... χαρά, λύπη, συμπεριφορές, φαντασία, σκέψεις, αντίληψη, νόηση, πνεύμα, σκέψεις εσωτερικές, ό, τι βλέπουμε, ό, τι ακούμε, ό, τι αισθανόμαστε, ό, τι ονειρευόμαστε, όλα αυτά: είτε χωριστά το καθένα είτε όλα μαζί σαν φαινόμενα κατακλύζουν συγχρόνως τον εγκέφαλο, αποτελούν, διαμορφώνουν, προσδιορίζουν αλλά και καθορίζουν αυτό που λέμε συνείδηση.
Τα πάντα ξεκινούν από τον εγκέφαλο, ο άνθρωπος χωρίς τον εγκέφαλο δεν υπάρχει, αλλά και ο εγκέφαλος όταν παραβιάζεται στη λειτουργικότητά του, παύει να είναι πηγή ζωής και να διασφαλίζει την ειρηνική συνύπαρξη του ατόμου τόσο με τον εαυτό του, όσο και με τον έξω φυσικό και κοινωνικό κόσμο.
Ο εγκέφαλος λοιπόν, με όλη του τη σύνθεση, μορφολογία και βιολογική πολυπλοκότητα, είναι η σκεπτόμενη ύλη, είναι η έξυπνη και ιδιοφυής ύλη, είναι το πλαίσιο που γεννά και αναπαράγει ψυχή, ψυχισμούς, συνείδηση και νόηση, μικρούς και μεγάλους θεούς.
... χαρά, λύπη, συμπεριφορές, φαντασία, σκέψεις, αντίληψη, νόηση, πνεύμα, σκέψεις εσωτερικές, ό, τι βλέπουμε, ό, τι ακούμε, ό, τι αισθανόμαστε, ό, τι ονειρευόμαστε, όλα αυτά: είτε χωριστά το καθένα είτε όλα μαζί σαν φαινόμενα κατακλύζουν συγχρόνως τον εγκέφαλο, αποτελούν, διαμορφώνουν, προσδιορίζουν αλλά και καθορίζουν αυτό που λέμε συνείδηση.
Τα πάντα ξεκινούν από τον εγκέφαλο, ο άνθρωπος χωρίς τον εγκέφαλο δεν υπάρχει, αλλά και ο εγκέφαλος όταν παραβιάζεται στη λειτουργικότητά του, παύει να είναι πηγή ζωής και να διασφαλίζει την ειρηνική συνύπαρξη του ατόμου τόσο με τον εαυτό του, όσο και με τον έξω φυσικό και κοινωνικό κόσμο.
Ο εγκέφαλος λοιπόν, με όλη του τη σύνθεση, μορφολογία και βιολογική πολυπλοκότητα, είναι η σκεπτόμενη ύλη, είναι η έξυπνη και ιδιοφυής ύλη, είναι το πλαίσιο που γεννά και αναπαράγει ψυχή, ψυχισμούς, συνείδηση και νόηση, μικρούς και μεγάλους θεούς.
ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ Η ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΥΛΗBKS.0358487BKS.0358487ΜΑΡΙΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣΜΑΡΙΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣΨΥΧΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΜΑΡΙΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-527-799-4 Συγγραφέας: ΜΑΡΙΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΑΡΜΟΣ Σελίδες: 160 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2014 ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ... χαρά, λύπη, συμπεριφορές, φαντασία, σκέψεις, αντίληψη, νόηση, πνεύμα, σκέψεις εσωτερικές, ό, τι βλέπουμε, ό, τι ακούμε, ό, τι αισθανόμαστε, ό, τι ονειρευόμαστε, όλα αυτά: είτε χωριστά το καθένα είτε όλα μαζί σαν φαινόμενα κατακλύζουν συγχρόνως τον εγκέφαλο, αποτελούν, διαμορφώνουν, προσδιορίζουν αλλά και καθορίζουν αυτό που λέμε συνείδηση. Τα πάντα ξεκινούν από τον εγκέφαλο, ο άνθρωπος χωρίς τον εγκέφαλο δεν υπάρχει, αλλά και ο εγκέφαλος όταν παραβιάζεται στη λειτουργικότητά του, παύει να είναι πηγή ζωής και να διασφαλίζει την ειρηνική συνύπαρξη του ατόμου τόσο με τον εαυτό του, όσο και με τον έξω φυσικό και κοινωνικό κόσμο. Ο εγκέφαλος λοιπόν, με όλη του τη σύνθεση, μορφολογία και βιολογική πολυπλοκότητα, είναι η σκεπτόμενη ύλη, είναι η έξυπνη και ιδιοφυής ύλη, είναι το πλαίσιο που γεννά και αναπαράγει ψυχή, ψυχισμούς, συνείδηση και νόηση, μικρούς και μεγάλους θεούς. ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ Η ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΥΛΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση