To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ BUSINESS CLUSTERS
 
 
 
   
 
epixeirimatikotita kainotomia kai business clusters photo

epixeirimatikotita kainotomia kai business clusters photo


ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ BUSINESS CLUSTERS

BKS.0190148      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.22.10 €
μόνο19.89 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-351-771-9
Συγγραφέας: ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 292
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2008

Πρόκειται για ένα βιβλίο επίκαιρο που έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνική βιβλιογραφία και θα είναι χρήσιμο όχι μόνο σε φοιτητές ΑΕΙ και ΤΕΙ, μεσαία και ανώτερα στελέχη ιδιωτικών επιχειρήσεων και δημοσίων φορέων, αλλά και σε νέους ή επίδοξους επιχειρηματίες που χρειάζεται να εξοικειωθούν με την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και τα business clusters στη διεθνοποιημένη οικονομία.

Το βιβλίο συνθέτουν δέκα κεφάλαια που εντάσσονται λειτουργικά σε τέσσερις ενότητες. Στην πρώτη ενότητα ο συγγραφέας παρουσιάζει τις θεωρητικές έννοιες της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και των ''συστημάτων καινοτομίας'' και μετά τη σκιαγράφησή τους εστιάζει την προσοχή στην κατανόηση του πώς και γιατί εμφανίζεται η καινοτομία και ποια κοινωνικοοικονομικά στοιχεία επηρεάζουν τη διαδικασία της καινοτομίας σε επίπεδο εταιρίας ή οργάνωσης, όπως και σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο.

Στη δεύτερη ενότητα παρουσιάζεται ο τύπος και δίνονται τα χαρακτηριστικά των Μικρο-Μεσαίων-Επιχειρήσεων οι οποίες αποτελούν τη σπονδυλική στήλη των οικονομιών στην πλειοψηφία των χωρών της υφηλίου και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον κεντρικό και σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι επιχειρηματίες στις ΜΜΕ. Ο συγγραφέας παρουσιάζει την έννοια της ''εξέλιξης του ανταγωνισμού'' και αναλύει τη σημασία των στρατηγικών συμμαχιών μεταξύ των επιχειρήσεων, οι οποίες ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα των ΜΜΕ με τη διάχυση γνώσης και πόρων και μπορούν να ενισχύσουν τις καινοτόμες ικανότητές τους.

Στην τρίτη ενότητα αναδεικνύονται ανάγλυφα οι τρόποι με τους οποίους η ανταγωνιστικότητα και οι καινοτόμες ικανότητες των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων μπορούν να ενισχυθούν μέσα στις επιχειρηματικές συστάδες (business clusters) και προσδιορίζονται οι διασυνδέσεις μεταξύ των φορέων και πρωταγωνιστών μιας συστάδας, δηλαδή Πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα, κυβερνήσεις, αρχές και ενώσεις και η σημασία καθενός από τους παραπάνω παράγοντες στη γενικότερη επιτυχία της συστάδας και τη σχέση μεταξύ του επιχειρηματικού πνεύματος, της καινοτομίας και της επιχειρηματικής συστάδας.

Στην τέταρτη ενότητα παρουσιάζονται οι Ευρωπαϊκές και Εθνικές απογραφές της καινοτομίας και εκεί προβάλλει ανάγλυφη η υστέρηση και οι αδυναμίες της Ελληνικής Οικονομίας, η οποία, εξαιτίας λανθασμένων στρατηγικών και κοινωνικών, πολιτικών και οικονομικών αποφάσεων πολλών δεκαετιών βρίσκεται σε απίστευτα χαμηλή θέση έναντι των υπολοίπων κρατών μελών της Ε.Ε. στους δείκτες της καινοτομίας.

Το βιβλίο κλείνει εξετάζοντας τους λόγους που επιβάλλουν στη σύγχρονη διεθνοποιημένη οικονομία τις επιχειρήσεις να επανασχεδιάσουν τις οργανωτικές τους δομές συνάπτοντας στρατηγικές συμμαχίες, δίκτυα και συνεργασίες με εταιρίες απ' όλο τον κόσμο. Ο συγγραφέας περιγράφει το μοντέλο της νέας επιχείρησης που δίνει έμφαση στην ανάγκη για ευέλικτες επιχειρήσεις με συγκεκριμένους στρατηγικούς πυρήνες, επιχειρηματικά σχέδια και ξεκάθαρη επιχειρηματική ταυτότητα, με ταυτόχρονη ανάθεση σε τρίτους (outsourcing) όλων των υπολοίπων λειτουργιών της επιχείρησης.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ BUSINESS CLUSTERS (BKS.0190148)
epixeirimatikotita kainotomia kai business clusters photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 22.10 € μόνο 19.89
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-351-771-9
Συγγραφέας: ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 292
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2008

Πρόκειται για ένα βιβλίο επίκαιρο που έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνική βιβλιογραφία και θα είναι χρήσιμο όχι μόνο σε φοιτητές ΑΕΙ και ΤΕΙ, μεσαία και ανώτερα στελέχη ιδιωτικών επιχειρήσεων και δημοσίων φορέων, αλλά και σε νέους ή επίδοξους επιχειρηματίες που χρειάζεται να εξοικειωθούν με την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και τα business clusters στη διεθνοποιημένη οικονομία.

Το βιβλίο συνθέτουν δέκα κεφάλαια που εντάσσονται λειτουργικά σε τέσσερις ενότητες. Στην πρώτη ενότητα ο συγγραφέας παρουσιάζει τις θεωρητικές έννοιες της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και των ''συστημάτων καινοτομίας'' και μετά τη σκιαγράφησή τους εστιάζει την προσοχή στην κατανόηση του πώς και γιατί εμφανίζεται η καινοτομία και ποια κοινωνικοοικονομικά στοιχεία επηρεάζουν τη διαδικασία της καινοτομίας σε επίπεδο εταιρίας ή οργάνωσης, όπως και σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο.

Στη δεύτερη ενότητα παρουσιάζεται ο τύπος και δίνονται τα χαρακτηριστικά των Μικρο-Μεσαίων-Επιχειρήσεων οι οποίες αποτελούν τη σπονδυλική στήλη των οικονομιών στην πλειοψηφία των χωρών της υφηλίου και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον κεντρικό και σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι επιχειρηματίες στις ΜΜΕ. Ο συγγραφέας παρουσιάζει την έννοια της ''εξέλιξης του ανταγωνισμού'' και αναλύει τη σημασία των στρατηγικών συμμαχιών μεταξύ των επιχειρήσεων, οι οποίες ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα των ΜΜΕ με τη διάχυση γνώσης και πόρων και μπορούν να ενισχύσουν τις καινοτόμες ικανότητές τους.

Στην τρίτη ενότητα αναδεικνύονται ανάγλυφα οι τρόποι με τους οποίους η ανταγωνιστικότητα και οι καινοτόμες ικανότητες των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων μπορούν να ενισχυθούν μέσα στις επιχειρηματικές συστάδες (business clusters) και προσδιορίζονται οι διασυνδέσεις μεταξύ των φορέων και πρωταγωνιστών μιας συστάδας, δηλαδή Πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα, κυβερνήσεις, αρχές και ενώσεις και η σημασία καθενός από τους παραπάνω παράγοντες στη γενικότερη επιτυχία της συστάδας και τη σχέση μεταξύ του επιχειρηματικού πνεύματος, της καινοτομίας και της επιχειρηματικής συστάδας.

Στην τέταρτη ενότητα παρουσιάζονται οι Ευρωπαϊκές και Εθνικές απογραφές της καινοτομίας και εκεί προβάλλει ανάγλυφη η υστέρηση και οι αδυναμίες της Ελληνικής Οικονομίας, η οποία, εξαιτίας λανθασμένων στρατηγικών και κοινωνικών, πολιτικών και οικονομικών αποφάσεων πολλών δεκαετιών βρίσκεται σε απίστευτα χαμηλή θέση έναντι των υπολοίπων κρατών μελών της Ε.Ε. στους δείκτες της καινοτομίας.

Το βιβλίο κλείνει εξετάζοντας τους λόγους που επιβάλλουν στη σύγχρονη διεθνοποιημένη οικονομία τις επιχειρήσεις να επανασχεδιάσουν τις οργανωτικές τους δομές συνάπτοντας στρατηγικές συμμαχίες, δίκτυα και συνεργασίες με εταιρίες απ' όλο τον κόσμο. Ο συγγραφέας περιγράφει το μοντέλο της νέας επιχείρησης που δίνει έμφαση στην ανάγκη για ευέλικτες επιχειρήσεις με συγκεκριμένους στρατηγικούς πυρήνες, επιχειρηματικά σχέδια και ξεκάθαρη επιχειρηματική ταυτότητα, με ταυτόχρονη ανάθεση σε τρίτους (outsourcing) όλων των υπολοίπων λειτουργιών της επιχείρησης.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ BUSINESS CLUSTERS BKS.0190148 BKS.0190148 ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΟΣ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-351-771-9 Συγγραφέας: ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 292 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2008 Πρόκειται για ένα βιβλίο επίκαιρο που έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνική βιβλιογραφία και θα είναι χρήσιμο όχι μόνο σε φοιτητές ΑΕΙ και ΤΕΙ, μεσαία και ανώτερα στελέχη ιδιωτικών επιχειρήσεων και δημοσίων φορέων, αλλά και σε νέους ή επίδοξους επιχειρηματίες που χρειάζεται να εξοικειωθούν με την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και τα business clusters στη διεθνοποιημένη οικονομία. Το βιβλίο συνθέτουν δέκα κεφάλαια που εντάσσονται λειτουργικά σε τέσσερις ενότητες. Στην πρώτη ενότητα ο συγγραφέας παρουσιάζει τις θεωρητικές έννοιες της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και των ''συστημάτων καινοτομίας'' και μετά τη σκιαγράφησή τους εστιάζει την προσοχή στην κατανόηση του πώς και γιατί εμφανίζεται η καινοτομία και ποια κοινωνικοοικονομικά στοιχεία επηρεάζουν τη διαδικασία της καινοτομίας σε επίπεδο εταιρίας ή οργάνωσης, όπως και σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο. Στη δεύτερη ενότητα παρουσιάζεται ο τύπος και δίνονται τα χαρακτηριστικά των Μικρο-Μεσαίων-Επιχειρήσεων οι οποίες αποτελούν τη σπονδυλική στήλη των οικονομιών στην πλειοψηφία των χωρών της υφηλίου και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον κεντρικό και σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι επιχειρηματίες στις ΜΜΕ. Ο συγγραφέας παρουσιάζει την έννοια της ''εξέλιξης του ανταγωνισμού'' και αναλύει τη σημασία των στρατηγικών συμμαχιών μεταξύ των επιχειρήσεων, οι οποίες ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα των ΜΜΕ με τη διάχυση γνώσης και πόρων και μπορούν να ενισχύσουν τις καινοτόμες ικανότητές τους. Στην τρίτη ενότητα αναδεικνύονται ανάγλυφα οι τρόποι με τους οποίους η ανταγωνιστικότητα και οι καινοτόμες ικανότητες των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων μπορούν να ενισχυθούν μέσα στις επιχειρηματικές συστάδες (business clusters) και προσδιορίζονται οι διασυνδέσεις μεταξύ των φορέων και πρωταγωνιστών μιας συστάδας, δηλαδή Πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα, κυβερνήσεις, αρχές και ενώσεις και η σημασία καθενός από τους παραπάνω παράγοντες στη γενικότερη επιτυχία της συστάδας και τη σχέση μεταξύ του επιχειρηματικού πνεύματος, της καινοτομίας και της επιχειρηματικής συστάδας. Στην τέταρτη ενότητα παρουσιάζονται οι Ευρωπαϊκές και Εθνικές απογραφές της καινοτομίας και εκεί προβάλλει ανάγλυφη η υστέρηση και οι αδυναμίες της Ελληνικής Οικονομίας, η οποία, εξαιτίας λανθασμένων στρατηγικών και κοινωνικών, πολιτικών και οικονομικών αποφάσεων πολλών δεκαετιών βρίσκεται σε απίστευτα χαμηλή θέση έναντι των υπολοίπων κρατών μελών της Ε.Ε. στους δείκτες της καινοτομίας. Το βιβλίο κλείνει εξετάζοντας τους λόγους που επιβάλλουν στη σύγχρονη διεθνοποιημένη οικονομία τις επιχειρήσεις να επανασχεδιάσουν τις οργανωτικές τους δομές συνάπτοντας στρατηγικές συμμαχίες, δίκτυα και συνεργασίες με εταιρίες απ' όλο τον κόσμο. Ο συγγραφέας περιγράφει το μοντέλο της νέας επιχείρησης που δίνει έμφαση στην ανάγκη για ευέλικτες επιχειρήσεις με συγκεκριμένους στρατηγικούς πυρήνες, επιχειρηματικά σχέδια και ξεκάθαρη επιχειρηματική ταυτότητα, με ταυτόχρονη ανάθεση σε τρίτους (outsourcing) όλων των υπολοίπων λειτουργιών της επιχείρησης.
17.9
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή