«Η Σοφία του Ποιήματος» είναι ένα βιβλίο μαγευτικό, και n μαγεία του οφείλεται στο γεγονός ότι ο αναλυτής Δ. Κακαλίδης αναφέρεται πάντα στο οντολογικό πεδίο των ποιητών, καθώς αυτοί αφεαυτών ανάγονται στον ένα, διαχρονικό Ποιητή του σύμπαντος κόσμου. Με τον ίδιο τρόπο ενοποιώντας όλες τις ιδέες, που μεταφέρουν οι δημιουργοί, στη μία ιδέα, όλες τις έννοιες στη μία έννοια, ανάγει το Λόγο τους στον ένα Λόγο, την πηγή όλων των Λόγων.
Ο αναλυτής μελετά το Λόγο των Ποιητών και τον διασταυρώνει με το δικό του Λόγο. Η γραφή του ποικίλει ανάλογα με το θέμα που πραγματεύεται. 'Αλλοτε είναι καθαρά διανοιακή, άλλοτε δίνει έμφαση στους αποσυμβολισμούς λέξεων, υποδεικνύοντας τη δυνατότητα για νέους τρόπους ερμηνείας, και άλλοτε γίνεται ποιητική, οπότε το κείμενό του εμπλουτίζεται με στίχους, που κάνουν τις αναλύσεις έργο λογοτεχνικό. Σε ορισμένες περιπτώσεις χρησιμοποιεί την αριθμοσοφία όπως και στη «Σοφία του Διηγήματος».
Οι αναλύσεις, με όποιον τρόπο και αν γίνονται, αναφέρονται στην ύπαρξη των δύο όψεων της Οντότητας, των αντίθετων πεδίων, που εν δυνάμει υπάρχουν μέσα στον άνθρωπο, στον οποίο από αυτή τούτη την Οντότητα δίνεται και n δυνατότητα να τις εκφράσει. Το ένα πεδίο είναι ο συνειδησιακός περιορισμός και το άλλο είναι το εύρος, n εσωτερική ελευθερία, n ουσία.
Σε όλα, στο μικρό και στο μεγάλο, στη ζωή και στο θάνατο, στο μορφικό και στο άμορφο, ο αναλυτής βλέπει πάντα την Οντότητα και αυτήν προβάλλει. Η κοινή αυτή αντιμετώπιση των πραγμάτων, των εννοιών, των καταστάσεων και των ανθρώπων δίνει μεγάλο εύρος στις αναλύσεις, καθώς τα πάθη, τα ένστικτα, οι επιθυμίες, ακόμα και οι πιο σκοτεινές όψεις του ασυνείδητου, αναγνωρίζονται σαν οντολογικές εκδηλώσεις, που πρέπει να μετουσιωθούν σε γνώση και αγάπη για να αποκαλυφθεί στον άνθρωπο n καθαρή τους φύση.
«Η Σοφία του Ποιήματος» είναι ένα βιβλίο μαγευτικό, και n μαγεία του οφείλεται στο γεγονός ότι ο αναλυτής Δ. Κακαλίδης αναφέρεται πάντα στο οντολογικό πεδίο των ποιητών, καθώς αυτοί αφεαυτών ανάγονται στον ένα, διαχρονικό Ποιητή του σύμπαντος κόσμου. Με τον ίδιο τρόπο ενοποιώντας όλες τις ιδέες, που μεταφέρουν οι δημιουργοί, στη μία ιδέα, όλες τις έννοιες στη μία έννοια, ανάγει το Λόγο τους στον ένα Λόγο, την πηγή όλων των Λόγων.
Ο αναλυτής μελετά το Λόγο των Ποιητών και τον διασταυρώνει με το δικό του Λόγο. Η γραφή του ποικίλει ανάλογα με το θέμα που πραγματεύεται. 'Αλλοτε είναι καθαρά διανοιακή, άλλοτε δίνει έμφαση στους αποσυμβολισμούς λέξεων, υποδεικνύοντας τη δυνατότητα για νέους τρόπους ερμηνείας, και άλλοτε γίνεται ποιητική, οπότε το κείμενό του εμπλουτίζεται με στίχους, που κάνουν τις αναλύσεις έργο λογοτεχνικό. Σε ορισμένες περιπτώσεις χρησιμοποιεί την αριθμοσοφία όπως και στη «Σοφία του Διηγήματος».
Οι αναλύσεις, με όποιον τρόπο και αν γίνονται, αναφέρονται στην ύπαρξη των δύο όψεων της Οντότητας, των αντίθετων πεδίων, που εν δυνάμει υπάρχουν μέσα στον άνθρωπο, στον οποίο από αυτή τούτη την Οντότητα δίνεται και n δυνατότητα να τις εκφράσει. Το ένα πεδίο είναι ο συνειδησιακός περιορισμός και το άλλο είναι το εύρος, n εσωτερική ελευθερία, n ουσία.
Σε όλα, στο μικρό και στο μεγάλο, στη ζωή και στο θάνατο, στο μορφικό και στο άμορφο, ο αναλυτής βλέπει πάντα την Οντότητα και αυτήν προβάλλει. Η κοινή αυτή αντιμετώπιση των πραγμάτων, των εννοιών, των καταστάσεων και των ανθρώπων δίνει μεγάλο εύρος στις αναλύσεις, καθώς τα πάθη, τα ένστικτα, οι επιθυμίες, ακόμα και οι πιο σκοτεινές όψεις του ασυνείδητου, αναγνωρίζονται σαν οντολογικές εκδηλώσεις, που πρέπει να μετουσιωθούν σε γνώση και αγάπη για να αποκαλυφθεί στον άνθρωπο n καθαρή τους φύση.
Η ΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣBKS.0972008BKS.0972008ΚΑΚΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΚΑΚΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΠΟΙΗΣΗΚατηγορία: ΠΟΙΗΣΗ •ΚΑΚΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΠΟΙΗΣΗ ISBN: 978-960-7350-30-5 Συγγραφέας: ΚΑΚΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΜΕΓΑΣ ΣΕΙΡΙΟΣ Σελίδες: 512 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: 2010 ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ 1885-1993 «Η Σοφία του Ποιήματος» είναι ένα βιβλίο μαγευτικό, και n μαγεία του οφείλεται στο γεγονός ότι ο αναλυτής Δ. Κακαλίδης αναφέρεται πάντα στο οντολογικό πεδίο των ποιητών, καθώς αυτοί αφεαυτών ανάγονται στον ένα, διαχρονικό Ποιητή του σύμπαντος κόσμου. Με τον ίδιο τρόπο ενοποιώντας όλες τις ιδέες, που μεταφέρουν οι δημιουργοί, στη μία ιδέα, όλες τις έννοιες στη μία έννοια, ανάγει το Λόγο τους στον ένα Λόγο, την πηγή όλων των Λόγων. Ο αναλυτής μελετά το Λόγο των Ποιητών και τον διασταυρώνει με το δικό του Λόγο. Η γραφή του ποικίλει ανάλογα με το θέμα που πραγματεύεται. 'Αλλοτε είναι καθαρά διανοιακή, άλλοτε δίνει έμφαση στους αποσυμβολισμούς λέξεων, υποδεικνύοντας τη δυνατότητα για νέους τρόπους ερμηνείας, και άλλοτε γίνεται ποιητική, οπότε το κείμενό του εμπλουτίζεται με στίχους, που κάνουν τις αναλύσεις έργο λογοτεχνικό. Σε ορισμένες περιπτώσεις χρησιμοποιεί την αριθμοσοφία όπως και στη «Σοφία του Διηγήματος». Οι αναλύσεις, με όποιον τρόπο και αν γίνονται, αναφέρονται στην ύπαρξη των δύο όψεων της Οντότητας, των αντίθετων πεδίων, που εν δυνάμει υπάρχουν μέσα στον άνθρωπο, στον οποίο από αυτή τούτη την Οντότητα δίνεται και n δυνατότητα να τις εκφράσει. Το ένα πεδίο είναι ο συνειδησιακός περιορισμός και το άλλο είναι το εύρος, n εσωτερική ελευθερία, n ουσία. Σε όλα, στο μικρό και στο μεγάλο, στη ζωή και στο θάνατο, στο μορφικό και στο άμορφο, ο αναλυτής βλέπει πάντα την Οντότητα και αυτήν προβάλλει. Η κοινή αυτή αντιμετώπιση των πραγμάτων, των εννοιών, των καταστάσεων και των ανθρώπων δίνει μεγάλο εύρος στις αναλύσεις, καθώς τα πάθη, τα ένστικτα, οι επιθυμίες, ακόμα και οι πιο σκοτεινές όψεις του ασυνείδητου, αναγνωρίζονται σαν οντολογικές εκδηλώσεις, που πρέπει να μετουσιωθούν σε γνώση και αγάπη για να αποκαλυφθεί στον άνθρωπο n καθαρή τους φύση. Η ΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση