Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
 
 
 
   
 
apo tin periballontiki ekpaideysi stin ekpaideysi gia tin aeiforo anaptyxi photo
apo tin periballontiki ekpaideysi stin ekpaideysi gia tin aeiforo anaptyxi photo


ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

BKS.0447091          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΛΟΓΑΙΤΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, ΛΙΑΡΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από15.07 €
μόνο13.56 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-8392-35-9
Συγγραφέας: ΦΛΟΓΑΙΤΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, ΛΙΑΡΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΝΗΣΟΣ
Σελίδες: 190
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2007

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

H περιβαλλοντική εκπαίδευση τις τελευταίες δεκαετίες εξελίχθηκε σταδιακά σε βασική καινοτόμο συνιστώσα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και σε πυλώνα των περιβαλλοντικών διεκδικήσεων που εξέθρεψαν την έννοια της αειφόρου ανάπτυξης. Στις αρχές του 21ου αιώνα, η εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη (EAA), με τη στήριξη διεθνών οργανισμών, διεκδικεί τη δική της θέση στα εκπαιδευτικά δρώμενα. Με το παρόν βιβλίο γίνεται μια παρουσίαση της EAA, με στόχο να εισαχθεί το ελληνικό κοινό στη συζήτηση γύρω από το εννοιολογικό, το αξιολογικό και το πραξιακό της πεδίο. Γιατί μπορεί η εκπαίδευση αυτή να μην έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερα στη χώρα μας, στη διεθνή βιβλιογραφία όμως κατέχει σημαντική θέση. Έτσι, τα τελευταία χρόνια διεξάγεται έντονος διάλογος για τους στόχους, τις αρχές, το παιδαγωγικό πλαίσιο, τις σχέσεις της EAA με την περιβαλλοντική εκπαίδευση, ακόμα και για την ονομασία της. Βασικός σκοπός του βιβλίου είναι επομένως να αναδείξει αυτόν τον διάλογο, να τον γονιμοποιήσει με νέες ιδέες και να ξεκαθαρίσει το θολό τοπίο της EAA, συστηματοποιώντας τις διάφορες προσεγγίσεις και ερμηνείες που συναντώνται στη διεθνή βιβλιογραφία.

Ενδεικτική είναι και η δομή του βιβλίου: Στο Α' μέρος εξετάζονται τα γεγονότα που σηματοδοτούν τη γένεση και την πορεία της EAA (1987-2005) καθώς και οι προβληματισμοί που αναπτύσσονται στο πεδίο αυτό (σχέσεις της EAA με την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τέσσερις βασικές προσεγγίσεις). Στο Β' μέρος περιλαμβάνονται αφενός οι διαφορετικές ερμηνείες της EAA (η «κυρίαρχη» εκδοχή των διεθνών οργανισμών και των διακηρύξεων, η κοινωνικά κριτική EAA, με τη ριζοσπαστική ερμηνεία της αειφορίας, η οικοσυστημική εκδοχή και, τέλος, η εκδοχή η εμπνευσμένη από την πολιτιστική θεωρία) και αφετέρου ο αντίλογος αλλά και η θέση των συγγραφέων σχετικά με τη νέα αυτή εκπαίδευση.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ (BKS.0447091)
apo tin periballontiki ekpaideysi stin ekpaideysi gia tin aeiforo anaptyxi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
15.07 € -10% = 13.56
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-8392-35-9
Συγγραφέας: ΦΛΟΓΑΙΤΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, ΛΙΑΡΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΝΗΣΟΣ
Σελίδες: 190
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2007

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

H περιβαλλοντική εκπαίδευση τις τελευταίες δεκαετίες εξελίχθηκε σταδιακά σε βασική καινοτόμο συνιστώσα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και σε πυλώνα των περιβαλλοντικών διεκδικήσεων που εξέθρεψαν την έννοια της αειφόρου ανάπτυξης. Στις αρχές του 21ου αιώνα, η εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη (EAA), με τη στήριξη διεθνών οργανισμών, διεκδικεί τη δική της θέση στα εκπαιδευτικά δρώμενα. Με το παρόν βιβλίο γίνεται μια παρουσίαση της EAA, με στόχο να εισαχθεί το ελληνικό κοινό στη συζήτηση γύρω από το εννοιολογικό, το αξιολογικό και το πραξιακό της πεδίο. Γιατί μπορεί η εκπαίδευση αυτή να μην έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερα στη χώρα μας, στη διεθνή βιβλιογραφία όμως κατέχει σημαντική θέση. Έτσι, τα τελευταία χρόνια διεξάγεται έντονος διάλογος για τους στόχους, τις αρχές, το παιδαγωγικό πλαίσιο, τις σχέσεις της EAA με την περιβαλλοντική εκπαίδευση, ακόμα και για την ονομασία της. Βασικός σκοπός του βιβλίου είναι επομένως να αναδείξει αυτόν τον διάλογο, να τον γονιμοποιήσει με νέες ιδέες και να ξεκαθαρίσει το θολό τοπίο της EAA, συστηματοποιώντας τις διάφορες προσεγγίσεις και ερμηνείες που συναντώνται στη διεθνή βιβλιογραφία.

Ενδεικτική είναι και η δομή του βιβλίου: Στο Α' μέρος εξετάζονται τα γεγονότα που σηματοδοτούν τη γένεση και την πορεία της EAA (1987-2005) καθώς και οι προβληματισμοί που αναπτύσσονται στο πεδίο αυτό (σχέσεις της EAA με την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τέσσερις βασικές προσεγγίσεις). Στο Β' μέρος περιλαμβάνονται αφενός οι διαφορετικές ερμηνείες της EAA (η «κυρίαρχη» εκδοχή των διεθνών οργανισμών και των διακηρύξεων, η κοινωνικά κριτική EAA, με τη ριζοσπαστική ερμηνεία της αειφορίας, η οικοσυστημική εκδοχή και, τέλος, η εκδοχή η εμπνευσμένη από την πολιτιστική θεωρία) και αφετέρου ο αντίλογος αλλά και η θέση των συγγραφέων σχετικά με τη νέα αυτή εκπαίδευση.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ BKS.0447091 ΦΛΟΓΑΙΤΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, ΛΙΑΡΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΦΛΟΓΑΙΤΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, ΛΙΑΡΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
12.2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials