Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > E-MARKETING ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
e marketing diadiktyako marketingk photo

e marketing diadiktyako marketingk photo


E-MARKETING ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0673000          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΩ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από32.30 €
μόνο29.07 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-7745-04-3
Συγγραφέας: ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΩ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σελίδες: 626
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών.

Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολούθηση των σημείων πώλησης, η χρήση έξυπνων καρτών και προγραμμάτων πιστότητας, η εφαρμογή συστημάτων bar codes και Γεωγραφικών Πληροφοριακών Συστημάτων, η χρήση των πολυμέσων και το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, αποτελούν τα βασικά θέματα που συσχετίζουν την τεχνολογική εξέλιξη με το μάρκετινγκ και εξετάζονται στο βιβλίο αυτό.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
E-MARKETING ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0673000)
e marketing diadiktyako marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
32.30 € -10% = 29.07
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-7745-04-3
Συγγραφέας: ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΩ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σελίδες: 626
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών.

Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολούθηση των σημείων πώλησης, η χρήση έξυπνων καρτών και προγραμμάτων πιστότητας, η εφαρμογή συστημάτων bar codes και Γεωγραφικών Πληροφοριακών Συστημάτων, η χρήση των πολυμέσων και το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, αποτελούν τα βασικά θέματα που συσχετίζουν την τεχνολογική εξέλιξη με το μάρκετινγκ και εξετάζονται στο βιβλίο αυτό.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
E-MARKETING ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0673000 ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΩ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΩ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
26.16 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials