To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
 
 
 
   
 
i didaskalia ton mathimatikon photo

i didaskalia ton mathimatikon photo


Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

BKS.0885051      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.40.47 €
μόνο36.42 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-6647-93-2
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Σελίδες: 336
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2007

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ

Τα μαθηματικά ένα δύσκολο μάθημα για πολλά παιδιά, είναι ακόμη πιο δύσκολο για τα παιδιά γλωσσικών μειονοτήτων, γιατί στις γνωστικές απαιτήσεις του περιεχομένου τους προστίθενται γλωσσικές απαιτήσεις για την επικοινωνία του. Η μαθηματική γνώση κατακτάται στη σχολική τάξη κατά τη διάρκεια αλληλεπιδράσεων που έχουν νόημα για τα παιδιά. Στην περίπτωση όμως παιδιών που η μητρική τους γλώσσα δεν συμπίπτει με τη γλώσσα διδασκαλίας αυτές οι αλληλεπιδράσεις συχνά δεν έχουν νόημα. Η γλώσσα λοιπόν, τόσο η γλώσσα που χρησιμοποιείται στην τάξη όσο και η γλώσσα των μαθηματικών, είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα παιδιά στη μαθηματική εκπαίδευση.

Στα μαθηματικά, όπως και σε άλλα γνωστικά αντικείμενα, τα νοήματα μεταφέρονται με γραπτή ή προφορική γλώσσα στην οποία καθημερινές λέξεις αποκτούν νέο περιεχόμενο ως μέρος ενός συνόλου αποκλειστικών νοημάτων και δομών που εκφράζουν αυτά τα νοήματα (Halliday, 1978).

Η γλώσσα των μαθηματικών, όπως και η φυσική γλώσσα, εκτός από λεξιλόγιο διαθέτει συντακτικά, σημασιολογικά και πραγματολογικά χαρακτηριστικά που πρέπει να μάθουν τα παιδιά για να κατανοήσουν το περιεχόμενο του μαθήματος. Ο χρόνος που μεσολαβεί από την ένταξη των παιδιών στο σχολείο έως ότου αποκτήσουν επάρκεια στη δεύτερη γλώσσα και στη γλώσσα των μαθηματικών επηρεάζει αρνητικά την απόκτηση δεξιοτήτων και την ανάπτυξη σκέψης ανωτέρου επιπέδου, άρα επηρεάζει αρνητικά και την πρόοδο τους στη μαθηματική εκπαίδευση.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (BKS.0885051)
i didaskalia ton mathimatikon photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 40.47 € μόνο 36.42
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-6647-93-2
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Σελίδες: 336
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2007

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ

Τα μαθηματικά ένα δύσκολο μάθημα για πολλά παιδιά, είναι ακόμη πιο δύσκολο για τα παιδιά γλωσσικών μειονοτήτων, γιατί στις γνωστικές απαιτήσεις του περιεχομένου τους προστίθενται γλωσσικές απαιτήσεις για την επικοινωνία του. Η μαθηματική γνώση κατακτάται στη σχολική τάξη κατά τη διάρκεια αλληλεπιδράσεων που έχουν νόημα για τα παιδιά. Στην περίπτωση όμως παιδιών που η μητρική τους γλώσσα δεν συμπίπτει με τη γλώσσα διδασκαλίας αυτές οι αλληλεπιδράσεις συχνά δεν έχουν νόημα. Η γλώσσα λοιπόν, τόσο η γλώσσα που χρησιμοποιείται στην τάξη όσο και η γλώσσα των μαθηματικών, είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα παιδιά στη μαθηματική εκπαίδευση.

Στα μαθηματικά, όπως και σε άλλα γνωστικά αντικείμενα, τα νοήματα μεταφέρονται με γραπτή ή προφορική γλώσσα στην οποία καθημερινές λέξεις αποκτούν νέο περιεχόμενο ως μέρος ενός συνόλου αποκλειστικών νοημάτων και δομών που εκφράζουν αυτά τα νοήματα (Halliday, 1978).

Η γλώσσα των μαθηματικών, όπως και η φυσική γλώσσα, εκτός από λεξιλόγιο διαθέτει συντακτικά, σημασιολογικά και πραγματολογικά χαρακτηριστικά που πρέπει να μάθουν τα παιδιά για να κατανοήσουν το περιεχόμενο του μαθήματος. Ο χρόνος που μεσολαβεί από την ένταξη των παιδιών στο σχολείο έως ότου αποκτήσουν επάρκεια στη δεύτερη γλώσσα και στη γλώσσα των μαθηματικών επηρεάζει αρνητικά την απόκτηση δεξιοτήτων και την ανάπτυξη σκέψης ανωτέρου επιπέδου, άρα επηρεάζει αρνητικά και την πρόοδο τους στη μαθηματική εκπαίδευση.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ BKS.0885051 BKS.0885051 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-6647-93-2 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ Σελίδες: 336 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2007 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ Τα μαθηματικά ένα δύσκολο μάθημα για πολλά παιδιά, είναι ακόμη πιο δύσκολο για τα παιδιά γλωσσικών μειονοτήτων, γιατί στις γνωστικές απαιτήσεις του περιεχομένου τους προστίθενται γλωσσικές απαιτήσεις για την επικοινωνία του. Η μαθηματική γνώση κατακτάται στη σχολική τάξη κατά τη διάρκεια αλληλεπιδράσεων που έχουν νόημα για τα παιδιά. Στην περίπτωση όμως παιδιών που η μητρική τους γλώσσα δεν συμπίπτει με τη γλώσσα διδασκαλίας αυτές οι αλληλεπιδράσεις συχνά δεν έχουν νόημα. Η γλώσσα λοιπόν, τόσο η γλώσσα που χρησιμοποιείται στην τάξη όσο και η γλώσσα των μαθηματικών, είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα παιδιά στη μαθηματική εκπαίδευση. Στα μαθηματικά, όπως και σε άλλα γνωστικά αντικείμενα, τα νοήματα μεταφέρονται με γραπτή ή προφορική γλώσσα στην οποία καθημερινές λέξεις αποκτούν νέο περιεχόμενο ως μέρος ενός συνόλου αποκλειστικών νοημάτων και δομών που εκφράζουν αυτά τα νοήματα (Halliday, 1978). Η γλώσσα των μαθηματικών, όπως και η φυσική γλώσσα, εκτός από λεξιλόγιο διαθέτει συντακτικά, σημασιολογικά και πραγματολογικά χαρακτηριστικά που πρέπει να μάθουν τα παιδιά για να κατανοήσουν το περιεχόμενο του μαθήματος. Ο χρόνος που μεσολαβεί από την ένταξη των παιδιών στο σχολείο έως ότου αποκτήσουν επάρκεια στη δεύτερη γλώσσα και στη γλώσσα των μαθηματικών επηρεάζει αρνητικά την απόκτηση δεξιοτήτων και την ανάπτυξη σκέψης ανωτέρου επιπέδου, άρα επηρεάζει αρνητικά και την πρόοδο τους στη μαθηματική εκπαίδευση.
32.78
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή