Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
 
 
 
   
 
i symperifora toy katanaloti photo
i symperifora toy katanaloti photo


Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

BKS.0674063          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΑΓΝΗΣΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από26.50 €
μόνο23.85 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-390-012-5
Συγγραφέας: ΜΑΓΝΗΣΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS
Σελίδες: 424
Ημερομηνία Έκδοσης: 1997

ΕΝΝΟΙΑ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΠΡΟΤΥΠΑ, ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

Η παρούσα έκδοση έγινε για να καλύψει τις ανάγκες των σπουδαστών που έχουν σχέση με το αντικείμενο της μελέτης της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή. Το βιβλίο διαιρείται σε 18 Κεφάλαια. Στην αρχή γίνεται η ανάλυση των βασικών εννοιών της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Στη συνέχεια εξετάζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του (ατομικοί, ψυχολογικοί, κοινωνικοί, πολιτιστικοί κ.ά.). Μετά παρουσιάζονται οι κατηγορίες της αγοραστικής συμπεριφοράς και αναλύεται η διαδικασία της λήψης της αγοραστικής απόφασης. Ακόμα αναλύονται οι κατηγορίες της αγοραστικής συμπεριφοράς, η αγοραστική συμπεριφορά των ομάδων και παρουσιάζεται η τμηματοποίηση της αγοράς με βάση τη συμπεριφορά, η έρευνα του καταναλωτή, τα πρότυπα συμπεριφοράς καταναλωτή. Τέλος γίνεται αναφορά σε θέματα προστασίας και εκπαίδευσης του καταναλωτή.

Στο τέλος κάθε κεφαλαίου θεωρήσαμε σκόπιμο να προσθέσουμε μια ανακεφαλαίωση για τη διευκόλυνση του αναγνώστη στην καλύτερη συγκράτηση των αναπτυσσόμενων εννοιών.Επίσης μετά από κάθε ανακεφαλαίωση υπάρχουν τα θέματα για Συζήτηση, οι Ασκήσεις και Πρακτικές Περιπτώσεις που κάνουν μια σύζευξη της θεωρίας με την πρακτική.

Στη συνέχεια υπάρχουν οι παραπομπές για περαιτέρω μελέτη που παρουσιάζουν τις διαφορετικές προσεγγίσεις για ένα θέμα και συνάμα αποτελούν τις βιβλιογραφικές πηγές, χρήσιμες για τον αναγνώστη που θέλει να πλουτίσει τις γνώσεις του πάνω σ' αυτό. Χρήσιμο θεωρήσαμε στο τέλος του βιβλίου να προσθέσουμε Οδηγό Απαντήσεων των Ασκήσεων και Πρακτικών Περιπτώσεων καθώς και Γλωσσάρι Παρεμφερών Όρων.

Τα Παραρτήματα για τη σχετική Νομοθεσία και για την οργάνωση του κινήματος Προστασίας του καταναλωτή σε εθνική και διεθνή κλίμακα νομίζουμε ότι εξυπηρετούν άμεσα πρακτικές ανάγκες για το θέμα.

Η παρούσα έκδοση είναι συνέχεια των αρχικών σημειώσεων του 1978 με τίτλο -Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή- οι οποίες γράφτηκαν για τους σπουδαστές του Βρετανικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΙΜ) και του Βρετανικού Ιδρύματος Επικοινωνίας, Διαφήμισης και Μάρκετινγκ (CAM) και της πρώτης έκδοσης του 1981 με τίτλο -Καταναλωτική- η τεχνική γνώσεως της συμπεριφοράς τον καταναλωτή.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (BKS.0674063)
i symperifora toy katanaloti photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
26.50 € -10% = 23.85
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-390-012-5
Συγγραφέας: ΜΑΓΝΗΣΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS
Σελίδες: 424
Ημερομηνία Έκδοσης: 1997

ΕΝΝΟΙΑ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΠΡΟΤΥΠΑ, ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

Η παρούσα έκδοση έγινε για να καλύψει τις ανάγκες των σπουδαστών που έχουν σχέση με το αντικείμενο της μελέτης της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή. Το βιβλίο διαιρείται σε 18 Κεφάλαια. Στην αρχή γίνεται η ανάλυση των βασικών εννοιών της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Στη συνέχεια εξετάζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του (ατομικοί, ψυχολογικοί, κοινωνικοί, πολιτιστικοί κ.ά.). Μετά παρουσιάζονται οι κατηγορίες της αγοραστικής συμπεριφοράς και αναλύεται η διαδικασία της λήψης της αγοραστικής απόφασης. Ακόμα αναλύονται οι κατηγορίες της αγοραστικής συμπεριφοράς, η αγοραστική συμπεριφορά των ομάδων και παρουσιάζεται η τμηματοποίηση της αγοράς με βάση τη συμπεριφορά, η έρευνα του καταναλωτή, τα πρότυπα συμπεριφοράς καταναλωτή. Τέλος γίνεται αναφορά σε θέματα προστασίας και εκπαίδευσης του καταναλωτή.

Στο τέλος κάθε κεφαλαίου θεωρήσαμε σκόπιμο να προσθέσουμε μια ανακεφαλαίωση για τη διευκόλυνση του αναγνώστη στην καλύτερη συγκράτηση των αναπτυσσόμενων εννοιών.Επίσης μετά από κάθε ανακεφαλαίωση υπάρχουν τα θέματα για Συζήτηση, οι Ασκήσεις και Πρακτικές Περιπτώσεις που κάνουν μια σύζευξη της θεωρίας με την πρακτική.

Στη συνέχεια υπάρχουν οι παραπομπές για περαιτέρω μελέτη που παρουσιάζουν τις διαφορετικές προσεγγίσεις για ένα θέμα και συνάμα αποτελούν τις βιβλιογραφικές πηγές, χρήσιμες για τον αναγνώστη που θέλει να πλουτίσει τις γνώσεις του πάνω σ' αυτό. Χρήσιμο θεωρήσαμε στο τέλος του βιβλίου να προσθέσουμε Οδηγό Απαντήσεων των Ασκήσεων και Πρακτικών Περιπτώσεων καθώς και Γλωσσάρι Παρεμφερών Όρων.

Τα Παραρτήματα για τη σχετική Νομοθεσία και για την οργάνωση του κινήματος Προστασίας του καταναλωτή σε εθνική και διεθνή κλίμακα νομίζουμε ότι εξυπηρετούν άμεσα πρακτικές ανάγκες για το θέμα.

Η παρούσα έκδοση είναι συνέχεια των αρχικών σημειώσεων του 1978 με τίτλο -Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή- οι οποίες γράφτηκαν για τους σπουδαστές του Βρετανικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΙΜ) και του Βρετανικού Ιδρύματος Επικοινωνίας, Διαφήμισης και Μάρκετινγκ (CAM) και της πρώτης έκδοσης του 1981 με τίτλο -Καταναλωτική- η τεχνική γνώσεως της συμπεριφοράς τον καταναλωτή.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ BKS.0674063 ΜΑΓΝΗΣΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΓΝΗΣΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
21.47 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials