Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
 
 
 
   
 
i deontologia ton mme photo

i deontologia ton mme photo


Η ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ

BKS.0721014          
ΚατηγορίαΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΜΠΕΡΤΡΑΝΤ ΚΛΩΝΤ ΖΑΝ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από9.17 €
μόνο8.25 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-227-330-5
Συγγραφέας: ΜΠΕΡΤΡΑΝΤ ΚΛΩΝΤ ΖΑΝ
Εκδοτικός οίκος: ΔΑΙΔΑΛΟΣ-ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ Ι.
Σειρά: QUE SAIS JE ΤΙ ΞΕΡΩ
Σελίδες: 156
Διαστάσεις: 12Χ17
Ημερομηνία Έκδοσης: 2004

Κάθε χώρα που επιθυμεί ελεύθερα και ποιοτικά Μ.Μ.Ε. πρέπει να τα στηρίζει σε τρεις τομείς: την ''αγορά'', το νόμο και τη δεοντολογία. Για την τελευταία γίνεται πολύς λόγος μέσα και έξω από τα Μ.Μ.Ε. Στη συνέχεια, όμως, ελάχιστες ενέργειες γίνονται προκειμένου να κινητοποιήσουν τα Μ.Μ.Ε. ώστε να τη λάβουν υπόψιν, ιδιαίτερα στη Γαλλία. Στο βιβλίο αυτό παρατίθενται τα θεμέλια της δεοντολογίας των Μ.Μ.Ε., οι κανόνες της, τα σημαντικά κενά που παρουσιάζουν οι κώδικες, τα πολυάριθμα μέσα (μη κρατικά) τα οποία επινοήθηκαν για να καταστήσουν σεβαστή τη δεοντολογία, οι αντιδράσεις και τα εμπόδια που καθυστέρησαν την εξέλιξή της. Ένας απολογισμός πάνω απ' όλα αισιόδοξος.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
Η ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ (BKS.0721014)
i deontologia ton mme photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
9.17 € -10% = 8.25
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-227-330-5
Συγγραφέας: ΜΠΕΡΤΡΑΝΤ ΚΛΩΝΤ ΖΑΝ
Εκδοτικός οίκος: ΔΑΙΔΑΛΟΣ-ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ Ι.
Σειρά: QUE SAIS JE ΤΙ ΞΕΡΩ
Σελίδες: 156
Διαστάσεις: 12Χ17
Ημερομηνία Έκδοσης: 2004

Κάθε χώρα που επιθυμεί ελεύθερα και ποιοτικά Μ.Μ.Ε. πρέπει να τα στηρίζει σε τρεις τομείς: την ''αγορά'', το νόμο και τη δεοντολογία. Για την τελευταία γίνεται πολύς λόγος μέσα και έξω από τα Μ.Μ.Ε. Στη συνέχεια, όμως, ελάχιστες ενέργειες γίνονται προκειμένου να κινητοποιήσουν τα Μ.Μ.Ε. ώστε να τη λάβουν υπόψιν, ιδιαίτερα στη Γαλλία. Στο βιβλίο αυτό παρατίθενται τα θεμέλια της δεοντολογίας των Μ.Μ.Ε., οι κανόνες της, τα σημαντικά κενά που παρουσιάζουν οι κώδικες, τα πολυάριθμα μέσα (μη κρατικά) τα οποία επινοήθηκαν για να καταστήσουν σεβαστή τη δεοντολογία, οι αντιδράσεις και τα εμπόδια που καθυστέρησαν την εξέλιξή της. Ένας απολογισμός πάνω απ' όλα αισιόδοξος.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ BKS.0721014 ΜΠΕΡΤΡΑΝΤ ΚΛΩΝΤ ΖΑΝ ΜΠΕΡΤΡΑΝΤ ΚΛΩΝΤ ΖΑΝ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
7.43 ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials