Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΤΟΜΟΣ Β
 
 
 
   
 
i stratigiki tis kinas tomos b photo

i stratigiki tis kinas tomos b photo


Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΤΟΜΟΣ Β

BKS.0191974          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΟΥΡΔΟΥΚΟΥΤΑΣ ΠΑΝΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από14.06 €
μόνο12.65 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-351-644-9
Συγγραφέας: ΜΟΥΡΔΟΥΚΟΥΤΑΣ ΠΑΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 222
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΙΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τις τελευταίες δεκαετίες η Κίνα έχει αναμφισβήτητα κάνει τεράστια βήματα ανάπτυξης, επηρεάζοντας τον ρυθμό της ζωής μέσα και έξω από τα σύνορά της. Τα Κινέζικα προϊόντα κατακλύζουν τις Δυτικές αγορές, ενώ οι Αμερικάνικες και Ευρωπαϊκές πολυεθνικές πασχίζουν για μια θέση στην αναδυόμενη αγορά της Κίνας. Ακαδημαϊκοί, σύμβουλοι επιχειρήσεων και πολιτικοί μιλάνε για μια "Κινέζικη Πρόκληση" που θα επισκιάσει εκείνη της Ιαπωνίας στην δεκαετία του 1980. Πόσο βάσιμο είναι αυτό το σενάριο; Θα μπορέσει η αναδυόμενη οικονομία της Κίνας να φτάσει και να ξεπεράσει τις αναπτυγμένες οικονομίες του κόσμου;

Στο νέο τους βιβλίο, οι διακεκριμένοι καθηγητές Πάνος Μουρδουκούτας και Yuko Arayma δίνουν την απάντηση στο παραπάνω ερώτημα, μέσα από μια διεξοδική και εμπεριστατωμένη ανάλυση των οικονομικών δυνατοτήτων της Κίνας. Οι συγγραφείς υποστηρίζουν, με βάσιμα επιχειρήματα, ότι η συνέχιση του ξέφρενου ρυθμού ανάπτυξης της Κίνας απαιτεί την δημιουργία και διατήρηση ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, τα οποία με τη σειρά τους απαιτούν ένα "ανοικτό οικονομικό ορίζοντα" και οργανωτικές ικανότητες ανάπτυξης νεωτεριστικών προϊόντων και επιχειρηματικών μοντέλων - συνθήκες που η Κίνα μέχρι σήμερα στερείται.

Ένα βιβλίο που θα σας αποκαλύψει τους λόγους για τους οποίους η Κίνα δεν μπορεί να ακολουθήσει το παράδειγμα της Ιαπωνίας και των άλλων προσφάτως εκβιομηχανισμένων χωρών της Νοτιοανατολικής Ασίας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΤΟΜΟΣ Β (BKS.0191974)
i stratigiki tis kinas tomos b photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
14.06 € -10% = 12.65
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-351-644-9
Συγγραφέας: ΜΟΥΡΔΟΥΚΟΥΤΑΣ ΠΑΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 222
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΙΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τις τελευταίες δεκαετίες η Κίνα έχει αναμφισβήτητα κάνει τεράστια βήματα ανάπτυξης, επηρεάζοντας τον ρυθμό της ζωής μέσα και έξω από τα σύνορά της. Τα Κινέζικα προϊόντα κατακλύζουν τις Δυτικές αγορές, ενώ οι Αμερικάνικες και Ευρωπαϊκές πολυεθνικές πασχίζουν για μια θέση στην αναδυόμενη αγορά της Κίνας. Ακαδημαϊκοί, σύμβουλοι επιχειρήσεων και πολιτικοί μιλάνε για μια "Κινέζικη Πρόκληση" που θα επισκιάσει εκείνη της Ιαπωνίας στην δεκαετία του 1980. Πόσο βάσιμο είναι αυτό το σενάριο; Θα μπορέσει η αναδυόμενη οικονομία της Κίνας να φτάσει και να ξεπεράσει τις αναπτυγμένες οικονομίες του κόσμου;

Στο νέο τους βιβλίο, οι διακεκριμένοι καθηγητές Πάνος Μουρδουκούτας και Yuko Arayma δίνουν την απάντηση στο παραπάνω ερώτημα, μέσα από μια διεξοδική και εμπεριστατωμένη ανάλυση των οικονομικών δυνατοτήτων της Κίνας. Οι συγγραφείς υποστηρίζουν, με βάσιμα επιχειρήματα, ότι η συνέχιση του ξέφρενου ρυθμού ανάπτυξης της Κίνας απαιτεί την δημιουργία και διατήρηση ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, τα οποία με τη σειρά τους απαιτούν ένα "ανοικτό οικονομικό ορίζοντα" και οργανωτικές ικανότητες ανάπτυξης νεωτεριστικών προϊόντων και επιχειρηματικών μοντέλων - συνθήκες που η Κίνα μέχρι σήμερα στερείται.

Ένα βιβλίο που θα σας αποκαλύψει τους λόγους για τους οποίους η Κίνα δεν μπορεί να ακολουθήσει το παράδειγμα της Ιαπωνίας και των άλλων προσφάτως εκβιομηχανισμένων χωρών της Νοτιοανατολικής Ασίας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΤΟΜΟΣ Β BKS.0191974 ΜΟΥΡΔΟΥΚΟΥΤΑΣ ΠΑΝΟΣ ΜΟΥΡΔΟΥΚΟΥΤΑΣ ΠΑΝΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
11.39 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials