To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κοινωνικές Επιστήμες > Η ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΩΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
 
 
 
   
 
i psyxanalysi os methodos ton koinonikon epistimon photo

i psyxanalysi os methodos ton koinonikon epistimon photo


Η ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΩΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

BKS.0935617      
ΚατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΓΚΙΟΥΛΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.12.01 €
μόνο8.41 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-14-2555-9
Συγγραφέας: ΓΚΙΟΥΛΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ
Εκδοτικός οίκος: Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ
Σελίδες: 208
Διαστάσεις: 14Χ20,5
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2012

ΤΟ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΚΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ

Το πρίσμα της προβληματικής των κοινωνικών επιστημών όπως συνάγεται από τον Αριστοτέλη, αφορά στον απρόσιτο χαρακτήρα της γνώσης του απολύτου. Πρόκειται εδώ για ένα πρίσμα ανάλυσης των γεγονότων στο συγκρουσιακό σκηνικό της Μέσης Ανατολής. Το απόλυτο, το κοινωνικώς αληθές ουδόλως συμμορφώνεται στο λογικώς αναγκαίο, στο αξιωματικό. Το ίδιο το "τί ην είναι" του υλικού κόσμου, η υπόστασή του δηλαδή, η ουσία του ουδόλως διασώζει την ταυτότητα του κόσμου αυτού.

Το διακύβευμα αφορά στους θεμέλιους όρους της ζωής και της κοινωνικής πραγματικότητας και ουδόλως στην ίδια, την λογικώς αδύνατη, την άγνωστη φύση του κοινωνικού αληθούς. Στον άνθρωπο λοιπόν απομένει η δέσμευσή του στον απέλπιδα αγώνα της γνώσης αυτής που τον χαρακτηρίζει μεγαλείο κι αθλιότητα, προκειμένου ο ίδιος ν' αντεπεξέλθει στις υλικές του ανάγκες, στον υψηλό κίνδυνο του ''άλλου'', του ''ξένου'' ως οιονεί αγνώστου, και στην αυθαιρεσία της περικοπής των βασικών του ελευθεριών.

Η τραγική κατάληξη, ωσαύτως, κι ας μην είναι ορατή στην/ον αισιόδοξη/ο αναγνώστρια/τη του Αριστοτέλους, είναι δυνατόν να συνίσταται -και η ιστορία το έχει αποδείξει πολλές φορές- στην επιλογή βίου στο επίπεδο του ζώου ή και ανυπαρξίας βίου. Είναι όμως η επιλογή αυτή αυθαίρετη;

Η ίδια είναι σαφώς ψυχαναλυτικά καταστροφική απλώς ακολουθεί και αναδεικνύει οιαδήποτε συνειδησιακή αναγωγή του αγνώστου, του λογικώς αδυνάτου στον χώρο του γνωστού και ενίοτε την αναστρέφει. Ο Freud θα το προσυπέγραφε όχι μόνον στην ιστορική του προοπτική, στην αριστοτελική -προ του της Kristeva γράμματος δηλαδή- προοπτική της έκρηξης των ορίων τόσο της γλώσσας, όσο και της λογικής, αλλά και στην καθημερινότητά του.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
Η ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΩΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (BKS.0935617)
i psyxanalysi os methodos ton koinonikon epistimon photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 12.01 € μόνο 8.41
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΓΚΙΟΥΛΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 978-960-14-2555-9
Συγγραφέας: ΓΚΙΟΥΛΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ
Εκδοτικός οίκος: Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ
Σελίδες: 208
Διαστάσεις: 14Χ20, 5
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2012

ΤΟ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΚΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ

Το πρίσμα της προβληματικής των κοινωνικών επιστημών όπως συνάγεται από τον Αριστοτέλη, αφορά στον απρόσιτο χαρακτήρα της γνώσης του απολύτου. Πρόκειται εδώ για ένα πρίσμα ανάλυσης των γεγονότων στο συγκρουσιακό σκηνικό της Μέσης Ανατολής. Το απόλυτο, το κοινωνικώς αληθές ουδόλως συμμορφώνεται στο λογικώς αναγκαίο, στο αξιωματικό. Το ίδιο το "τί ην είναι" του υλικού κόσμου, η υπόστασή του δηλαδή, η ουσία του ουδόλως διασώζει την ταυτότητα του κόσμου αυτού.

Το διακύβευμα αφορά στους θεμέλιους όρους της ζωής και της κοινωνικής πραγματικότητας και ουδόλως στην ίδια, την λογικώς αδύνατη, την άγνωστη φύση του κοινωνικού αληθούς. Στον άνθρωπο λοιπόν απομένει η δέσμευσή του στον απέλπιδα αγώνα της γνώσης αυτής που τον χαρακτηρίζει μεγαλείο κι αθλιότητα, προκειμένου ο ίδιος ν' αντεπεξέλθει στις υλικές του ανάγκες, στον υψηλό κίνδυνο του ''άλλου'', του ''ξένου'' ως οιονεί αγνώστου, και στην αυθαιρεσία της περικοπής των βασικών του ελευθεριών.

Η τραγική κατάληξη, ωσαύτως, κι ας μην είναι ορατή στην/ον αισιόδοξη/ο αναγνώστρια/τη του Αριστοτέλους, είναι δυνατόν να συνίσταται -και η ιστορία το έχει αποδείξει πολλές φορές- στην επιλογή βίου στο επίπεδο του ζώου ή και ανυπαρξίας βίου. Είναι όμως η επιλογή αυτή αυθαίρετη;

Η ίδια είναι σαφώς ψυχαναλυτικά καταστροφική απλώς ακολουθεί και αναδεικνύει οιαδήποτε συνειδησιακή αναγωγή του αγνώστου, του λογικώς αδυνάτου στον χώρο του γνωστού και ενίοτε την αναστρέφει. Ο Freud θα το προσυπέγραφε όχι μόνον στην ιστορική του προοπτική, στην αριστοτελική -προ του της Kristeva γράμματος δηλαδή- προοπτική της έκρηξης των ορίων τόσο της γλώσσας, όσο και της λογικής, αλλά και στην καθημερινότητά του.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΩΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ BKS.0935617 BKS.0935617 ΓΚΙΟΥΛΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΓΚΙΟΥΛΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ •ΓΚΙΟΥΛΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-14-2555-9 Συγγραφέας: ΓΚΙΟΥΛΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ Εκδοτικός οίκος: Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ Σελίδες: 208 Διαστάσεις: 14Χ20, 5 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2012 ΤΟ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΚΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ Το πρίσμα της προβληματικής των κοινωνικών επιστημών όπως συνάγεται από τον Αριστοτέλη, αφορά στον απρόσιτο χαρακτήρα της γνώσης του απολύτου. Πρόκειται εδώ για ένα πρίσμα ανάλυσης των γεγονότων στο συγκρουσιακό σκηνικό της Μέσης Ανατολής. Το απόλυτο, το κοινωνικώς αληθές ουδόλως συμμορφώνεται στο λογικώς αναγκαίο, στο αξιωματικό. Το ίδιο το "τί ην είναι" του υλικού κόσμου, η υπόστασή του δηλαδή, η ουσία του ουδόλως διασώζει την ταυτότητα του κόσμου αυτού. Το διακύβευμα αφορά στους θεμέλιους όρους της ζωής και της κοινωνικής πραγματικότητας και ουδόλως στην ίδια, την λογικώς αδύνατη, την άγνωστη φύση του κοινωνικού αληθούς. Στον άνθρωπο λοιπόν απομένει η δέσμευσή του στον απέλπιδα αγώνα της γνώσης αυτής που τον χαρακτηρίζει μεγαλείο κι αθλιότητα, προκειμένου ο ίδιος ν' αντεπεξέλθει στις υλικές του ανάγκες, στον υψηλό κίνδυνο του ''άλλου'', του ''ξένου'' ως οιονεί αγνώστου, και στην αυθαιρεσία της περικοπής των βασικών του ελευθεριών. Η τραγική κατάληξη, ωσαύτως, κι ας μην είναι ορατή στην/ον αισιόδοξη/ο αναγνώστρια/τη του Αριστοτέλους, είναι δυνατόν να συνίσταται -και η ιστορία το έχει αποδείξει πολλές φορές- στην επιλογή βίου στο επίπεδο του ζώου ή και ανυπαρξίας βίου. Είναι όμως η επιλογή αυτή αυθαίρετη; Η ίδια είναι σαφώς ψυχαναλυτικά καταστροφική απλώς ακολουθεί και αναδεικνύει οιαδήποτε συνειδησιακή αναγωγή του αγνώστου, του λογικώς αδυνάτου στον χώρο του γνωστού και ενίοτε την αναστρέφει. Ο Freud θα το προσυπέγραφε όχι μόνον στην ιστορική του προοπτική, στην αριστοτελική -προ του της Kristeva γράμματος δηλαδή- προοπτική της έκρηξης των ορίων τόσο της γλώσσας, όσο και της λογικής, αλλά και στην καθημερινότητά του.
5.89
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή