Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ
 
 
 
   
 
epixeirimatiki deontologia kai praktiki photo

epixeirimatiki deontologia kai praktiki photo


ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ

BKS.0675162          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΝΤΑΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από17.92 €
μόνο16.13 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-6674-95-2
Συγγραφέας: ΝΤΑΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ
Σελίδες: 248
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2014

Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1950 αναπτύχθηκαν οι προϋποθέσεις για να δημιουργηθεί μια νέα αντίληψη-προσέγγιση για την επιχειρηματική ηθική και την κοινωνική ευθύνη των επιχειρήσεων. Οι Οικονομικές Σχολές-θεωρίες, μέχρι τότε, υποστήριζαν πως μοναδική υποχρέωση των επιχειρήσεων ήταν να προσφέρουν κέρδη στους μέτοχους τους. Η τάση αυτή εγκαταλείφθηκε αρχικά από τις μεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις και στη συνεχεία από τις μικρότερες, κάτω από τις πιέσεις των κρατών, αλλά και των μη κυβερνητικών οργανώσεων, με αποτέλεσμα η σύνδεση της επιχειρηματικής ανάπτυξης με το κοινωνικό σύνολο να γίνεται ολοένα και πιο έντονη. Η δεοντολογία της εργασίας και ο κώδικας αρχών, που πρέπει να διέπει τις επιχειρήσεις, καταγράφονται ως καινούριες κατακτήσεις των εργαζόμενων.

Η σχέση των επιχειρήσεων με την κοινωνία αλλάζει, αφού οι ίδιες οι επιχειρήσεις δεν στοχεύουν μόνο στην ανάληψη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών με σκοπό την κερδοφορία, αλλά ενδιαφέρονται επίσης και για τη δημιουργία ενός κοινωνικού προσώπου-προφίλ, κοινωνικά αποδεκτού, κατά τρόπο που μπορούμε να μιλάμε για μια εταιρική κοινωνική ευθύνη, που συμβάλλει στην ηθική τους διάσταση. Με αλλά λόγια, οι προκλήσεις αυτές οριοθέτησαν τις άξιες και τις αρχές για την ανάπτυξη της ποιότητας της εργασιακής ζωής και της ηθικής υφής στους κόλπους των επιχειρήσεων.

Είναι παρήγορο και συνάμα ενθαρρυντικό το γεγονός ότι στις μέρες μας έχει εγκαταλειφθεί η τάση-άποψη ότι ο χώρος, που διαδραματίζεται η επιχειρηματική πρωτοβουλία-δραστηριότητα, δεν μπορεί να επισκιάζεται από την αναλγησία, την απανθρωπιά και την εκμετάλλευση, τη στιγμή που η κοινωνία μας πορεύεται στην τρίτη βιομηχανική επανάσταση και στη μεταμοντέρνα εποχή.

Η δημιουργία της παγκόσμιας επιχειρηματικής κοινότητας καθιστά τις επιμέρους επιχειρήσεις όχι μόνο οικονομικές-παραγωγικές μονάδες, αλλά και φορείς αξιών και αρχών (ηθικής και κουλτούρας) και προσδίδει σε αυτές ευρύτερο κοινωνικό ρόλο, αλλά και ανάληψη κοινωνικών ευθυνών.

Το ανθρωποκεντρικό πλαίσιο, στο οποίο καλείται να αναπτύξει τη δραστηριότητά της η σύγχρονη επιχείρηση, πρέπει να διέπεται-διαπνέεται από κοινωνικό-ανθρωπιστικό χαρακτήρα και να αντιμετωπίζει τον εργαζόμενο ως ενιαία και αδιάσπαστη ψυχική, πνευματική και σωματική προσωπικότητα και οντότητα.

Με τις ευαισθησίες και τις σκέψεις αυτές, προσπαθούμε να προσεγγίσουμε τις άξιες και τις αρχές, που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της επιχειρηματικής κουλτούρας και ηθικής και της υιοθέτησης της κοινωνικής υπευθυνότητας από τις επιχειρήσεις και παράλληλα να τους προσδώσουμε ακαδημαϊκή διάσταση, με τη διδασκαλία τους και τη μεθοδική τους αντιμετώπιση.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ (BKS.0675162)
epixeirimatiki deontologia kai praktiki photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
17.92 € -10% = 16.13
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-6674-95-2
Συγγραφέας: ΝΤΑΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ
Σελίδες: 248
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2014

Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1950 αναπτύχθηκαν οι προϋποθέσεις για να δημιουργηθεί μια νέα αντίληψη-προσέγγιση για την επιχειρηματική ηθική και την κοινωνική ευθύνη των επιχειρήσεων. Οι Οικονομικές Σχολές-θεωρίες, μέχρι τότε, υποστήριζαν πως μοναδική υποχρέωση των επιχειρήσεων ήταν να προσφέρουν κέρδη στους μέτοχους τους. Η τάση αυτή εγκαταλείφθηκε αρχικά από τις μεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις και στη συνεχεία από τις μικρότερες, κάτω από τις πιέσεις των κρατών, αλλά και των μη κυβερνητικών οργανώσεων, με αποτέλεσμα η σύνδεση της επιχειρηματικής ανάπτυξης με το κοινωνικό σύνολο να γίνεται ολοένα και πιο έντονη. Η δεοντολογία της εργασίας και ο κώδικας αρχών, που πρέπει να διέπει τις επιχειρήσεις, καταγράφονται ως καινούριες κατακτήσεις των εργαζόμενων.

Η σχέση των επιχειρήσεων με την κοινωνία αλλάζει, αφού οι ίδιες οι επιχειρήσεις δεν στοχεύουν μόνο στην ανάληψη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών με σκοπό την κερδοφορία, αλλά ενδιαφέρονται επίσης και για τη δημιουργία ενός κοινωνικού προσώπου-προφίλ, κοινωνικά αποδεκτού, κατά τρόπο που μπορούμε να μιλάμε για μια εταιρική κοινωνική ευθύνη, που συμβάλλει στην ηθική τους διάσταση. Με αλλά λόγια, οι προκλήσεις αυτές οριοθέτησαν τις άξιες και τις αρχές για την ανάπτυξη της ποιότητας της εργασιακής ζωής και της ηθικής υφής στους κόλπους των επιχειρήσεων.

Είναι παρήγορο και συνάμα ενθαρρυντικό το γεγονός ότι στις μέρες μας έχει εγκαταλειφθεί η τάση-άποψη ότι ο χώρος, που διαδραματίζεται η επιχειρηματική πρωτοβουλία-δραστηριότητα, δεν μπορεί να επισκιάζεται από την αναλγησία, την απανθρωπιά και την εκμετάλλευση, τη στιγμή που η κοινωνία μας πορεύεται στην τρίτη βιομηχανική επανάσταση και στη μεταμοντέρνα εποχή.

Η δημιουργία της παγκόσμιας επιχειρηματικής κοινότητας καθιστά τις επιμέρους επιχειρήσεις όχι μόνο οικονομικές-παραγωγικές μονάδες, αλλά και φορείς αξιών και αρχών (ηθικής και κουλτούρας) και προσδίδει σε αυτές ευρύτερο κοινωνικό ρόλο, αλλά και ανάληψη κοινωνικών ευθυνών.

Το ανθρωποκεντρικό πλαίσιο, στο οποίο καλείται να αναπτύξει τη δραστηριότητά της η σύγχρονη επιχείρηση, πρέπει να διέπεται-διαπνέεται από κοινωνικό-ανθρωπιστικό χαρακτήρα και να αντιμετωπίζει τον εργαζόμενο ως ενιαία και αδιάσπαστη ψυχική, πνευματική και σωματική προσωπικότητα και οντότητα.

Με τις ευαισθησίες και τις σκέψεις αυτές, προσπαθούμε να προσεγγίσουμε τις άξιες και τις αρχές, που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της επιχειρηματικής κουλτούρας και ηθικής και της υιοθέτησης της κοινωνικής υπευθυνότητας από τις επιχειρήσεις και παράλληλα να τους προσδώσουμε ακαδημαϊκή διάσταση, με τη διδασκαλία τους και τη μεθοδική τους αντιμετώπιση.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ BKS.0675162 ΝΤΑΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΝΤΑΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
14.52 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials