά (τι λέει το κείμενο και πως το λέει). Αν και πολύ παραδοσιακός ο τρόπος αυτός, φαίνεται πως είναι ο πιο ενδεδειγμένος, γιατί παρέχει τη δυνατότητα στον μαθητή να διατηρεί κατά τη μελέτη τη θέα και του δέντρου και του δάσους, του συγκεκριμένου και του καθολικού.

  • Η κριτική αποτίμηση βοηθάει τον μαθητή να καλλιεργήσει την καλλιτεχνική του ευαισθησία με βάση την ανταπόκριση που βρίσκει κάθε κείμενο μέσα του. Η κριτική αυτή, που δεν γίνεται αυθαίρετα αλλά στηρίζεται σε έγκυρη βιβλιογραφία, αποσκοπεί στη διάκριση του αξιόλογου λογοτεχνικού έργου από το λιγότερο σημαντικό.

  • Τα παράλληλα κείμενα από ομόθεμα έργα ανταποκρίνονται στην ανάγκη για πολλαπλή και διαχρονική θεώρηση της βασικής ιδέας κάθε κειμένου. ’λλωστε τόσο αυτά όσο και τα κριτήρια αξιολόγησης, που παρατίθενται ενδεικτικά, είναι σύμφωνα με τις οδηγίες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και με το τελευταίο Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση στο Λύκειο.

  • Ως συλλογική προσπάθεια οι ερμηνευτικές μας προσεγγίσεις είναι φυσικό να διασώζουν το ύφος και τον τρόπο ερμηνείας κάθε συγγραφέα. Αυτό όχι μόνο δεν βλάπτει, αλλά και υποβάλλει μια πλουραλιστική αντίληψη, ικανή να καταπολεμήσει το μονοσήμαντο και το δογματικό


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ

    Last viewed
    ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ (BKS.0096510)
    keimena neoellinikis logotexnias a lykeioy photo
    Wishlist
    Share
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
    ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ

    ISBN: 978-960-449-644-0
    Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
    Εκδοτικός οίκος: ΣΑΒΒΑΛΑΣ
    Σελίδες: 776
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2008

    Oι ερμηνευτικές προσεγγίσεις των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Α Λυκείου είναι μια συλλογική προσπάθεια που έχει βάση την πολυετή διδακτική πείρα των συγγραφέων. Ο σχεδιασμός τους πιστεύουμε ότι εξυπηρετεί τόσο τους διδάσκοντες όσο και τους διδασκόμενους.

    Ειδικότερα:


    • Το εισαγωγικό μέρος, το θέμα, η διάρθρωση, η αναλυτική επεξεργασία κατά ενότητες και η σύνθεση ακολουθούν τη γνωστή διδακτική μέθοδο της Ανάλυσης και της Σύνθεσης, που εφαρμόζουμε κατά την ερμηνεία κάθε κειμένου. Η προσέγγιση του περιεχομένου και της γραφής γίνεται συγχρονικά (τι λέει το κείμενο και πως το λέει). Αν και πολύ παραδοσιακός ο τρόπος αυτός, φαίνεται πως είναι ο πιο ενδεδειγμένος, γιατί παρέχει τη δυνατότητα στον μαθητή να διατηρεί κατά τη μελέτη τη θέα και του δέντρου και του δάσους, του συγκεκριμένου και του καθολικού.


    • Η κριτική αποτίμηση βοηθάει τον μαθητή να καλλιεργήσει την καλλιτεχνική του ευαισθησία με βάση την ανταπόκριση που βρίσκει κάθε κείμενο μέσα του. Η κριτική αυτή, που δεν γίνεται αυθαίρετα αλλά στηρίζεται σε έγκυρη βιβλιογραφία, αποσκοπεί στη διάκριση του αξιόλογου λογοτεχνικού έργου από το λιγότερο σημαντικό.


    • Τα παράλληλα κείμενα από ομόθεμα έργα ανταποκρίνονται στην ανάγκη για πολλαπλή και διαχρονική θεώρηση της βασικής ιδέας κάθε κειμένου. ’λλωστε τόσο αυτά όσο και τα κριτήρια αξιολόγησης, που παρατίθενται ενδεικτικά, είναι σύμφωνα με τις οδηγίες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και με το τελευταίο Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση στο Λύκειο.


    • Ως συλλογική προσπάθεια οι ερμηνευτικές μας προσεγγίσεις είναι φυσικό να διασώζουν το ύφος και τον τρόπο ερμηνείας κάθε συγγραφέα. Αυτό όχι μόνο δεν βλάπτει, αλλά και υποβάλλει μια πλουραλιστική αντίληψη, ικανή να καταπολεμήσει το μονοσήμαντο και το δογματικό

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ BKS.0096510 BKS.0096510 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ Κατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ ISBN: 978-960-449-644-0 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΣΑΒΒΑΛΑΣ Σελίδες: 776 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2008 Oι ερμηνευτικές προσεγγίσεις των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Α Λυκείου είναι μια συλλογική προσπάθεια που έχει βάση την πολυετή διδακτική πείρα των συγγραφέων. Ο σχεδιασμός τους πιστεύουμε ότι εξυπηρετεί τόσο τους διδάσκοντες όσο και τους διδασκόμενους. Ειδικότερα: • Το εισαγωγικό μέρος, το θέμα, η διάρθρωση, η αναλυτική επεξεργασία κατά ενότητες και η σύνθεση ακολουθούν τη γνωστή διδακτική μέθοδο της Ανάλυσης και της Σύνθεσης, που εφαρμόζουμε κατά την ερμηνεία κάθε κειμένου. Η προσέγγιση του περιεχομένου και της γραφής γίνεται συγχρονικά (τι λέει το κείμενο και πως το λέει). Αν και πολύ παραδοσιακός ο τρόπος αυτός, φαίνεται πως είναι ο πιο ενδεδειγμένος, γιατί παρέχει τη δυνατότητα στον μαθητή να διατηρεί κατά τη μελέτη τη θέα και του δέντρου και του δάσους, του συγκεκριμένου και του καθολικού. • Η κριτική αποτίμηση βοηθάει τον μαθητή να καλλιεργήσει την καλλιτεχνική του ευαισθησία με βάση την ανταπόκριση που βρίσκει κάθε κείμενο μέσα του. Η κριτική αυτή, που δεν γίνεται αυθαίρετα αλλά στηρίζεται σε έγκυρη βιβλιογραφία, αποσκοπεί στη διάκριση του αξιόλογου λογοτεχνικού έργου από το λιγότερο σημαντικό. • Τα παράλληλα κείμενα από ομόθεμα έργα ανταποκρίνονται στην ανάγκη για πολλαπλή και διαχρονική θεώρηση της βασικής ιδέας κάθε κειμένου. ’λλωστε τόσο αυτά όσο και τα κριτήρια αξιολόγησης, που παρατίθενται ενδεικτικά, είναι σύμφωνα με τις οδηγίες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και με το τελευταίο Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση στο Λύκειο. • Ως συλλογική προσπάθεια οι ερμηνευτικές μας προσεγγίσεις είναι φυσικό να διασώζουν το ύφος και τον τρόπο ερμηνείας κάθε συγγραφέα. Αυτό όχι μόνο δεν βλάπτει, αλλά και υποβάλλει μια πλουραλιστική αντίληψη, ικανή να καταπολεμήσει το μονοσήμαντο και το δογματικό
    0
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή