ISBN: 960-209-570-9 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σειρά: HARVARD BUSINESS REVIEW Σελίδες: 208 Ημερομηνία Έκδοσης: 2002 Η διευρυνόμενη παγκοσμιοποίηση των εμπορικών επωνυμιών επιβάλλει την αποτελεσματική διαχείρισή τους για τη διαφοροποίηση των προϊόντων. Αυτό το βιβλίο σάς βοηθάει να εστιάσετε την προσοχή σας προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση, παρουσιάζοντας τις πιο πρόσφατες στρατηγικές για τη μεγιστοποίηση της αξίας των επωνυμιών και των προϊόντων σας. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: Δημιουργία μάρκας χωρίς τη βοήθεια των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης Επώνυμες και ιδιωτικές μάρκες: Πώς να διεξάγετε ένα νικηφόρο αγώνα Ανάπτυξη μιας μάρκας που να ξεχωρίζει Μεταφορά της μάρκας εκεί που υπάρχει δράση Αύξηση των κερδών και όχι της σειράς προϊόντων Η λογική των επεκτάσεων των σειρών προϊόντων Μπορεί να σωθεί αυτή η μάρκα; Η καλύτερη στρατηγική για τη μάρκα σας Από τους επιφανείς στοχαστές των οποίων το έργο έχει καθορίσει τα όρια ενός ολόκληρου τομέα, μέχρι τους ανερχόμενους αστέρες οι οποίοι θα επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο με τον οποίο σκεπτόμαστε για τις επιχειρήσεις, η σειρά Harvard Business Review προσφέρει τις θεμελιώδεις πληροφορίες που χρειάζονται οι σύγχρονοι επαγγελματίες για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε έναν κόσμο που αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς.
|