Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΓΗ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ
 
 
 
   
 
elliniko sxoleio me tin aygi toy 21oy aiona photo

elliniko sxoleio me tin aygi toy 21oy aiona photo


ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΓΗ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ

BKS.0542155          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από25.11 €
μόνο22.60 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-01-1097-2
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σειρά: ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Σελίδες: 405
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Το παρόν βιβλίο αναφέρεται στον προβληματισμό και τη σύγχρονη συζήτηση για τις «θετικές διακρίσεις» που διασφαλίζουν την άσκηση μιας εκπαιδευτικής πολιτικής «ίσων ευκαιριών» και την ισότιμη συμμετοχή των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία και παρουσιάζει συνοπτικά τα ευρήματα ευρύτερης έρευνας που πραγματοποιήθηκε με την επιστημονική ευθύνη των συγγραφέων από το ΕΚΚΕ.

Στο πλαίσιο της διερεύνησης και της προσπάθειας εντοπισμού των «περιοχών» της χώρας ( δηλαδή των τόπων) που έχουν τις μεγαλύτερες εκπαιδευτικές ανάγκες και οι οποίες παρουσιάζουν υψηλά ποσοστά διαρροής και αποτυχίας των μαθητών διαμορφώθηκαν από την ομάδα έργου ειδικοί δείκτες που περιγράφουν και προσδιορίζουν το φαινόμενο της σχολικής διαρροής, της πρόωρης εγκατάλειψης και της σχολικής αποτυχίας. Εξάλλου, ο προσδιορισμός της ειδικής φυσιογνωμίας και ο εντοπισμός των ιδιαιτεροτήτων των ΠΕΠ (Περιοχές Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας) ανά νομό, πραγματοποιείται στη βάση γεωγραφικών, κοινωνικών, οικονομικών και εκπαιδευτικών κριτηρίων.

Στη συνέχεια αναλύονται τα δεδομένα που προέκυψαν από τις επιτόπιες διερευνήσεις σε δείγμα σχολικών μονάδων ΠΕΠ. Τέλος, με την αναλυτική καταγραφή της φυσιογνωμίας των Σχολείων όλων των βαθμίδων (Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια) ανά ΠΕΠ, επιχειρείται ο εντοπισμός των ειδικότερων αναγκών και των μεταβλητών (εσωτερικών και εξωτερικών) που διαφοροποιούν τις προϋποθέσεις επιτυχίας ανάμεσα στον μαθητικό πληθυσμό των «υποβαθμισμένων» και των «προνομιούχων» περιοχών και σχολείων προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι εκπαιδευτικές ανισότητες.

Όπως αναφέρει η καθηγήτρια Τζέλλα Σκούρα στον Πρόλογο του παρόντος τόμου, «τα ευρήματα που προέκυψαν είναι πολύ πλούσια και αποτυπώνουν την εκπαιδευτική πραγματικότητα των Δημοτικών-Γυμνάσιων-Λυκείων της χώρας, ενώ αναδεικνύουν το περιεχόμενο και τη λειτουργία αυτής της ίδιας της διδακτικής πράξης».


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΓΗ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ (BKS.0542155)
elliniko sxoleio me tin aygi toy 21oy aiona photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
25.11 € -10% = 22.60
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-01-1097-2
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σειρά: ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Σελίδες: 405
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Το παρόν βιβλίο αναφέρεται στον προβληματισμό και τη σύγχρονη συζήτηση για τις «θετικές διακρίσεις» που διασφαλίζουν την άσκηση μιας εκπαιδευτικής πολιτικής «ίσων ευκαιριών» και την ισότιμη συμμετοχή των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία και παρουσιάζει συνοπτικά τα ευρήματα ευρύτερης έρευνας που πραγματοποιήθηκε με την επιστημονική ευθύνη των συγγραφέων από το ΕΚΚΕ.

Στο πλαίσιο της διερεύνησης και της προσπάθειας εντοπισμού των «περιοχών» της χώρας ( δηλαδή των τόπων) που έχουν τις μεγαλύτερες εκπαιδευτικές ανάγκες και οι οποίες παρουσιάζουν υψηλά ποσοστά διαρροής και αποτυχίας των μαθητών διαμορφώθηκαν από την ομάδα έργου ειδικοί δείκτες που περιγράφουν και προσδιορίζουν το φαινόμενο της σχολικής διαρροής, της πρόωρης εγκατάλειψης και της σχολικής αποτυχίας. Εξάλλου, ο προσδιορισμός της ειδικής φυσιογνωμίας και ο εντοπισμός των ιδιαιτεροτήτων των ΠΕΠ (Περιοχές Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας) ανά νομό, πραγματοποιείται στη βάση γεωγραφικών, κοινωνικών, οικονομικών και εκπαιδευτικών κριτηρίων.

Στη συνέχεια αναλύονται τα δεδομένα που προέκυψαν από τις επιτόπιες διερευνήσεις σε δείγμα σχολικών μονάδων ΠΕΠ. Τέλος, με την αναλυτική καταγραφή της φυσιογνωμίας των Σχολείων όλων των βαθμίδων (Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια) ανά ΠΕΠ, επιχειρείται ο εντοπισμός των ειδικότερων αναγκών και των μεταβλητών (εσωτερικών και εξωτερικών) που διαφοροποιούν τις προϋποθέσεις επιτυχίας ανάμεσα στον μαθητικό πληθυσμό των «υποβαθμισμένων» και των «προνομιούχων» περιοχών και σχολείων προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι εκπαιδευτικές ανισότητες.

Όπως αναφέρει η καθηγήτρια Τζέλλα Σκούρα στον Πρόλογο του παρόντος τόμου, «τα ευρήματα που προέκυψαν είναι πολύ πλούσια και αποτυπώνουν την εκπαιδευτική πραγματικότητα των Δημοτικών-Γυμνάσιων-Λυκείων της χώρας, ενώ αναδεικνύουν το περιεχόμενο και τη λειτουργία αυτής της ίδιας της διδακτικής πράξης».

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΓΗ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ BKS.0542155 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
20.34 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials