To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΗΓΕΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
 
 
 
   
 
igesia ekpaideytikon monadon photo

igesia ekpaideytikon monadon photo


ΗΓΕΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

BKS.0431446      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΡΑΠΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.18.01 €
μόνο16.21 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-602-149-7
Συγγραφέας: ΡΑΠΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ
Σελίδες: 176
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2017

ΗΓΕΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Τα τελευταία χρόνια η εκπαιδευτική κοινότητα στη χώρα μας, ίσως με καθυστέρηση σε σχέση με άλλες, έχει αρχίσει να διαπι-στώνει αυτό που είναι κοινός τόπος σε πολλά εκπαιδευτικά συστή-ματα σε όλο τον κόσμο, ότι δηλαδή η επιτυχημένη ηγεσία στα σχολεία είναι ένα ουσιαστικός παράγοντας για καλύτερα σχολεία και καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα. Τα χαρακτηριστικά αυτής της ηγεσίας, ο τρόπος που εφαρμόζεται στα σχολεία και οι αξίες και στάσεις που συνδέονται με αυτήν έχουν ερευνηθεί και συζητηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό, κυρίως τα τελευταία σαράντα χρόνια και με σχετικά μεγάλη βεβαιότητα μπορεί να ειπωθεί ότι είναι ένας τομέας που τα επόμενα χρόνια θα είναι στο επίκεντρο των συζητήσεων και στη χώρα μας για τους πιθανούς τρόπους βελτίωσης των δημόσιων σχολείων.

Ο ρόλος του/της διευθυντή/ριας μια σχολικής μονάδας πα-λαιότερα εστιαζόταν και περιοριζόταν κυρίως στην άσκηση διοι-κητικών και διεκπεραιωτικών καθηκόντων. Στις μέρες μας σε ένα πολύπλοκο και ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, αυτό δεν είναι πλέον αρκετό. Όπως αναφέρει ο Fullan (2014) μόνο οι διευθυ-ντές/ριες που είναι εξοπλισμένοι για να διαχειριστούν αυτό το πε-ριβάλλον μπορούν να επιφέρουν τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις που θα οδηγήσουν σε βελτίωση των μαθητικών αποτελεσμάτων. Από την άλλη πλευρά ο Bush (2011) ισχυρίζεται ότι τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα σχετίζονται με την ποιότητα της ηγεσίας και ότι τα σχολεία χρειάζονται αποτελεσματικούς ηγέτες εάν θέλουμε να πα-ρέχουμε την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση (Bush, 2007).


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΗΓΕΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ (BKS.0431446)
igesia ekpaideytikon monadon photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 18.01 € μόνο 16.21
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΡΑΠΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-602-149-7
Συγγραφέας: ΡΑΠΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ
Σελίδες: 176
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2017

ΗΓΕΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Τα τελευταία χρόνια η εκπαιδευτική κοινότητα στη χώρα μας, ίσως με καθυστέρηση σε σχέση με άλλες, έχει αρχίσει να διαπι-στώνει αυτό που είναι κοινός τόπος σε πολλά εκπαιδευτικά συστή-ματα σε όλο τον κόσμο, ότι δηλαδή η επιτυχημένη ηγεσία στα σχολεία είναι ένα ουσιαστικός παράγοντας για καλύτερα σχολεία και καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα. Τα χαρακτηριστικά αυτής της ηγεσίας, ο τρόπος που εφαρμόζεται στα σχολεία και οι αξίες και στάσεις που συνδέονται με αυτήν έχουν ερευνηθεί και συζητηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό, κυρίως τα τελευταία σαράντα χρόνια και με σχετικά μεγάλη βεβαιότητα μπορεί να ειπωθεί ότι είναι ένας τομέας που τα επόμενα χρόνια θα είναι στο επίκεντρο των συζητήσεων και στη χώρα μας για τους πιθανούς τρόπους βελτίωσης των δημόσιων σχολείων.

Ο ρόλος του/της διευθυντή/ριας μια σχολικής μονάδας πα-λαιότερα εστιαζόταν και περιοριζόταν κυρίως στην άσκηση διοι-κητικών και διεκπεραιωτικών καθηκόντων. Στις μέρες μας σε ένα πολύπλοκο και ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, αυτό δεν είναι πλέον αρκετό. Όπως αναφέρει ο Fullan (2014) μόνο οι διευθυ-ντές/ριες που είναι εξοπλισμένοι για να διαχειριστούν αυτό το πε-ριβάλλον μπορούν να επιφέρουν τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις που θα οδηγήσουν σε βελτίωση των μαθητικών αποτελεσμάτων. Από την άλλη πλευρά ο Bush (2011) ισχυρίζεται ότι τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα σχετίζονται με την ποιότητα της ηγεσίας και ότι τα σχολεία χρειάζονται αποτελεσματικούς ηγέτες εάν θέλουμε να πα-ρέχουμε την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση (Bush, 2007).

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΗΓΕΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ BKS.0431446 BKS.0431446 ΡΑΠΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΑΠΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΡΑΠΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-602-149-7 Συγγραφέας: ΡΑΠΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ Σελίδες: 176 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2017 ΗΓΕΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Τα τελευταία χρόνια η εκπαιδευτική κοινότητα στη χώρα μας, ίσως με καθυστέρηση σε σχέση με άλλες, έχει αρχίσει να διαπι-στώνει αυτό που είναι κοινός τόπος σε πολλά εκπαιδευτικά συστή-ματα σε όλο τον κόσμο, ότι δηλαδή η επιτυχημένη ηγεσία στα σχολεία είναι ένα ουσιαστικός παράγοντας για καλύτερα σχολεία και καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα. Τα χαρακτηριστικά αυτής της ηγεσίας, ο τρόπος που εφαρμόζεται στα σχολεία και οι αξίες και στάσεις που συνδέονται με αυτήν έχουν ερευνηθεί και συζητηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό, κυρίως τα τελευταία σαράντα χρόνια και με σχετικά μεγάλη βεβαιότητα μπορεί να ειπωθεί ότι είναι ένας τομέας που τα επόμενα χρόνια θα είναι στο επίκεντρο των συζητήσεων και στη χώρα μας για τους πιθανούς τρόπους βελτίωσης των δημόσιων σχολείων. Ο ρόλος του/της διευθυντή/ριας μια σχολικής μονάδας πα-λαιότερα εστιαζόταν και περιοριζόταν κυρίως στην άσκηση διοι-κητικών και διεκπεραιωτικών καθηκόντων. Στις μέρες μας σε ένα πολύπλοκο και ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, αυτό δεν είναι πλέον αρκετό. Όπως αναφέρει ο Fullan (2014) μόνο οι διευθυ-ντές/ριες που είναι εξοπλισμένοι για να διαχειριστούν αυτό το πε-ριβάλλον μπορούν να επιφέρουν τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις που θα οδηγήσουν σε βελτίωση των μαθητικών αποτελεσμάτων. Από την άλλη πλευρά ο Bush (2011) ισχυρίζεται ότι τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα σχετίζονται με την ποιότητα της ηγεσίας και ότι τα σχολεία χρειάζονται αποτελεσματικούς ηγέτες εάν θέλουμε να πα-ρέχουμε την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση (Bush, 2007).
14.59
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή