Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
 
 
 
   
 
eisagogiki proseggisi tis paidagogikis epistimis photo
eisagogiki proseggisi tis paidagogikis epistimis photo


ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

BKS.0543029          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΠΕΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από14.91 €
μόνο13.42 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-380-219-8
Συγγραφέας: ΚΑΠΕΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΧΡΗΣΤΟΣ Ε. ΔΑΡΔΑΝΟΣ-GUTENBERG
Σελίδες: 92
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2011

ΘΕΜΕΛΙΩΤΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Από τη μελέτη της ιστορικής εξέλιξης του νηπιαγωγείου προκύπτει, ότι τη σπουδαιότητα της προσχολικής αγωγής είχαν επισημάνει πολλοί σπουδαίοι παιδαγωγοί. Ωστόσο το νηπιαγωγείο τις περισσότερες φορές μέχρι πρόσφατα-θερήθηκε από το κοινωνικό περιβάλλον ως ένας χώρος που προσέφερε φύλαξη και αγωγή, αλλά όχι εκπαίδευση. Αυτό συνέβαινε διότι στο νηπιαγωγείο η γνώση προσφέρεται μαζί με την αγωγή μέσα από ευέλικτα αναλυτικά προγράμματα και παιδοκεντρικές διδακτικές προσεγγίσεις.

Με την θεσμοθέτση της υποχρεωτικής φοίτησης στο νηπιαγωγείο αρχίζει μια νέα εποχή για την Προσχολική Αγωγή. Φαίνεται να αποκτά η θέση που θα έπρεπε να έχει στην εκπαιδευτική διαδρομή, δεδομένου ότι είναι επιστημονικά αποδεκτή η θέση, ότι στο νηπιαγωγείο τα παιδιά προσεγγίζουν ένα μεγάλο ποσοστό γνώσης.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (BKS.0543029)
eisagogiki proseggisi tis paidagogikis epistimis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
14.91 € -10% = 13.42
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-380-219-8
Συγγραφέας: ΚΑΠΕΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΧΡΗΣΤΟΣ Ε. ΔΑΡΔΑΝΟΣ-GUTENBERG
Σελίδες: 92
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2011

ΘΕΜΕΛΙΩΤΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Από τη μελέτη της ιστορικής εξέλιξης του νηπιαγωγείου προκύπτει, ότι τη σπουδαιότητα της προσχολικής αγωγής είχαν επισημάνει πολλοί σπουδαίοι παιδαγωγοί. Ωστόσο το νηπιαγωγείο τις περισσότερες φορές μέχρι πρόσφατα-θερήθηκε από το κοινωνικό περιβάλλον ως ένας χώρος που προσέφερε φύλαξη και αγωγή, αλλά όχι εκπαίδευση. Αυτό συνέβαινε διότι στο νηπιαγωγείο η γνώση προσφέρεται μαζί με την αγωγή μέσα από ευέλικτα αναλυτικά προγράμματα και παιδοκεντρικές διδακτικές προσεγγίσεις.

Με την θεσμοθέτση της υποχρεωτικής φοίτησης στο νηπιαγωγείο αρχίζει μια νέα εποχή για την Προσχολική Αγωγή. Φαίνεται να αποκτά η θέση που θα έπρεπε να έχει στην εκπαιδευτική διαδρομή, δεδομένου ότι είναι επιστημονικά αποδεκτή η θέση, ότι στο νηπιαγωγείο τα παιδιά προσεγγίζουν ένα μεγάλο ποσοστό γνώσης.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ BKS.0543029 ΚΑΠΕΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΠΕΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
12.08 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials