To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
 
 
 
   
 
i glossa tis radiofonikis diafimisis photo

i glossa tis radiofonikis diafimisis photo


Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

BKS.0357102      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΝΑΟΥΜΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.6.39 €
μόνο5.75 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-288-240-5
Συγγραφέας: ΝΑΟΥΜΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΒΑΝΙΑΣ
Σελίδες: 73
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2011

Στη ραδιοφωνική διαφήμιση ιδιαίτερη σημασία έχει το κείμενο, αφού με το ραδιόφωνο δεν υπάρχει δυνατότητα οπτική παρά μόνο ακουστική. Έτσι λόγω των διαφορετικών δυνατοτήτων διαφέρουν ουσιαστικά τα τηλεοπτικά μηνύματα από τα ραδιοφωνικά, αλλά και από αυτά γενικά που προορίζονται για τον τύπο.

Συγκεκριμένα για το ραδιόφωνο μια προσεκτική μελέτη των διαφημιστικών μηνυμάτων μπορεί να μας οδηγήσει στα εξής συμπεράσματα: επειδή το μήνυμα γράφεται για ακροατήριο και όχι για κοινό που θα το δει ή θα το διαβάσει είναι σκόπιμο ο διαφημιστής να επικεντρώνει το ενδιαφέρον του στη βασική ιδέα και στο θέμα του μηνύματος.

Ακόμη ο διαφημιστής γνωρίζει καλά ότι οι ακροατές μόνο ακούνε και δε βλέπουν γι' αυτό το μήνυμα για να είναι ευπρόσδεκτο πρέπει να είναι γραμμένο σε ζωντανή γλώσσα. Επίσης αντί για παραγράφους στο μήνυμα προτιμά να χρησιμοποιεί γέφυρες επικοινωνίας, όπως «θυμηθείτε», «ακούστε αυτό» κ.λπ.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (BKS.0357102)
i glossa tis radiofonikis diafimisis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 6.39 € μόνο 5.75
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΝΑΟΥΜΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-288-240-5
Συγγραφέας: ΝΑΟΥΜΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΒΑΝΙΑΣ
Σελίδες: 73
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2011

Στη ραδιοφωνική διαφήμιση ιδιαίτερη σημασία έχει το κείμενο, αφού με το ραδιόφωνο δεν υπάρχει δυνατότητα οπτική παρά μόνο ακουστική. Έτσι λόγω των διαφορετικών δυνατοτήτων διαφέρουν ουσιαστικά τα τηλεοπτικά μηνύματα από τα ραδιοφωνικά, αλλά και από αυτά γενικά που προορίζονται για τον τύπο.

Συγκεκριμένα για το ραδιόφωνο μια προσεκτική μελέτη των διαφημιστικών μηνυμάτων μπορεί να μας οδηγήσει στα εξής συμπεράσματα: επειδή το μήνυμα γράφεται για ακροατήριο και όχι για κοινό που θα το δει ή θα το διαβάσει είναι σκόπιμο ο διαφημιστής να επικεντρώνει το ενδιαφέρον του στη βασική ιδέα και στο θέμα του μηνύματος.

Ακόμη ο διαφημιστής γνωρίζει καλά ότι οι ακροατές μόνο ακούνε και δε βλέπουν γι' αυτό το μήνυμα για να είναι ευπρόσδεκτο πρέπει να είναι γραμμένο σε ζωντανή γλώσσα. Επίσης αντί για παραγράφους στο μήνυμα προτιμά να χρησιμοποιεί γέφυρες επικοινωνίας, όπως «θυμηθείτε», «ακούστε αυτό» κ.λπ.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ BKS.0357102 BKS.0357102 ΝΑΟΥΜΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΝΑΟΥΜΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΝΑΟΥΜΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-288-240-5 Συγγραφέας: ΝΑΟΥΜΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΒΑΝΙΑΣ Σελίδες: 73 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2011 Στη ραδιοφωνική διαφήμιση ιδιαίτερη σημασία έχει το κείμενο, αφού με το ραδιόφωνο δεν υπάρχει δυνατότητα οπτική παρά μόνο ακουστική. Έτσι λόγω των διαφορετικών δυνατοτήτων διαφέρουν ουσιαστικά τα τηλεοπτικά μηνύματα από τα ραδιοφωνικά, αλλά και από αυτά γενικά που προορίζονται για τον τύπο. Συγκεκριμένα για το ραδιόφωνο μια προσεκτική μελέτη των διαφημιστικών μηνυμάτων μπορεί να μας οδηγήσει στα εξής συμπεράσματα: επειδή το μήνυμα γράφεται για ακροατήριο και όχι για κοινό που θα το δει ή θα το διαβάσει είναι σκόπιμο ο διαφημιστής να επικεντρώνει το ενδιαφέρον του στη βασική ιδέα και στο θέμα του μηνύματος. Ακόμη ο διαφημιστής γνωρίζει καλά ότι οι ακροατές μόνο ακούνε και δε βλέπουν γι' αυτό το μήνυμα για να είναι ευπρόσδεκτο πρέπει να είναι γραμμένο σε ζωντανή γλώσσα. Επίσης αντί για παραγράφους στο μήνυμα προτιμά να χρησιμοποιεί γέφυρες επικοινωνίας, όπως «θυμηθείτε», «ακούστε αυτό» κ.λπ.
5.18
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή