Σ' ένα αγαθοκρατικό σύμπαν το κακό εισέβαλε στον κόσμο σαν λαθρεπιβάτης. Κάποιοι το είπαν παρυπόσταση, άλλοι το είπαν μη ον, χωρίς να λησμονούνται εκείνοι που θεώρησαν την παρουσία του αναγκαίαν, προκειμένου ν' αρχίσει στην σκηνή του κόσμου το παιχνίδι των εναντίων, η παλίντονος αρμονία, όπως του τόξου και της λύρας.
Δεν υπάρχει φως χωρίς σκιά και η συνείδηση είναι μοιραίο να γνωρίσει τη νύκτα. Ιδού, τα πάντα καλά λίαν, υπό τον αστερισμό, ενίοτε, του κακού, Ο άνθρωπος, μη γνωρίζοντας τις καίριες στιγμές του, συλλαμβάνεται σαν τα ψάρια σε αμφίβληστρο κακό, όταν, κατά την μοιραία ώραν, επιπέσει πάνω του αιφνιδιαστικά. Και το ανεννόητο ή το παράλογο είναι ότι κάποτε η συμφορά έρχεται αναίτια.
Η άτη προκύπτει χωρίς να προηγηθεί ύβρις. Ο Ιώβ, ο Kierkergaard, ο Αγνωστος με τη μεγάλη καρδιά και τη μεγάλη δυστυχία. Το κακό είναι η πλήρης αποδυνάμωση της δημιουργικής δυνάμεως, της από του Ενός. Είναι το φως, όταν, στην έσχατη συνέπειά του, γίνεται σκότος. Η ωραία διαλεκτική δείχνει, ωστόσο, ότι το καθαρό κακό είναι αγαθό.
Τα πράγματα οδηγούνται στον καιρό τους, και η συνείδηση καλείται ν' αποφασίσει, αν θα γίνει η καλύτερη ή θα παραμείνει η χείριστη. Πρόκειται για την πιο επίσημη ώρα του ανθρώπινου πεπρωμένου, όπου οι τελώνες δικαιώνονται, οι πόρνες καθοσιώνονται και ο ληστής εισέρχεται στον παράδεισο. Όποιος δεν αγάπησε τον αδελφό και τον εχθρό του μένει εν τω θανάτω.
Σ' ένα αγαθοκρατικό σύμπαν το κακό εισέβαλε στον κόσμο σαν λαθρεπιβάτης. Κάποιοι το είπαν παρυπόσταση, άλλοι το είπαν μη ον, χωρίς να λησμονούνται εκείνοι που θεώρησαν την παρουσία του αναγκαίαν, προκειμένου ν' αρχίσει στην σκηνή του κόσμου το παιχνίδι των εναντίων, η παλίντονος αρμονία, όπως του τόξου και της λύρας.
Δεν υπάρχει φως χωρίς σκιά και η συνείδηση είναι μοιραίο να γνωρίσει τη νύκτα. Ιδού, τα πάντα καλά λίαν, υπό τον αστερισμό, ενίοτε, του κακού, Ο άνθρωπος, μη γνωρίζοντας τις καίριες στιγμές του, συλλαμβάνεται σαν τα ψάρια σε αμφίβληστρο κακό, όταν, κατά την μοιραία ώραν, επιπέσει πάνω του αιφνιδιαστικά. Και το ανεννόητο ή το παράλογο είναι ότι κάποτε η συμφορά έρχεται αναίτια.
Η άτη προκύπτει χωρίς να προηγηθεί ύβρις. Ο Ιώβ, ο Kierkergaard, ο Αγνωστος με τη μεγάλη καρδιά και τη μεγάλη δυστυχία. Το κακό είναι η πλήρης αποδυνάμωση της δημιουργικής δυνάμεως, της από του Ενός. Είναι το φως, όταν, στην έσχατη συνέπειά του, γίνεται σκότος. Η ωραία διαλεκτική δείχνει, ωστόσο, ότι το καθαρό κακό είναι αγαθό.
Τα πράγματα οδηγούνται στον καιρό τους, και η συνείδηση καλείται ν' αποφασίσει, αν θα γίνει η καλύτερη ή θα παραμείνει η χείριστη. Πρόκειται για την πιο επίσημη ώρα του ανθρώπινου πεπρωμένου, όπου οι τελώνες δικαιώνονται, οι πόρνες καθοσιώνονται και ο ληστής εισέρχεται στον παράδεισο. Όποιος δεν αγάπησε τον αδελφό και τον εχθρό του μένει εν τω θανάτω.
Η ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΠΑΡΑ ΠΛΩΤΙΝΩBKS.0419009BKS.0419009ΜΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣΜΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣΦΙΛΟΣΟΦΙΑΚατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ •ΜΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ISBN: 978-960-354-120-2 Συγγραφέας: ΜΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΑ Σελίδες: 299 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2007 ΗΘΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΗΘΙΚΟΙ ΑΠΟΗΧΟΙ Σ' ένα αγαθοκρατικό σύμπαν το κακό εισέβαλε στον κόσμο σαν λαθρεπιβάτης. Κάποιοι το είπαν παρυπόσταση, άλλοι το είπαν μη ον, χωρίς να λησμονούνται εκείνοι που θεώρησαν την παρουσία του αναγκαίαν, προκειμένου ν' αρχίσει στην σκηνή του κόσμου το παιχνίδι των εναντίων, η παλίντονος αρμονία, όπως του τόξου και της λύρας. Δεν υπάρχει φως χωρίς σκιά και η συνείδηση είναι μοιραίο να γνωρίσει τη νύκτα. Ιδού, τα πάντα καλά λίαν, υπό τον αστερισμό, ενίοτε, του κακού, Ο άνθρωπος, μη γνωρίζοντας τις καίριες στιγμές του, συλλαμβάνεται σαν τα ψάρια σε αμφίβληστρο κακό, όταν, κατά την μοιραία ώραν, επιπέσει πάνω του αιφνιδιαστικά. Και το ανεννόητο ή το παράλογο είναι ότι κάποτε η συμφορά έρχεται αναίτια. Η άτη προκύπτει χωρίς να προηγηθεί ύβρις. Ο Ιώβ, ο Kierkergaard, ο Αγνωστος με τη μεγάλη καρδιά και τη μεγάλη δυστυχία. Το κακό είναι η πλήρης αποδυνάμωση της δημιουργικής δυνάμεως, της από του Ενός. Είναι το φως, όταν, στην έσχατη συνέπειά του, γίνεται σκότος. Η ωραία διαλεκτική δείχνει, ωστόσο, ότι το καθαρό κακό είναι αγαθό. Τα πράγματα οδηγούνται στον καιρό τους, και η συνείδηση καλείται ν' αποφασίσει, αν θα γίνει η καλύτερη ή θα παραμείνει η χείριστη. Πρόκειται για την πιο επίσημη ώρα του ανθρώπινου πεπρωμένου, όπου οι τελώνες δικαιώνονται, οι πόρνες καθοσιώνονται και ο ληστής εισέρχεται στον παράδεισο. Όποιος δεν αγάπησε τον αδελφό και τον εχθρό του μένει εν τω θανάτω. Η ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΠΑΡΑ ΠΛΩΤΙΝΩ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση