Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
 
 
 
   
 
istoria kai geografia stin proti sxoliki ilikia photo

istoria kai geografia stin proti sxoliki ilikia photo


ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

BKS.0431014          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από23.32 €
μόνο20.99 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-343-639-9
Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ
Σειρά: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδες: 477
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Η ένταξη του δομημένου περιβάλλοντος στη θεσμοθετημένη εκπαίδευση και αγωγή εξασφαλίζει μια οικολογική συνθήκη για την ανάπτυξη της χωρικής γνώσης και περιβαλλοντικής ευαισθησίας των παιδιών. Ο ιστορικός χώρος, συγκεκριμένα, ως "ιστορικός πίνακας" του παρελθόντος, χαρακτηρίζεται από δύο λειτουργίες: αποτελεί πηγή συμπυκνωμένης πληροφορίας για τις κοινωνικές δομές και τα προϊόντα πολιτισμού μιας περασμένης εποχής και παράλληλα μπορεί να αξιοποιηθεί από παιδαγωγική άποψη, επηρεάζοντας τη διαμόρφωση αντιλήψεων και στάσεων των παιδιών.

Η πρόσληψη, αποκωδικοποίηση και αναδόμηση των μηνυμάτων που εκπέμπει μπορούν να στοιχειοθετήσουν το περιεχόμενο εκπαιδευτικών προγραμμάτων, τα οποία στοχεύουν στην καλλιέργεια της ορθολογικής σκέψης και αισθητικής αντίληψης των μαθητών, την αύξηση του πολιτιστικού κεφαλαίου τους και γενικότερα τον επαναπροσδιορισμό της σχέσης τους με τα προϊόντα της πολιτιστικής κληρονομιάς.

Το βιβλίο αυτό αναπτύσσει μια πειστική επιχειρηματολογία ως προς τη σκοπιμότητα ένταξης των αυθεντικών ιστορικών χώρων στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής εμπειρίας και δράσης των παιδιών, ήδη από την είσοδό τους στο σχολείο, προκειμένου να προσεγγίσουν με βιωματικό τρόπο έννοιες από τις επιστημονικές περιοχές της Ιστορίας και της Γεωγραφίας.

Στη συνέχεια, περιγράφει λεπτομερώς το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση ενός πιλοτικού προγράμματος εκπαιδευτικής παρέμβασης στον ιστορικό χώρο της Αρχαίας Αγοράς της Θεσσαλονίκης, για παιδιά της προσχολικής ηλικίας. Τέλος, διατυπώνει προτάσεις για ανάλογες εκπαιδευτικές εφαρμογές.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (BKS.0431014)
istoria kai geografia stin proti sxoliki ilikia photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
23.32 € -10% = 20.99
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-343-639-9
Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ
Σειρά: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδες: 477
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Η ένταξη του δομημένου περιβάλλοντος στη θεσμοθετημένη εκπαίδευση και αγωγή εξασφαλίζει μια οικολογική συνθήκη για την ανάπτυξη της χωρικής γνώσης και περιβαλλοντικής ευαισθησίας των παιδιών. Ο ιστορικός χώρος, συγκεκριμένα, ως "ιστορικός πίνακας" του παρελθόντος, χαρακτηρίζεται από δύο λειτουργίες: αποτελεί πηγή συμπυκνωμένης πληροφορίας για τις κοινωνικές δομές και τα προϊόντα πολιτισμού μιας περασμένης εποχής και παράλληλα μπορεί να αξιοποιηθεί από παιδαγωγική άποψη, επηρεάζοντας τη διαμόρφωση αντιλήψεων και στάσεων των παιδιών.

Η πρόσληψη, αποκωδικοποίηση και αναδόμηση των μηνυμάτων που εκπέμπει μπορούν να στοιχειοθετήσουν το περιεχόμενο εκπαιδευτικών προγραμμάτων, τα οποία στοχεύουν στην καλλιέργεια της ορθολογικής σκέψης και αισθητικής αντίληψης των μαθητών, την αύξηση του πολιτιστικού κεφαλαίου τους και γενικότερα τον επαναπροσδιορισμό της σχέσης τους με τα προϊόντα της πολιτιστικής κληρονομιάς.

Το βιβλίο αυτό αναπτύσσει μια πειστική επιχειρηματολογία ως προς τη σκοπιμότητα ένταξης των αυθεντικών ιστορικών χώρων στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής εμπειρίας και δράσης των παιδιών, ήδη από την είσοδό τους στο σχολείο, προκειμένου να προσεγγίσουν με βιωματικό τρόπο έννοιες από τις επιστημονικές περιοχές της Ιστορίας και της Γεωγραφίας.

Στη συνέχεια, περιγράφει λεπτομερώς το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση ενός πιλοτικού προγράμματος εκπαιδευτικής παρέμβασης στον ιστορικό χώρο της Αρχαίας Αγοράς της Θεσσαλονίκης, για παιδιά της προσχολικής ηλικίας. Τέλος, διατυπώνει προτάσεις για ανάλογες εκπαιδευτικές εφαρμογές.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ BKS.0431014 ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
18.89 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials