To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
 
 
 
   
 
dioikisi olikis poiotitas photo

dioikisi olikis poiotitas photo


ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

BKS.0075306      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΕΦΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.19.90 €
μόνο15.92 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-218-777-7
Συγγραφέας: ΚΕΦΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT
Σελίδες: 296
Διαστάσεις: 24x17
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2014

ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ

Η εύρυθμη πορεία των σύγχρονων οικονομικών μονάδων προϋποθέτει τη διατύπωση ενός ανταγωνιστικού πλαισίου, το οποίο θα υπακούει στις βασικές παραμέτρους που αφορούν θέματα στρατηγικής, οργανωτικών προτύπων, λειτουργιών και διαδικασιών.

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που αποκτά μια επιχείρηση μέσω της βελτίωσης των προϊόντων της και η ικανοποίηση των καταναλωτών οδηγούν τα διοικητικά στελέχη σε μια προσήλωση στην ποιότητα η οποία αποτελεί πλέον τον πυρήνα της φιλοσοφίας τους. Η απόλυτη ποιότητα επιτυγχάνεται με την υιοθέτηση της συνέπειας, τη διατύπωση σύγχρονων και εφικτών λύσεων, τον συνεχή έλεγχο της ποιότητας των πρώτων υλών, την έρευνα σε κάθε στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας, τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες παραγωγής και ελέγχου, το σεβασμό του περιβάλλοντος και της υγείας των πολιτών, τη δυνατότητα παρέμβασης των πελατών αλλά, κυρίως, με την ποιότητα των ανθρώπινων πόρων.

Στο βιβλίο αυτό ο αναγνώστης έχει την ευκαιρία να εξοικειωθεί με τις βασικές έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, τα συστήματα διασφάλισης-διαχείρισης της ποιότητας, τα πρότυπα της σειράς ISO 9000, ISO 14OOO και HACCP, την εφαρμογή των αρχών της Ολικής Ποιότητας στις ελληνικές επιχειρήσεις, τις σημαντικότερες τεχνικές βελτίωσης της ποιότητας, τους δείκτες ικανοποίησης των πελατών-καταναλωτών, τη συγκριτική προτυποποίηση-αξιολόγηση (benchmarking) ως ενός ακόμη εργαλείου επίτευξης ποιοτικών προδιαγραφών και τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου manager της ποιότητας.

Φιλοδοξία του συγγραφέα είναι να αποτελέσει εφαλτήριο και βήμα εκτενών συζητήσεων και προβληματισμών μεταξύ της ακαδημαϊκής κοινότητας και των διοικητικών στελεχών, ώστε οι θεμελιώδεις αρχές της ΔΟΠ να τύχουν άμεσης εφαρμογής από τις επιχειρηματικές μονάδες του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (BKS.0075306)
dioikisi olikis poiotitas photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 19.90 € μόνο 15.92
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΕΦΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-218-777-7
Συγγραφέας: ΚΕΦΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT
Σελίδες: 296
Διαστάσεις: 24x17
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2014

ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ

Η εύρυθμη πορεία των σύγχρονων οικονομικών μονάδων προϋποθέτει τη διατύπωση ενός ανταγωνιστικού πλαισίου, το οποίο θα υπακούει στις βασικές παραμέτρους που αφορούν θέματα στρατηγικής, οργανωτικών προτύπων, λειτουργιών και διαδικασιών.

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που αποκτά μια επιχείρηση μέσω της βελτίωσης των προϊόντων της και η ικανοποίηση των καταναλωτών οδηγούν τα διοικητικά στελέχη σε μια προσήλωση στην ποιότητα η οποία αποτελεί πλέον τον πυρήνα της φιλοσοφίας τους. Η απόλυτη ποιότητα επιτυγχάνεται με την υιοθέτηση της συνέπειας, τη διατύπωση σύγχρονων και εφικτών λύσεων, τον συνεχή έλεγχο της ποιότητας των πρώτων υλών, την έρευνα σε κάθε στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας, τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες παραγωγής και ελέγχου, το σεβασμό του περιβάλλοντος και της υγείας των πολιτών, τη δυνατότητα παρέμβασης των πελατών αλλά, κυρίως, με την ποιότητα των ανθρώπινων πόρων.

Στο βιβλίο αυτό ο αναγνώστης έχει την ευκαιρία να εξοικειωθεί με τις βασικές έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, τα συστήματα διασφάλισης-διαχείρισης της ποιότητας, τα πρότυπα της σειράς ISO 9000, ISO 14OOO και HACCP, την εφαρμογή των αρχών της Ολικής Ποιότητας στις ελληνικές επιχειρήσεις, τις σημαντικότερες τεχνικές βελτίωσης της ποιότητας, τους δείκτες ικανοποίησης των πελατών-καταναλωτών, τη συγκριτική προτυποποίηση-αξιολόγηση (benchmarking) ως ενός ακόμη εργαλείου επίτευξης ποιοτικών προδιαγραφών και τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου manager της ποιότητας.

Φιλοδοξία του συγγραφέα είναι να αποτελέσει εφαλτήριο και βήμα εκτενών συζητήσεων και προβληματισμών μεταξύ της ακαδημαϊκής κοινότητας και των διοικητικών στελεχών, ώστε οι θεμελιώδεις αρχές της ΔΟΠ να τύχουν άμεσης εφαρμογής από τις επιχειρηματικές μονάδες του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ BKS.0075306 BKS.0075306 ΚΕΦΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΦΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΚΕΦΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-218-777-7 Συγγραφέας: ΚΕΦΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT Σελίδες: 296 Διαστάσεις: 24x17 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2014 ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ Η εύρυθμη πορεία των σύγχρονων οικονομικών μονάδων προϋποθέτει τη διατύπωση ενός ανταγωνιστικού πλαισίου, το οποίο θα υπακούει στις βασικές παραμέτρους που αφορούν θέματα στρατηγικής, οργανωτικών προτύπων, λειτουργιών και διαδικασιών. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που αποκτά μια επιχείρηση μέσω της βελτίωσης των προϊόντων της και η ικανοποίηση των καταναλωτών οδηγούν τα διοικητικά στελέχη σε μια προσήλωση στην ποιότητα η οποία αποτελεί πλέον τον πυρήνα της φιλοσοφίας τους. Η απόλυτη ποιότητα επιτυγχάνεται με την υιοθέτηση της συνέπειας, τη διατύπωση σύγχρονων και εφικτών λύσεων, τον συνεχή έλεγχο της ποιότητας των πρώτων υλών, την έρευνα σε κάθε στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας, τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες παραγωγής και ελέγχου, το σεβασμό του περιβάλλοντος και της υγείας των πολιτών, τη δυνατότητα παρέμβασης των πελατών αλλά, κυρίως, με την ποιότητα των ανθρώπινων πόρων. Στο βιβλίο αυτό ο αναγνώστης έχει την ευκαιρία να εξοικειωθεί με τις βασικές έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, τα συστήματα διασφάλισης-διαχείρισης της ποιότητας, τα πρότυπα της σειράς ISO 9000, ISO 14OOO και HACCP, την εφαρμογή των αρχών της Ολικής Ποιότητας στις ελληνικές επιχειρήσεις, τις σημαντικότερες τεχνικές βελτίωσης της ποιότητας, τους δείκτες ικανοποίησης των πελατών-καταναλωτών, τη συγκριτική προτυποποίηση-αξιολόγηση (benchmarking) ως ενός ακόμη εργαλείου επίτευξης ποιοτικών προδιαγραφών και τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου manager της ποιότητας. Φιλοδοξία του συγγραφέα είναι να αποτελέσει εφαλτήριο και βήμα εκτενών συζητήσεων και προβληματισμών μεταξύ της ακαδημαϊκής κοινότητας και των διοικητικών στελεχών, ώστε οι θεμελιώδεις αρχές της ΔΟΠ να τύχουν άμεσης εφαρμογής από τις επιχειρηματικές μονάδες του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα.
12.74
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή