Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
 
   
 
i anabathmisi toy lykeioy kai ta systimata prosbasis stin anotati ekpaideysi photo

i anabathmisi toy lykeioy kai ta systimata prosbasis stin anotati ekpaideysi photo


Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

BKS.0340056          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από17.50 €
μόνο15.75 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-348-203-1
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΠΛΕΘΡΟΝ
Σελίδες: 216
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2010

ΟΙ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

Η ΠΟΣΔΕΠ θεωρεί ότι πρέπει να υπάρξουν ουσιαστικές αλλαγές στο περιεχόμενο και τις διαδικασίες της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, αλλά και του Λυκείου.

Οι αλλαγές αυτές αφορούν τόσο το περιεχόμενο/εσωτερική σχολική ζωή («εσωτερική μεταρρύθμιση») όσο και τη δομή, δηλαδή την οργάνω ση και διοίκηση των σχολικών μονάδων («εξωτερική μεταρρύθμιση»).

Πρέπει να τονίσουμε ότι σε κάθε προσπάθεια αλλαγής πρέπει από την αρχή να είναι ξεκάθαρα το τι, το πώς και το γιατί. Το τι αναφέρεται στους σκοπούς και τους στόχους της αλλαγής που προτείνεται και στον τρόπο με τον οποίο λαμβάνεται η σχετική απόφαση. Αποτελεί αξίωμα της εκπαιδευτικής πολιτικής ότι οι σκοποί και οι στόχοι που τίθενται πρέπει να προκύπτουν από συγκεκριμένες έρευνες που πραγματοποιούνται γι' αυτόν τον σκοπό.

Το πώς αναφέρεται στη διαδικασία εφαρμογής της αλλαγής. Η έγκυρη, ακριβής και πλήρης συγκέντρωση και επεξεργασία στοιχείων έχουν καίρια σημασία, όχι μόνο για τη διαμόρφωση των στόχων αλλά και για τον σχεδιασμό της εφαρμογής, γιατί στη βάση των ερευνητικών δεδομένων οι υπεύθυνοι για τη διαμόρφωση της εκπαιδευτικής πολιτικής μπορούν να σχεδιάσουν και τη διαδικασία εφαρμογής της.

Η διαδικασία σχεδιασμού είναι ιδιαίτερα σημαντική και δεν διαχωρίζεται από τη διαμόρφωση των στόχων, αφού αναφέρεται στη διατύπωση συγκεκριμένων σχεδίων για την εφαρμογή εφικτών στόχων εκπαιδευτικής πολιτικής. Γι' αυτό και η διαμόρφωση των στόχων και ο σχεδιασμός της εφαρμογής αποτελούν ευθύνη και έργο των ίδιων φορέων.

Το γιατί αναφέρεται στον σκοπό που εξυπηρετεί και στα αίτια της επιτυχίας ή αποτυχίας της. Εδώ προσπαθούμε να δώσουμε απαντήσεις στα ερωτήματα για την καταλληλότητα των μέτρων που προτείνονται /λαμβάνονται αλλά και για τα αίτια της επιτυχίας ή αποτυχίας της μεταρρύθμισης. Για τον σκοπό αυτό, κατά τη διάρκεια της εφαρμογής χρειάζεται ένα σύστημα αξιολόγησης των αποτελεσμάτων.

(Απόσπασμα Απόφασης της ΠΟΣΔΕΠ)


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (BKS.0340056)
i anabathmisi toy lykeioy kai ta systimata prosbasis stin anotati ekpaideysi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
17.50 € -10% = 15.75
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-348-203-1
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΠΛΕΘΡΟΝ
Σελίδες: 216
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2010

ΟΙ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

Η ΠΟΣΔΕΠ θεωρεί ότι πρέπει να υπάρξουν ουσιαστικές αλλαγές στο περιεχόμενο και τις διαδικασίες της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, αλλά και του Λυκείου.

Οι αλλαγές αυτές αφορούν τόσο το περιεχόμενο/εσωτερική σχολική ζωή («εσωτερική μεταρρύθμιση») όσο και τη δομή, δηλαδή την οργάνω ση και διοίκηση των σχολικών μονάδων («εξωτερική μεταρρύθμιση»).

Πρέπει να τονίσουμε ότι σε κάθε προσπάθεια αλλαγής πρέπει από την αρχή να είναι ξεκάθαρα το τι, το πώς και το γιατί. Το τι αναφέρεται στους σκοπούς και τους στόχους της αλλαγής που προτείνεται και στον τρόπο με τον οποίο λαμβάνεται η σχετική απόφαση. Αποτελεί αξίωμα της εκπαιδευτικής πολιτικής ότι οι σκοποί και οι στόχοι που τίθενται πρέπει να προκύπτουν από συγκεκριμένες έρευνες που πραγματοποιούνται γι' αυτόν τον σκοπό.

Το πώς αναφέρεται στη διαδικασία εφαρμογής της αλλαγής. Η έγκυρη, ακριβής και πλήρης συγκέντρωση και επεξεργασία στοιχείων έχουν καίρια σημασία, όχι μόνο για τη διαμόρφωση των στόχων αλλά και για τον σχεδιασμό της εφαρμογής, γιατί στη βάση των ερευνητικών δεδομένων οι υπεύθυνοι για τη διαμόρφωση της εκπαιδευτικής πολιτικής μπορούν να σχεδιάσουν και τη διαδικασία εφαρμογής της.

Η διαδικασία σχεδιασμού είναι ιδιαίτερα σημαντική και δεν διαχωρίζεται από τη διαμόρφωση των στόχων, αφού αναφέρεται στη διατύπωση συγκεκριμένων σχεδίων για την εφαρμογή εφικτών στόχων εκπαιδευτικής πολιτικής. Γι' αυτό και η διαμόρφωση των στόχων και ο σχεδιασμός της εφαρμογής αποτελούν ευθύνη και έργο των ίδιων φορέων.

Το γιατί αναφέρεται στον σκοπό που εξυπηρετεί και στα αίτια της επιτυχίας ή αποτυχίας της. Εδώ προσπαθούμε να δώσουμε απαντήσεις στα ερωτήματα για την καταλληλότητα των μέτρων που προτείνονται /λαμβάνονται αλλά και για τα αίτια της επιτυχίας ή αποτυχίας της μεταρρύθμισης. Για τον σκοπό αυτό, κατά τη διάρκεια της εφαρμογής χρειάζεται ένα σύστημα αξιολόγησης των αποτελεσμάτων.

(Απόσπασμα Απόφασης της ΠΟΣΔΕΠ)

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ BKS.0340056 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
14.18 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials