Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
 
 
 
   
 
dioikisi olikis poiotitas photo

dioikisi olikis poiotitas photo


ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

BKS.0075306          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΕΦΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από19.90 €
μόνο17.91 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-218-777-7
Συγγραφέας: ΚΕΦΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT
Σελίδες: 296
Διαστάσεις: 24x17
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2014

ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ

Η εύρυθμη πορεία των σύγχρονων οικονομικών μονάδων προϋποθέτει τη διατύπωση ενός ανταγωνιστικού πλαισίου, το οποίο θα υπακούει στις βασικές παραμέτρους που αφορούν θέματα στρατηγικής, οργανωτικών προτύπων, λειτουργιών και διαδικασιών.

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που αποκτά μια επιχείρηση μέσω της βελτίωσης των προϊόντων της και η ικανοποίηση των καταναλωτών οδηγούν τα διοικητικά στελέχη σε μια προσήλωση στην ποιότητα η οποία αποτελεί πλέον τον πυρήνα της φιλοσοφίας τους. Η απόλυτη ποιότητα επιτυγχάνεται με την υιοθέτηση της συνέπειας, τη διατύπωση σύγχρονων και εφικτών λύσεων, τον συνεχή έλεγχο της ποιότητας των πρώτων υλών, την έρευνα σε κάθε στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας, τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες παραγωγής και ελέγχου, το σεβασμό του περιβάλλοντος και της υγείας των πολιτών, τη δυνατότητα παρέμβασης των πελατών αλλά, κυρίως, με την ποιότητα των ανθρώπινων πόρων.

Στο βιβλίο αυτό ο αναγνώστης έχει την ευκαιρία να εξοικειωθεί με τις βασικές έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, τα συστήματα διασφάλισης-διαχείρισης της ποιότητας, τα πρότυπα της σειράς ISO 9000, ISO 14OOO και HACCP, την εφαρμογή των αρχών της Ολικής Ποιότητας στις ελληνικές επιχειρήσεις, τις σημαντικότερες τεχνικές βελτίωσης της ποιότητας, τους δείκτες ικανοποίησης των πελατών-καταναλωτών, τη συγκριτική προτυποποίηση-αξιολόγηση (benchmarking) ως ενός ακόμη εργαλείου επίτευξης ποιοτικών προδιαγραφών και τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου manager της ποιότητας.

Φιλοδοξία του συγγραφέα είναι να αποτελέσει εφαλτήριο και βήμα εκτενών συζητήσεων και προβληματισμών μεταξύ της ακαδημαϊκής κοινότητας και των διοικητικών στελεχών, ώστε οι θεμελιώδεις αρχές της ΔΟΠ να τύχουν άμεσης εφαρμογής από τις επιχειρηματικές μονάδες του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (BKS.0075306)
dioikisi olikis poiotitas photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
19.90 € -10% = 17.91
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-218-777-7
Συγγραφέας: ΚΕΦΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT
Σελίδες: 296
Διαστάσεις: 24x17
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2014

ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ

Η εύρυθμη πορεία των σύγχρονων οικονομικών μονάδων προϋποθέτει τη διατύπωση ενός ανταγωνιστικού πλαισίου, το οποίο θα υπακούει στις βασικές παραμέτρους που αφορούν θέματα στρατηγικής, οργανωτικών προτύπων, λειτουργιών και διαδικασιών.

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που αποκτά μια επιχείρηση μέσω της βελτίωσης των προϊόντων της και η ικανοποίηση των καταναλωτών οδηγούν τα διοικητικά στελέχη σε μια προσήλωση στην ποιότητα η οποία αποτελεί πλέον τον πυρήνα της φιλοσοφίας τους. Η απόλυτη ποιότητα επιτυγχάνεται με την υιοθέτηση της συνέπειας, τη διατύπωση σύγχρονων και εφικτών λύσεων, τον συνεχή έλεγχο της ποιότητας των πρώτων υλών, την έρευνα σε κάθε στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας, τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες παραγωγής και ελέγχου, το σεβασμό του περιβάλλοντος και της υγείας των πολιτών, τη δυνατότητα παρέμβασης των πελατών αλλά, κυρίως, με την ποιότητα των ανθρώπινων πόρων.

Στο βιβλίο αυτό ο αναγνώστης έχει την ευκαιρία να εξοικειωθεί με τις βασικές έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, τα συστήματα διασφάλισης-διαχείρισης της ποιότητας, τα πρότυπα της σειράς ISO 9000, ISO 14OOO και HACCP, την εφαρμογή των αρχών της Ολικής Ποιότητας στις ελληνικές επιχειρήσεις, τις σημαντικότερες τεχνικές βελτίωσης της ποιότητας, τους δείκτες ικανοποίησης των πελατών-καταναλωτών, τη συγκριτική προτυποποίηση-αξιολόγηση (benchmarking) ως ενός ακόμη εργαλείου επίτευξης ποιοτικών προδιαγραφών και τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου manager της ποιότητας.

Φιλοδοξία του συγγραφέα είναι να αποτελέσει εφαλτήριο και βήμα εκτενών συζητήσεων και προβληματισμών μεταξύ της ακαδημαϊκής κοινότητας και των διοικητικών στελεχών, ώστε οι θεμελιώδεις αρχές της ΔΟΠ να τύχουν άμεσης εφαρμογής από τις επιχειρηματικές μονάδες του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ BKS.0075306 ΚΕΦΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΦΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
16.12 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials