Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
 
 
 
   
 
epistimes tis ekpaideysis photo
epistimes tis ekpaideysis photo


ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

BKS.0691158          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από26.62 €
μόνο23.96 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-9692-12-0
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ
Σελίδες: 413
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2013

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΘΕΝΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΥΒΡΙΔΙΣΜΟ

Ο ανά χείρας συλλογικός τόμος είναι απόρροια του προβληματισμού τον οποίο γεννά η δισυπόστατη επίγνωση ότι η ελληνική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση βρίσκεται σε μια καμπή αποφασιστικής σημασίας και παράλληλα ότι το διεπιστημονικό πεδίο που συγκροτούν τα γνωστικά αντικείμενα τα οποία καταγίνονται με την Αγωγή και την Εκπαίδευση, χωρίς να ταλανίζεται από καμιά κρίση παραδείγματος, διανύει, ωστόσο, διεθνώς, μια φάση ενδογενούς ανασυγκρότησης, δημιουργικού αναβρασμού και αναπροσαρμογής στις ραγδαία μεταβαλλόμενες συνθήκες της μετανεωτερικής εποχής. Αν και εμμέσως ενέχει και το χαρακτήρα του απολογισμού για την ιστορική διαδρομή του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, ο κύριος και ρητός προσανατολισμός της επιστημονικής μας «συγκομιδής» αφορά, σε γενικό επίπεδο, τον κριτικό αναστοχασμό για τη δυναμική και τα όρια των διεπιστημονικών ωσμώσεων, όπως και για τις υβριδικές μορφές που αυτές λαμβάνουν.

Σε ειδικότερο επίπεδο, αφορά την ψύχραιμη τοποθέτηση για τρέχουσες εξελίξεις που σχετίζονται: α) με τον επιστημονικό και καλλιτεχνικό εγγραμματσμό των μαθητών, β) με τη μύησή τους στην επιστημολογική ιδιαιτερότητα των διάφορων γνωστικών πειθαρχιών και βεβαίως γ) με την ολιστική διερεύνηση της πολυδιάστατης σχέσης σχολείου – κοινωνίας – κράτους. Το σημείο διεπαφής μεταξύ των τριών αυτών οντοτήτων δεν πρέπει, κατά τη γνώμη μας, να είναι άλλο από τη νοητική, συναισθηματική και ψυχική προετοιμασία των παιδιών και των εφήβων για την αναδοχή και τη λυσιτελή μελλοντική άσκηση της ιδιότητας του πολίτη σε ένα ρευστό τοπικό, εθνοκρατικό, ευρωπαϊκό και παγκόσμιο περιβάλλον. Κύρια γνωρίσματα του περιβάλλοντος αυτού είναι η συνεχής επιβάρυνση της φύσης, η επίταση των ταξικών και φυλετικών ανισοτήτων, η κρίση των αντιπροσωπευτικών θεσμών, η πολιτισμική πολυμορφία, ο διαγκωνισμός των μνημών και των πολιτικών ταυτότητας και ο «πολυθεϊσμός των αξιών.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (BKS.0691158)
epistimes tis ekpaideysis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
26.62 € -10% = 23.96
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-9692-12-0
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ
Σελίδες: 413
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2013

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΘΕΝΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΥΒΡΙΔΙΣΜΟ

Ο ανά χείρας συλλογικός τόμος είναι απόρροια του προβληματισμού τον οποίο γεννά η δισυπόστατη επίγνωση ότι η ελληνική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση βρίσκεται σε μια καμπή αποφασιστικής σημασίας και παράλληλα ότι το διεπιστημονικό πεδίο που συγκροτούν τα γνωστικά αντικείμενα τα οποία καταγίνονται με την Αγωγή και την Εκπαίδευση, χωρίς να ταλανίζεται από καμιά κρίση παραδείγματος, διανύει, ωστόσο, διεθνώς, μια φάση ενδογενούς ανασυγκρότησης, δημιουργικού αναβρασμού και αναπροσαρμογής στις ραγδαία μεταβαλλόμενες συνθήκες της μετανεωτερικής εποχής. Αν και εμμέσως ενέχει και το χαρακτήρα του απολογισμού για την ιστορική διαδρομή του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, ο κύριος και ρητός προσανατολισμός της επιστημονικής μας «συγκομιδής» αφορά, σε γενικό επίπεδο, τον κριτικό αναστοχασμό για τη δυναμική και τα όρια των διεπιστημονικών ωσμώσεων, όπως και για τις υβριδικές μορφές που αυτές λαμβάνουν.

Σε ειδικότερο επίπεδο, αφορά την ψύχραιμη τοποθέτηση για τρέχουσες εξελίξεις που σχετίζονται: α) με τον επιστημονικό και καλλιτεχνικό εγγραμματσμό των μαθητών, β) με τη μύησή τους στην επιστημολογική ιδιαιτερότητα των διάφορων γνωστικών πειθαρχιών και βεβαίως γ) με την ολιστική διερεύνηση της πολυδιάστατης σχέσης σχολείου – κοινωνίας – κράτους. Το σημείο διεπαφής μεταξύ των τριών αυτών οντοτήτων δεν πρέπει, κατά τη γνώμη μας, να είναι άλλο από τη νοητική, συναισθηματική και ψυχική προετοιμασία των παιδιών και των εφήβων για την αναδοχή και τη λυσιτελή μελλοντική άσκηση της ιδιότητας του πολίτη σε ένα ρευστό τοπικό, εθνοκρατικό, ευρωπαϊκό και παγκόσμιο περιβάλλον. Κύρια γνωρίσματα του περιβάλλοντος αυτού είναι η συνεχής επιβάρυνση της φύσης, η επίταση των ταξικών και φυλετικών ανισοτήτων, η κρίση των αντιπροσωπευτικών θεσμών, η πολιτισμική πολυμορφία, ο διαγκωνισμός των μνημών και των πολιτικών ταυτότητας και ο «πολυθεϊσμός των αξιών.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ BKS.0691158 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
21.56 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials