Η σύνταξη διαπολιτισμικών Αναλυτικών Προγραμμάτων (Α.Π.) αποτελεί μια συζήτηση με πολλές ερωτήσεις, λίγες απαντήσεις και ακόμη λιγότερες λύσεις. Το συγκεκριμένο βιβλίο, στο μέτρο των δυνατοτήτων του, επιχειρεί να συνεισφέρει στην παραπάνω συζήτηση εξετάζοντας τη διαμόρφωση των στόχων, τον τρόπο επιλογής και την οργάνωση της γνώσης, τη μεθόδευση της διδασκαλίας, καθώς επίσης και τις στρατηγικές αξιολόγησης ενός διαπολιτισμικού Α.Π.
Τα κυριότερα χαρακτηριστικά ενός διαπολιτισμικού Α.Π., μεταξύ άλλων, είναι και τα εξής:
παρέχει στους μαθητές ευκαιρίες εκμάθησης της μητρικής τους γλώσσας,
αναγνωρίζει την ανάγκη ισορροπημένης αντιπροσώπευσης των πολιτισμικών ομάδων στα περιεχόμενα των σχολικών εγχειριδίων,
προωθεί αξίες, συμπεριφορές και στάσεις που υποστηρίζουν την εθνοπολιτισμική ποικιλομορφία,
καταπολεμά στερεότυπα, προκαταλήψεις, σκόπιμες παραλείψεις ή ανακρίβειες, ανισότητες, περιθωριοποίηση και ρατσισμό στα περιεχόμενα των σχολικών εγχειριδίων και στις παιδαγωγικές πρακτικές,
χρησιμοποιεί τη βιωματική μάθηση,
βοηθά τους μαθητές να ερμηνεύουν τα γεγονότα μέσα από την οπτική διαφορετικών εθνικών και πολιτισμικών ομάδων.
Ο σχεδιασμός ενός διαπολιτισμικού Α.Π. προϋποθέτει την ανάπτυξη ενός κοινωνικού διαλόγου με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων και πριν εφαρμοστεί σε εκατοντάδες χιλιάδες μαθητών απαραίτητη είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
Η σύνταξη διαπολιτισμικών Αναλυτικών Προγραμμάτων (Α.Π.) αποτελεί μια συζήτηση με πολλές ερωτήσεις, λίγες απαντήσεις και ακόμη λιγότερες λύσεις. Το συγκεκριμένο βιβλίο, στο μέτρο των δυνατοτήτων του, επιχειρεί να συνεισφέρει στην παραπάνω συζήτηση εξετάζοντας τη διαμόρφωση των στόχων, τον τρόπο επιλογής και την οργάνωση της γνώσης, τη μεθόδευση της διδασκαλίας, καθώς επίσης και τις στρατηγικές αξιολόγησης ενός διαπολιτισμικού Α.Π.
Τα κυριότερα χαρακτηριστικά ενός διαπολιτισμικού Α.Π., μεταξύ άλλων, είναι και τα εξής:
• παρέχει στους μαθητές ευκαιρίες εκμάθησης της μητρικής τους γλώσσας, • αναγνωρίζει την ανάγκη ισορροπημένης αντιπροσώπευσης των πολιτισμικών ομάδων στα περιεχόμενα των σχολικών εγχειριδίων, • προωθεί αξίες, συμπεριφορές και στάσεις που υποστηρίζουν την εθνοπολιτισμική ποικιλομορφία, • καταπολεμά στερεότυπα, προκαταλήψεις, σκόπιμες παραλείψεις ή ανακρίβειες, ανισότητες, περιθωριοποίηση και ρατσισμό στα περιεχόμενα των σχολικών εγχειριδίων και στις παιδαγωγικές πρακτικές, • χρησιμοποιεί τη βιωματική μάθηση, • βοηθά τους μαθητές να ερμηνεύουν τα γεγονότα μέσα από την οπτική διαφορετικών εθνικών και πολιτισμικών ομάδων.
Ο σχεδιασμός ενός διαπολιτισμικού Α.Π. προϋποθέτει την ανάπτυξη ενός κοινωνικού διαλόγου με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων και πριν εφαρμοστεί σε εκατοντάδες χιλιάδες μαθητών απαραίτητη είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑBKS.0487208BKS.0487208ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑΣΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑΣΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ •ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑΣ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-402-294-6 Συγγραφέας: ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑΣ Εκδοτικός οίκος: ΤΥΠΩΘΗΤΩ Σελίδες: 206 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2007 Η σύνταξη διαπολιτισμικών Αναλυτικών Προγραμμάτων (Α.Π.) αποτελεί μια συζήτηση με πολλές ερωτήσεις, λίγες απαντήσεις και ακόμη λιγότερες λύσεις. Το συγκεκριμένο βιβλίο, στο μέτρο των δυνατοτήτων του, επιχειρεί να συνεισφέρει στην παραπάνω συζήτηση εξετάζοντας τη διαμόρφωση των στόχων, τον τρόπο επιλογής και την οργάνωση της γνώσης, τη μεθόδευση της διδασκαλίας, καθώς επίσης και τις στρατηγικές αξιολόγησης ενός διαπολιτισμικού Α.Π. Τα κυριότερα χαρακτηριστικά ενός διαπολιτισμικού Α.Π., μεταξύ άλλων, είναι και τα εξής: • παρέχει στους μαθητές ευκαιρίες εκμάθησης της μητρικής τους γλώσσας, • αναγνωρίζει την ανάγκη ισορροπημένης αντιπροσώπευσης των πολιτισμικών ομάδων στα περιεχόμενα των σχολικών εγχειριδίων, • προωθεί αξίες, συμπεριφορές και στάσεις που υποστηρίζουν την εθνοπολιτισμική ποικιλομορφία, • καταπολεμά στερεότυπα, προκαταλήψεις, σκόπιμες παραλείψεις ή ανακρίβειες, ανισότητες, περιθωριοποίηση και ρατσισμό στα περιεχόμενα των σχολικών εγχειριδίων και στις παιδαγωγικές πρακτικές, • χρησιμοποιεί τη βιωματική μάθηση, • βοηθά τους μαθητές να ερμηνεύουν τα γεγονότα μέσα από την οπτική διαφορετικών εθνικών και πολιτισμικών ομάδων. Ο σχεδιασμός ενός διαπολιτισμικού Α.Π. προϋποθέτει την ανάπτυξη ενός κοινωνικού διαλόγου με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων και πριν εφαρμοστεί σε εκατοντάδες χιλιάδες μαθητών απαραίτητη είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση