Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
 
 
 
   
 
eidikes mathisiakes dyskolies photo

eidikes mathisiakes dyskolies photo


ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

BKS.0954618          
ΚατηγορίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΦΩΤΕΙΝΗ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από24.91 €
μόνο18.68 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-9552-79-0
Συγγραφέας: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΦΩΤΕΙΝΗ
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Σελίδες: 576
Διαστάσεις: 16Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011

Τα τελευταία χρόνια, οι έννοιες των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και της δυσλεξίας κυριαρχούν στο πεδίο της σχολικής και εκπαιδευτικής ψυχολογίας. Παρά την πληθώρα των μελετών όμως από διακεκριμένους επιστήμονες, που επιδιώκουν να φωτίσουν τις ποικίλες πλευρές του θέματος από διαφορετικές θεωρητικές προσεγγίσεις, οι έννοιες αυτές συνεχίζουν σε μεγάλο βαθμό να προκαλούν αμφισβήτηση, διαμάχες και αντιπαραθέσεις. Η φύση, το εννοιολογικό πλαίσιο, η ορολογία, ο εντοπισμός, η ανάπτυξη, η συχνότητα εμφάνισης, η πρόγνωση και η αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών εξακολουθούν να αποτελούν πρόκληση για τους ειδικούς.

Το βιβλίο επιχειρεί να αναδείξει και εν μέρει να αποσαφηνίσει αυτά τα ζητήματα, παρουσιάζοντας τεκμηριωμένα επιστημονικά δεδομένα από τον ελληνικό και διεθνή χώρο για τη φύση και τον μηχανισμό λειτουργίας των μαθησιακών δυσκολιών, καθώς και για την αξιολόγηση και την υποστήριξη των ατόμων που αντιμετωπίζουν τέτοιες δυσκολίες, με έμφαση στην έγκαιρη ανίχνευση και αντιμετώπιση. Ειδικότερα περιγράφονται: (α) το θεωρητικό υπόβαθρο της ανάγνωσης, της κατανόησης και του γραπτού λόγου (β) η ταξινόμηση των μαθησιακών δυσκολιών (γ) τα χαρακτηριστικά των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες (δ) οι σύγχρονες προσεγγίσεις για την αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών (ε) τα μοντέλα παρέμβασης για τις μαθησιακές δυσκολίες σε ατομικό επίπεδο και σε επίπεδο σχολικής τάξης και (στ) τα φιλικά στη δυσλεξία σχολεία και ο ρόλος του σχολικού ψυχολόγου. Σημαντική είναι η συμβολή του διακεκριμένου καθηγητή του Πανεπιστημίου του Μάντσεστερ, Peter Pumfrey, o οποίος στο σχετικό κεφάλαιο εκθέτει τους σύγχρονους προβληματισμούς για τη δυσλεξία.

Πρόκειται για μια προσπάθεια έγκυρης επιστημονικής ενημέρωσης που θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη σε επιστήμονες (ψυχολόγους, ειδικούς ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικούς όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων), προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές ψυχολογίας και παιδαγωγικών, αλλά και σε κάθε αναγνώστη που ενδιαφέρεται να μελετήσει το δύσκολο, ευαίσθητο και συχνά «θολό» πεδίο των μαθησιακών δυσκολιών.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Last viewed
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (BKS.0954618)
eidikes mathisiakes dyskolies photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
24.91 € -25% = 18.68
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-9552-79-0
Συγγραφέας: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΦΩΤΕΙΝΗ
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Σελίδες: 576
Διαστάσεις: 16Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011

Τα τελευταία χρόνια, οι έννοιες των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και της δυσλεξίας κυριαρχούν στο πεδίο της σχολικής και εκπαιδευτικής ψυχολογίας. Παρά την πληθώρα των μελετών όμως από διακεκριμένους επιστήμονες, που επιδιώκουν να φωτίσουν τις ποικίλες πλευρές του θέματος από διαφορετικές θεωρητικές προσεγγίσεις, οι έννοιες αυτές συνεχίζουν σε μεγάλο βαθμό να προκαλούν αμφισβήτηση, διαμάχες και αντιπαραθέσεις. Η φύση, το εννοιολογικό πλαίσιο, η ορολογία, ο εντοπισμός, η ανάπτυξη, η συχνότητα εμφάνισης, η πρόγνωση και η αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών εξακολουθούν να αποτελούν πρόκληση για τους ειδικούς.

Το βιβλίο επιχειρεί να αναδείξει και εν μέρει να αποσαφηνίσει αυτά τα ζητήματα, παρουσιάζοντας τεκμηριωμένα επιστημονικά δεδομένα από τον ελληνικό και διεθνή χώρο για τη φύση και τον μηχανισμό λειτουργίας των μαθησιακών δυσκολιών, καθώς και για την αξιολόγηση και την υποστήριξη των ατόμων που αντιμετωπίζουν τέτοιες δυσκολίες, με έμφαση στην έγκαιρη ανίχνευση και αντιμετώπιση. Ειδικότερα περιγράφονται: (α) το θεωρητικό υπόβαθρο της ανάγνωσης, της κατανόησης και του γραπτού λόγου (β) η ταξινόμηση των μαθησιακών δυσκολιών (γ) τα χαρακτηριστικά των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες (δ) οι σύγχρονες προσεγγίσεις για την αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών (ε) τα μοντέλα παρέμβασης για τις μαθησιακές δυσκολίες σε ατομικό επίπεδο και σε επίπεδο σχολικής τάξης και (στ) τα φιλικά στη δυσλεξία σχολεία και ο ρόλος του σχολικού ψυχολόγου. Σημαντική είναι η συμβολή του διακεκριμένου καθηγητή του Πανεπιστημίου του Μάντσεστερ, Peter Pumfrey, o οποίος στο σχετικό κεφάλαιο εκθέτει τους σύγχρονους προβληματισμούς για τη δυσλεξία.

Πρόκειται για μια προσπάθεια έγκυρης επιστημονικής ενημέρωσης που θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη σε επιστήμονες (ψυχολόγους, ειδικούς ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικούς όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων), προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές ψυχολογίας και παιδαγωγικών, αλλά και σε κάθε αναγνώστη που ενδιαφέρεται να μελετήσει το δύσκολο, ευαίσθητο και συχνά «θολό» πεδίο των μαθησιακών δυσκολιών.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ BKS.0954618 ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΦΩΤΕΙΝΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
14.01 ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials