Τα ποιήματα αυτής της συλλογής καλύπτουν περίοδο 40 χρόνων, από τα μέσα της δεκαετίας του '70 έως το 2010. Για διαφόρους λόγους είχαν μείνει ανέκδοτα έως τώρα και συνεχώς προστίθενται και άλλα. Μπορούσε κάποιος να τα χαρακτηρίσει πράγματι «ετεροθαλή». Υπάρχουν Παλαιά Ποιήματα, Νέα Ποιήματα, Ενδιάμεσα Ποιήματα (Πεμπτουσία, Κέλυφος Κενού), Χαρισμένα (Χάρις), Ειδικά Ποιήματα εμπνευσμένα είτε από το Ζεν (Νοοποιήματα ή Zen Poems) είτε από τα Μαθηματικά (Πήγασος Μαθηματικός). Οι τόποι που γράφτηκαν, οι τρόποι που εκφράζονται, τα θέματα, οι διαθέσεις, οι στάσεις, είναι φυσικό να μεταβάλλονται στα σαράντα αυτά χρόνια. Αν κάτι μένει σταθερό είναι η ποιητική πρόσληψη των καταστάσεων του Κόσμου, που συμπληρώνει την ορθολογική.
Όσον αφορά στον τίτλο της συλλογής, η ιστορία της πάει κάπως έτσι: όταν ξεκίνησαν να συγκεντρώνονται αυτά τα ποιήματα έτυχε να διαβάσω ένα λογοτεχνικό ανέκδοτο σύμφωνα με το οποίο νέος συγγραφέας συναντάει έναν διακεκριμένο και τον ρωτάει πώς να ονομάσει το πρώτο του βιβλίο. Έχει μέσα σάλπιγγες; ρωτάει ο φτασμένος. Όχι, απαντάει ο νέος. Έχει ταμπούρλα; ξαναρωτάει ο φτασμένος. Όχι, απαντάει ο νέος. Ε τότε ονόμασέ το «Χωρίς Σάλπιγγες και Ταμπούρλα» αποφαίνεται ο φτασμένος. Σκέφτηκα πως αφού κι εγώ δεν έχω μέσα στη συλλογή Μαγνητόφωνα, Φωνόγραφους, Δίσκους και Μαγνητοταινίες μπορούσα να ακολουθήσω τη συμβουλή του φτασμένου στον νέο. Μόνο που πράγματι έπαψαν, από την εποχή εκείνη, να υπάρχουν όλα αυτά και νέα τεχνήματα προσδιορίζουν πια τη σύγχρονη εποχή.
Τα ποιήματα αυτής της συλλογής καλύπτουν περίοδο 40 χρόνων, από τα μέσα της δεκαετίας του '70 έως το 2010. Για διαφόρους λόγους είχαν μείνει ανέκδοτα έως τώρα και συνεχώς προστίθενται και άλλα. Μπορούσε κάποιος να τα χαρακτηρίσει πράγματι «ετεροθαλή». Υπάρχουν Παλαιά Ποιήματα, Νέα Ποιήματα, Ενδιάμεσα Ποιήματα (Πεμπτουσία, Κέλυφος Κενού), Χαρισμένα (Χάρις), Ειδικά Ποιήματα εμπνευσμένα είτε από το Ζεν (Νοοποιήματα ή Zen Poems) είτε από τα Μαθηματικά (Πήγασος Μαθηματικός). Οι τόποι που γράφτηκαν, οι τρόποι που εκφράζονται, τα θέματα, οι διαθέσεις, οι στάσεις, είναι φυσικό να μεταβάλλονται στα σαράντα αυτά χρόνια. Αν κάτι μένει σταθερό είναι η ποιητική πρόσληψη των καταστάσεων του Κόσμου, που συμπληρώνει την ορθολογική.
Όσον αφορά στον τίτλο της συλλογής, η ιστορία της πάει κάπως έτσι: όταν ξεκίνησαν να συγκεντρώνονται αυτά τα ποιήματα έτυχε να διαβάσω ένα λογοτεχνικό ανέκδοτο σύμφωνα με το οποίο νέος συγγραφέας συναντάει έναν διακεκριμένο και τον ρωτάει πώς να ονομάσει το πρώτο του βιβλίο. Έχει μέσα σάλπιγγες; ρωτάει ο φτασμένος. Όχι, απαντάει ο νέος. Έχει ταμπούρλα; ξαναρωτάει ο φτασμένος. Όχι, απαντάει ο νέος. Ε τότε ονόμασέ το «Χωρίς Σάλπιγγες και Ταμπούρλα» αποφαίνεται ο φτασμένος. Σκέφτηκα πως αφού κι εγώ δεν έχω μέσα στη συλλογή Μαγνητόφωνα, Φωνόγραφους, Δίσκους και Μαγνητοταινίες μπορούσα να ακολουθήσω τη συμβουλή του φτασμένου στον νέο. Μόνο που πράγματι έπαψαν, από την εποχή εκείνη, να υπάρχουν όλα αυτά και νέα τεχνήματα προσδιορίζουν πια τη σύγχρονη εποχή.
ΔΙΧΩΣ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΑ ΦΩΝΟΓΡΑΦΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΓΝΗΤΟΤΑΙΝΙΕΣBKS.0376476BKS.0376476ΓΑΒΑΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΓΑΒΑΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΠΟΙΗΣΗΚατηγορία: ΠΟΙΗΣΗ •ΓΑΒΑΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΠΟΙΗΣΗ ISBN: 978-960-576-465-4 Συγγραφέας: ΓΑΒΑΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ Σελίδες: 157 Διαστάσεις: 14, 5Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2016 Τα ποιήματα αυτής της συλλογής καλύπτουν περίοδο 40 χρόνων, από τα μέσα της δεκαετίας του '70 έως το 2010. Για διαφόρους λόγους είχαν μείνει ανέκδοτα έως τώρα και συνεχώς προστίθενται και άλλα. Μπορούσε κάποιος να τα χαρακτηρίσει πράγματι «ετεροθαλή». Υπάρχουν Παλαιά Ποιήματα, Νέα Ποιήματα, Ενδιάμεσα Ποιήματα (Πεμπτουσία, Κέλυφος Κενού), Χαρισμένα (Χάρις), Ειδικά Ποιήματα εμπνευσμένα είτε από το Ζεν (Νοοποιήματα ή Zen Poems) είτε από τα Μαθηματικά (Πήγασος Μαθηματικός). Οι τόποι που γράφτηκαν, οι τρόποι που εκφράζονται, τα θέματα, οι διαθέσεις, οι στάσεις, είναι φυσικό να μεταβάλλονται στα σαράντα αυτά χρόνια. Αν κάτι μένει σταθερό είναι η ποιητική πρόσληψη των καταστάσεων του Κόσμου, που συμπληρώνει την ορθολογική. Όσον αφορά στον τίτλο της συλλογής, η ιστορία της πάει κάπως έτσι: όταν ξεκίνησαν να συγκεντρώνονται αυτά τα ποιήματα έτυχε να διαβάσω ένα λογοτεχνικό ανέκδοτο σύμφωνα με το οποίο νέος συγγραφέας συναντάει έναν διακεκριμένο και τον ρωτάει πώς να ονομάσει το πρώτο του βιβλίο. Έχει μέσα σάλπιγγες; ρωτάει ο φτασμένος. Όχι, απαντάει ο νέος. Έχει ταμπούρλα; ξαναρωτάει ο φτασμένος. Όχι, απαντάει ο νέος. Ε τότε ονόμασέ το «Χωρίς Σάλπιγγες και Ταμπούρλα» αποφαίνεται ο φτασμένος. Σκέφτηκα πως αφού κι εγώ δεν έχω μέσα στη συλλογή Μαγνητόφωνα, Φωνόγραφους, Δίσκους και Μαγνητοταινίες μπορούσα να ακολουθήσω τη συμβουλή του φτασμένου στον νέο. Μόνο που πράγματι έπαψαν, από την εποχή εκείνη, να υπάρχουν όλα αυτά και νέα τεχνήματα προσδιορίζουν πια τη σύγχρονη εποχή. ΔΙΧΩΣ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΑ ΦΩΝΟΓΡΑΦΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΓΝΗΤΟΤΑΙΝΙΕΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση