Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > E-MARKETING: Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ» ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
 
 
 
   
 
e marketing i symperifora toy ilektronikoy katanaloti photo
e marketing i symperifora toy ilektronikoy katanaloti photo


E-MARKETING: Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ» ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

BKS.0675003          
ΚατηγορίαΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΟΝΕ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΥποκατηγορίαΘΕΩΡΗΤΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από5.92 €
μόνο5.33 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-8165-30-Χ
Συγγραφέας: ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΟΝΕ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ
Σειρά: Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT
Σελίδες: 72
Διαστάσεις: 11x16,5
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Πώς είναι οι νέοι καταναλωτές της οικονομίας του Διαδικτύου και σε τι διαφέρουν από τους παλαιούς καταναλωτές;
Ο ιστός (Web) δημιούργησε ένα τελείως νέο δυναμικό ανάμεσα στους αγοραστές και τους πωλητές.
Σήμερα οι καταναλωτές είναι εξυπνότεροι και με μεγαλύτερη αντίληψη από ποτέ. Έχουν τη δύναμη να αναζητούν εναλλακτικούς προμηθευτές χωρίς καν να φύγουν από την άνεση της πολυθρόνας τους, και χωρίς να υποστούν κανένα κόστος, άσχετα με το που βρίσκεται ο έμπορος.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Last viewed
E-MARKETING: Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ» ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (BKS.0675003)
e marketing i symperifora toy ilektronikoy katanaloti photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
5.92 € -10% = 5.33
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-8165-30-Χ
Συγγραφέας: ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΟΝΕ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ
Σειρά: Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT
Σελίδες: 72
Διαστάσεις: 11x16, 5
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Πώς είναι οι νέοι καταναλωτές της οικονομίας του Διαδικτύου και σε τι διαφέρουν από τους παλαιούς καταναλωτές;
Ο ιστός (Web) δημιούργησε ένα τελείως νέο δυναμικό ανάμεσα στους αγοραστές και τους πωλητές.
Σήμερα οι καταναλωτές είναι εξυπνότεροι και με μεγαλύτερη αντίληψη από ποτέ. Έχουν τη δύναμη να αναζητούν εναλλακτικούς προμηθευτές χωρίς καν να φύγουν από την άνεση της πολυθρόνας τους, και χωρίς να υποστούν κανένα κόστος, άσχετα με το που βρίσκεται ο έμπορος.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
E-MARKETING: Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ» ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ BKS.0675003 ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΟΝΕ ΜΑΡΙΑ ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΟΝΕ ΜΑΡΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
4.8 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials