Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
 
 
 
   
 
i axiologisi toy mathiti sto dimotiko sxoleio photo

i axiologisi toy mathiti sto dimotiko sxoleio photo


Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

BKS.0169046          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από12.72 €
μόνο11.45 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5145-09-5
Συγγραφέας: ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΟΣΤΡΙΑ
Σελίδες: 124
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2014

Το πολύπλοκο και πολυδιάστατο θέμα της αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών/ -τριών στο Δημοτικό σχολείο έχει κατά καιρούς απασχολήσει ιδιαίτερα τους/ τις εμπλεκόμενους/ -ες στην εκπαιδευτική διαδικασία στην προσπάθειά τους να αξιολογήσουν και, τελικά, να βαθμολογήσουν όσο το δυνατό δικαιότερα τους/ τις μαθητές/ -τριές τους.

Στην όλη προβληματική και αγωνία έχουν εμπλακεί κατά καιρούς και οι μαθητές/ -τριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά και οι γονείς τους, στη δεύτερη περίπτωση με αφορμή, κυρίως, τις εξετάσεις εισόδου στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Τα Μ.Μ.Ε. έχουν συμβάλει, ασφαλώς, στη διάσταση, που έχει λάβει το θέμα αυτό.

Όμως, παρά τις προσπάθειες για την επινόηση κάποιου εξεταστικού συστήματος, που δεν θα έχει αδυναμίες οφειλόμενες, κυρίως, στον υποκειμενικό παράγοντα, δεν έχει υπάρξει ακόμα απολύτως αποτελεσματική και πειστική απάντηση στο ζητούμενο αυτό.

Οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων φαίνεται ότι χρησιμοποιούν μάλλον αυθαίρετα και ασυντόνιστα όσα είδη και μέσα αξιολόγησης και βαθμολόγησης γνωρίζουν, χωρίς μεγάλο μέρος τους να έχει ενημερωθεί συστηματικά για αυτά.

Συνεπώς, το αίτημα για κατά το δυνατό αντικειμενική αξιολόγηση, που προσφέρει στον/ στην εξεταστή/ -στρια εκπαιδευτικό αξιόπιστες πληροφορίες για τις αποκτημένες ή μη γνώσεις και δεξιότητες του/ της εξεταζόμενου/ -ης παραμένει κρίσιμο και ουσιαστικό.

Σκοπός του εγχειριδίου αυτού είναι να ενημερώσει τον/ την μάχιμο εκπαιδευτικό για την παραδοσιακή και την αντικειμενική αξιολόγηση, παραθέτοντας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους. Επίσης να τον/ την ευαισθητοποιήσει στην αναγκαιότητα της ορθής κατασκευής παραδοσιακού και «αντικειμενικού τύπου» ερωτήσεων αξιολόγησης στην καθημερινή διδακτική πράξη, παραθέτοντας σχετικά παραδείγματα με βάση την ύλη των βιβλίων του Δημοτικού Σχολείου.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (BKS.0169046)
i axiologisi toy mathiti sto dimotiko sxoleio photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
12.72 € -10% = 11.45
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-618-5145-09-5
Συγγραφέας: ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΟΣΤΡΙΑ
Σελίδες: 124
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2014

Το πολύπλοκο και πολυδιάστατο θέμα της αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών/ -τριών στο Δημοτικό σχολείο έχει κατά καιρούς απασχολήσει ιδιαίτερα τους/ τις εμπλεκόμενους/ -ες στην εκπαιδευτική διαδικασία στην προσπάθειά τους να αξιολογήσουν και, τελικά, να βαθμολογήσουν όσο το δυνατό δικαιότερα τους/ τις μαθητές/ -τριές τους.

Στην όλη προβληματική και αγωνία έχουν εμπλακεί κατά καιρούς και οι μαθητές/ -τριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά και οι γονείς τους, στη δεύτερη περίπτωση με αφορμή, κυρίως, τις εξετάσεις εισόδου στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Τα Μ.Μ.Ε. έχουν συμβάλει, ασφαλώς, στη διάσταση, που έχει λάβει το θέμα αυτό.

Όμως, παρά τις προσπάθειες για την επινόηση κάποιου εξεταστικού συστήματος, που δεν θα έχει αδυναμίες οφειλόμενες, κυρίως, στον υποκειμενικό παράγοντα, δεν έχει υπάρξει ακόμα απολύτως αποτελεσματική και πειστική απάντηση στο ζητούμενο αυτό.

Οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων φαίνεται ότι χρησιμοποιούν μάλλον αυθαίρετα και ασυντόνιστα όσα είδη και μέσα αξιολόγησης και βαθμολόγησης γνωρίζουν, χωρίς μεγάλο μέρος τους να έχει ενημερωθεί συστηματικά για αυτά.

Συνεπώς, το αίτημα για κατά το δυνατό αντικειμενική αξιολόγηση, που προσφέρει στον/ στην εξεταστή/ -στρια εκπαιδευτικό αξιόπιστες πληροφορίες για τις αποκτημένες ή μη γνώσεις και δεξιότητες του/ της εξεταζόμενου/ -ης παραμένει κρίσιμο και ουσιαστικό.

Σκοπός του εγχειριδίου αυτού είναι να ενημερώσει τον/ την μάχιμο εκπαιδευτικό για την παραδοσιακή και την αντικειμενική αξιολόγηση, παραθέτοντας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους. Επίσης να τον/ την ευαισθητοποιήσει στην αναγκαιότητα της ορθής κατασκευής παραδοσιακού και «αντικειμενικού τύπου» ερωτήσεων αξιολόγησης στην καθημερινή διδακτική πράξη, παραθέτοντας σχετικά παραδείγματα με βάση την ύλη των βιβλίων του Δημοτικού Σχολείου.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ BKS.0169046 ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
10.31 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials