Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
 
 
 
   
 
diathematiki kai biopaidagogiki theorisi tis mathisis kai tis axiologisis photo

diathematiki kai biopaidagogiki theorisi tis mathisis kai tis axiologisis photo


ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

BKS.0935135          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΛΑΧΙΩΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ, ΚΑΡΑΤΖΙΑ ΣΤΑΥΛΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από30.14 €
μόνο24.11 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-14-1955-8
Συγγραφέας: ΑΛΑΧΙΩΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ, ΚΑΡΑΤΖΙΑ ΣΤΑΥΛΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ
Εκδοτικός οίκος: Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ
Σελίδες: 427
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2009

  • «Το παιδί είναι σπίρτο να το ανάψεις», υποστήριζε ο Πλούταρχος. Σήμερα η επιστημονική πρόοδος στο πεδίο της βιολογίας της μάθησης και του εγκεφάλου ερμηνεύει ικανοποιητικά το διαχρονικό ζητούμενο δηλαδή το πώς μαθαίνει το παιδί, ο άνθρωπος γενικότερα.

  • Στο πλαίσιο αυτό, κυρίαρχη θέση έχει η διαθεματική προσφορά και κατάκτηση της γνώσης μια θεώρηση η οποία ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τη νέα θεωρία μάθησης, το βιοπαιδαγωγισμό, που συμβάλλει στη διαμόρφωση του πεδίου της Βιοπαιδαγωγικής.

  • Τα θέματα αυτά αναδεικνύονται στις σελίδες του βιβλίου, το οποίο στοχεύει στη συγκρότηση ενός παιδαγωγικο-εκπαιδευτικού πλαισίου αποτελεσματικής μάθησης και αξιολόγησης, με κυρίαρχο παρονομαστή το πολύπλευρο παιδαγωγικό όφελος του μαθητή και την ελεύθερη διαμόρφωση του κοσμοειδώλου του στην πολύπλοκη κοινωνική πραγματικότητα.

  • Υπό το πρίσμα αυτό, αναλύονται και συνδέονται κλασικά στοιχεία της αποτελεσματικής μάθησης και αξιολόγησης με σύγχρονες παιδαγωγικο-εκπαιδευτικές γνώσεις στη βάση της αξιοποίησης των ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ και του νέου εκπαιδευτικού υλικού.

    Η έκταση του παιδαγωγικού εμπειρισμού προς τον παιδαγωγικό επιστημονισμό, στο βιβλίο αυτό, περνά από την ιστορική διάσταση των ΑΠΣ και της διαθεματικότητας έως το σύγχρονο σχολιασμό με τη διαθεματική και βιοπαιδαγωγική προσέγγιση της γνώσης και την αντίστοιχη αξιολογική διεργασία να διαπερνούν όλο το βιβλίο, στο τελευταίο Κεφάλαιο του οποίου προσφέρονται παραδειγματικές εφαρμογές.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Last viewed
    ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BKS.0935135)
    diathematiki kai biopaidagogiki theorisi tis mathisis kai tis axiologisis photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    30.14 € -20% = 24.11
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    ISBN: 978-960-14-1955-8
    Συγγραφέας: ΑΛΑΧΙΩΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ, ΚΑΡΑΤΖΙΑ ΣΤΑΥΛΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ
    Εκδοτικός οίκος: Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ
    Σελίδες: 427
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2009


    • «Το παιδί είναι σπίρτο να το ανάψεις», υποστήριζε ο Πλούταρχος. Σήμερα η επιστημονική πρόοδος στο πεδίο της βιολογίας της μάθησης και του εγκεφάλου ερμηνεύει ικανοποιητικά το διαχρονικό ζητούμενο δηλαδή το πώς μαθαίνει το παιδί, ο άνθρωπος γενικότερα.


    • Στο πλαίσιο αυτό, κυρίαρχη θέση έχει η διαθεματική προσφορά και κατάκτηση της γνώσης μια θεώρηση η οποία ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τη νέα θεωρία μάθησης, το βιοπαιδαγωγισμό, που συμβάλλει στη διαμόρφωση του πεδίου της Βιοπαιδαγωγικής.


    • Τα θέματα αυτά αναδεικνύονται στις σελίδες του βιβλίου, το οποίο στοχεύει στη συγκρότηση ενός παιδαγωγικο-εκπαιδευτικού πλαισίου αποτελεσματικής μάθησης και αξιολόγησης, με κυρίαρχο παρονομαστή το πολύπλευρο παιδαγωγικό όφελος του μαθητή και την ελεύθερη διαμόρφωση του κοσμοειδώλου του στην πολύπλοκη κοινωνική πραγματικότητα.


    • Υπό το πρίσμα αυτό, αναλύονται και συνδέονται κλασικά στοιχεία της αποτελεσματικής μάθησης και αξιολόγησης με σύγχρονες παιδαγωγικο-εκπαιδευτικές γνώσεις στη βάση της αξιοποίησης των ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ και του νέου εκπαιδευτικού υλικού.

    Η έκταση του παιδαγωγικού εμπειρισμού προς τον παιδαγωγικό επιστημονισμό, στο βιβλίο αυτό, περνά από την ιστορική διάσταση των ΑΠΣ και της διαθεματικότητας έως το σύγχρονο σχολιασμό με τη διαθεματική και βιοπαιδαγωγική προσέγγιση της γνώσης και την αντίστοιχη αξιολογική διεργασία να διαπερνούν όλο το βιβλίο, στο τελευταίο Κεφάλαιο του οποίου προσφέρονται παραδειγματικές εφαρμογές.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ BKS.0935135 ΑΛΑΧΙΩΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ, ΚΑΡΑΤΖΙΑ ΣΤΑΥΛΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ ΑΛΑΧΙΩΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ, ΚΑΡΑΤΖΙΑ ΣΤΑΥΛΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    19.29 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials