Κατηγορία:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ •
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ISBN: 960-512-543-9
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ Μ. Σελίδες: 960
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2008 ΑΡΧΕΣ-ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ-ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΠΙΑ ΤΟΥ MANAGER
Περιεχόμενα:
• Επισκόπηση ηλεκτρονικού εμπορίου - Ηλεκτρονικές Θέσεις Αγορών: Δομές, Μηχανισμοί, Οικονομικά & Επιπτώσεις
• Λιανικές Πωλήσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Προϊόντα & Υπηρεσίες - Συμπεριφορά Καταναλωτή, Έρευνες Αγοράς & Διαφήμιση
• Ηλεκτρονικό Εμπόριο Β2Β: Πώληση και Αγορά σε Ιδιωτικές Ηλεκτρονικές Θέσεις Αγορών - Ανταλλακτήρια Β2Β, Κατάλογοι και 'Αλλες Υπηρεσίες Υποστήριξης - Αλυσίδες Ηλεκτρονικών Προμηθειών, Συνεργατικό Εμπόριο, και Ηλεκτρονικές Επιχειρηματικές Πύλες
• Καινοτόμα Συστήματα Ηλεκτρονικού Εμπορίου : Από την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην Ηλεκτρονική Εκμάθηση και σε Ηλεκτρονικό Εμπόριο Καταναλωτή με Καταναλωτή - Κινητό Εμπόριο Και Διεισδυτική Υπολογιστική
• Δυναμική Διαπραγμάτευση: Ηλεκτρονικές Δημοπρασίες, Ανταλλαγές και Διαπραγματεύσεις - Ασφάλεια Ηλεκτρονικού Εμπορίου - Συστήματα Ηλεκτρονικών Πληρωμών - Εκπλήρωση Παραγγελιών, Ηλεκτρονική Διαχείριση Σχέσεων με Πελάτες και 'Αλλες Υπηρεσίες Υποστήριξης
• Στρατηγική Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Παγκόσμιο Ηλεκτρονικό Εμπόριο- Οικονομικά Στοιχεία και Αιτιολόγηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου - Έναρξη μιας Επιτυχημένης Ηλεκτρονικής επιχείρησης και έργων Ηλεκτρονικού Εμπορίου - Νομικές, Ηθικές Επιπτώσεις του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ζητήματα Συμμόρφωσης - Κοινωνικά Δίκτυα και Ριζοσπάστές των Κλάδων στο Περιβάλλον.