Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
 
 
 
   
 
axiologisi epidosis kai glossomatheias me xrisi ilektronikoy ypologisti photo
axiologisi epidosis kai glossomatheias me xrisi ilektronikoy ypologisti photo


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

BKS.0410468          
ΚατηγορίαΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΤΣΟΠΑΝΟΓΛΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΥποκατηγορίαΘΕΩΡΗΤΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από15.98 €
μόνο14.38 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-456-286-2
Συγγραφέας: ΤΣΟΠΑΝΟΓΛΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΖΗΤΗ
Σελίδες: 144
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2011

To παρόν εγχειρίδιο δεν αποτελεί μία ερευνητική σπουδή στην χρήση των προγραμμάτων της WIDA ή των HOT POTATOES στη γλωσσική διδασκαλία, καθώς υπάρχει εκτενής βιβλιογραφία στο συγκεκριμένο θέμα.
Αποτελεί απλά μία προσπάθεια καταγραφής των πρακτικών δυνατοτήτων των συγκεκριμένων προγραμμάτων μέσα στο πλαίσιο της γλωσσικής εκπαίδευσης και ειδικότερα της γλωσσικής αξιολόγησης.
Ο στόχος δηλαδή είναι καθαρά παιδαγωγικός και ως εκ τούτου το εγχείρημα αυτό αποτελεί μία «ήπια» εισαγωγή στο χώρο της χρήσης σύγχρονης τεχνολογίας για γλωσσική διδασκαλία.
Τα δύο αυτά προγράμματα επιλέχθηκαν επειδή αποτελούν κλασσικά δείγματα.
Το πρώτο είναι δείγμα λογισμικού που λειτουργεί τοπικά, από τον σκληρό δίσκο του υπολογιστή ή αποθηκευμένο σε έναν οπτικό δίσκο, και το δεύτερο είναι δείγμα λογισμικού που αναπτύχθηκε για χρήση μέσω του διαδικτύου.

Το βιβλίο χωρίζεται σε τρεις βασικές ενότητες ή κεφάλαια:
Η πρώτη ενότητα ονομάζεται θεωρητικό πλαίσιο, καθώς εκεί γίνεται ανασκόπηση της βιβλιογραφίας αναφορικά με την αξιολόγηση της επίδοσης και της γλωσσομάθειας.
Η δεύτερη ενότητα, αντίθετα, έχει πρακτικό χαρακτήρα, καθώς εκεί γίνεται περιγραφή των προγραμμάτων, των προτερημάτων και μειονεκτημάτων τους, με προτάσεις για χρήση μέσα στην τάξη,
Τέλος, η τρίτη ενότητα έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα και παρουσιάζει αναλυτική -βήμα προς βήμα- λειτουργία των προγραμμάτων για συγγραφή νέου υλικού και ενσωμάτωση στη διδακτική πράξη από το δάσκαλο.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Last viewed
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ (BKS.0410468)
axiologisi epidosis kai glossomatheias me xrisi ilektronikoy ypologisti photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
15.98 € -10% = 14.38
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-456-286-2
Συγγραφέας: ΤΣΟΠΑΝΟΓΛΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΖΗΤΗ
Σελίδες: 144
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2011

To παρόν εγχειρίδιο δεν αποτελεί μία ερευνητική σπουδή στην χρήση των προγραμμάτων της WIDA ή των HOT POTATOES στη γλωσσική διδασκαλία, καθώς υπάρχει εκτενής βιβλιογραφία στο συγκεκριμένο θέμα.
Αποτελεί απλά μία προσπάθεια καταγραφής των πρακτικών δυνατοτήτων των συγκεκριμένων προγραμμάτων μέσα στο πλαίσιο της γλωσσικής εκπαίδευσης και ειδικότερα της γλωσσικής αξιολόγησης.
Ο στόχος δηλαδή είναι καθαρά παιδαγωγικός και ως εκ τούτου το εγχείρημα αυτό αποτελεί μία «ήπια» εισαγωγή στο χώρο της χρήσης σύγχρονης τεχνολογίας για γλωσσική διδασκαλία.
Τα δύο αυτά προγράμματα επιλέχθηκαν επειδή αποτελούν κλασσικά δείγματα.
Το πρώτο είναι δείγμα λογισμικού που λειτουργεί τοπικά, από τον σκληρό δίσκο του υπολογιστή ή αποθηκευμένο σε έναν οπτικό δίσκο, και το δεύτερο είναι δείγμα λογισμικού που αναπτύχθηκε για χρήση μέσω του διαδικτύου.

Το βιβλίο χωρίζεται σε τρεις βασικές ενότητες ή κεφάλαια:
Η πρώτη ενότητα ονομάζεται θεωρητικό πλαίσιο, καθώς εκεί γίνεται ανασκόπηση της βιβλιογραφίας αναφορικά με την αξιολόγηση της επίδοσης και της γλωσσομάθειας.
Η δεύτερη ενότητα, αντίθετα, έχει πρακτικό χαρακτήρα, καθώς εκεί γίνεται περιγραφή των προγραμμάτων, των προτερημάτων και μειονεκτημάτων τους, με προτάσεις για χρήση μέσα στην τάξη,
Τέλος, η τρίτη ενότητα έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα και παρουσιάζει αναλυτική -βήμα προς βήμα- λειτουργία των προγραμμάτων για συγγραφή νέου υλικού και ενσωμάτωση στη διδακτική πράξη από το δάσκαλο.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ BKS.0410468 ΤΣΟΠΑΝΟΓΛΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΟΠΑΝΟΓΛΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
12.94 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials