Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1964-2014
 
 
 
   
 
i prosbasi stin tritobathmia ekpaideysi 1964 2014 photo

i prosbasi stin tritobathmia ekpaideysi 1964 2014 photo


Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1964-2014

BKS.1053506          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΓΓΕΛΑΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από13.30 €
μόνο11.97 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-03-1134-1
Συγγραφέας: ΑΓΓΕΛΑΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Σελίδες: 272
Διαστάσεις: 14Χ20,5
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2017

Η ΑΦΟΡΗΤΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΚΑΙ Η ΑΒΑΣΤΑΚΤΗ ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΥ

Από την περίοδο της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης του 1964, κατά την οποία η διαδικασία πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση συνδέθηκε άμεσα με τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, μέχρι σήμερα το μόνο, ίσως, πεδίο πολιτικής σύγκλισης και συμφωνίας είναι η μονότονη επανάληψη της διακήρυξης για την ανάγκη άμεσης αλλαγής του τρόπου εισαγωγής των αποφοίτων του Λυκείου στην Ανώτατη Εκπαίδευση. Αυτή τη μακρά περίοδο αρθρώνεται ένας δημόσιος πολιτικός λόγος για το ζήτημα της πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση ο οποίος, σταδιακά, προσλαμβάνει σαφή και ευδιάκριτα χαρακτηριστικά που αποτυπώνονται σε συγκεκριμένους «κοινούς τόπους».

Στη μελέτη αυτή αναλύονται και αναδεικνύονται αυτοί «οι κοινοί τόποι» στον δημόσιο πολιτικό λόγο με στόχο όχι τόσο την καταγραφή τους όσο την ερμηνεία αυτής της ιδιότυπης «πολιτικής συναίνεσης» ως συνειδητής πολιτικής επιλογής. Σ' ένα τέτοιο περιβάλλον οι εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες τα τελευταία σαράντα και πλέον χρόνια φαίνεται αρχικά, σε επίπεδο ρητορικής, να διακατέχονται από μεταρρυθμιστικό οίστρο αλλά σταδιακά περιορίζονται μέσα και από την «αξιοποίηση εθνικών συναινέσεων» σε τεχνικού χαρακτήρα ρυθμίσεις και αλλαγές που, όχι μόνο, δεν θίγουν το σύστημα πρόσβασης αλλά μέσω αυτού ουσιαστικά επικυρώνουν τον κυρίαρχο ρόλο του ως μηχανισμού ελέγχου και «παρακυβέρνησης» του εκπαιδευτικού συστήματος.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1964-2014 (BKS.1053506)
i prosbasi stin tritobathmia ekpaideysi 1964 2014 photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
13.30 € -10% = 11.97
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-618-03-1134-1
Συγγραφέας: ΑΓΓΕΛΑΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Σελίδες: 272
Διαστάσεις: 14Χ20, 5
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2017

Η ΑΦΟΡΗΤΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΚΑΙ Η ΑΒΑΣΤΑΚΤΗ ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΥ

Από την περίοδο της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης του 1964, κατά την οποία η διαδικασία πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση συνδέθηκε άμεσα με τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, μέχρι σήμερα το μόνο, ίσως, πεδίο πολιτικής σύγκλισης και συμφωνίας είναι η μονότονη επανάληψη της διακήρυξης για την ανάγκη άμεσης αλλαγής του τρόπου εισαγωγής των αποφοίτων του Λυκείου στην Ανώτατη Εκπαίδευση. Αυτή τη μακρά περίοδο αρθρώνεται ένας δημόσιος πολιτικός λόγος για το ζήτημα της πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση ο οποίος, σταδιακά, προσλαμβάνει σαφή και ευδιάκριτα χαρακτηριστικά που αποτυπώνονται σε συγκεκριμένους «κοινούς τόπους».

Στη μελέτη αυτή αναλύονται και αναδεικνύονται αυτοί «οι κοινοί τόποι» στον δημόσιο πολιτικό λόγο με στόχο όχι τόσο την καταγραφή τους όσο την ερμηνεία αυτής της ιδιότυπης «πολιτικής συναίνεσης» ως συνειδητής πολιτικής επιλογής. Σ' ένα τέτοιο περιβάλλον οι εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες τα τελευταία σαράντα και πλέον χρόνια φαίνεται αρχικά, σε επίπεδο ρητορικής, να διακατέχονται από μεταρρυθμιστικό οίστρο αλλά σταδιακά περιορίζονται μέσα και από την «αξιοποίηση εθνικών συναινέσεων» σε τεχνικού χαρακτήρα ρυθμίσεις και αλλαγές που, όχι μόνο, δεν θίγουν το σύστημα πρόσβασης αλλά μέσω αυτού ουσιαστικά επικυρώνουν τον κυρίαρχο ρόλο του ως μηχανισμού ελέγχου και «παρακυβέρνησης» του εκπαιδευτικού συστήματος.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1964-2014 BKS.1053506 ΑΓΓΕΛΑΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΓΕΛΑΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
10.77 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials