Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA
 
 
 
   
 
apo tin krisi ton mme sta social media photo

apo tin krisi ton mme sta social media photo


ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA

BKS.0635087          
ΚατηγορίαΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΤΣΕΝΕ ΛΗΔΑ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από16.00 €
μόνο14.40 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-7872-92-0
Συγγραφέας: ΤΣΕΝΕ ΛΗΔΑ
Εκδοτικός οίκος: ΑΙΩΡΑ
Σελίδες: 240
Διαστάσεις: 14Χ20,5
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2012

ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Οι αλλαγές και οι προκλήσεις που έχουν επιφέρει οι νέες τεχνολογίες στο πεδίο των Μέσων και της επικοινωνίας είναι τεράστιες.

Τα παραδοσιακά ΜΜΕ διέρχονται την σοβαρότερη ίσως κρίση της ιστορίας τους, τόσο σε ιδεολογικό, όσο και σε οικονομικό επίπεδο. Η γεφύρωση της οικονομικής και κοινωνικής διάστασης των ενημερωτικών οργανισμών, ο ρόλος του δημοσιογράφου και η ποιότητα της ενημέρωσης, παραμένουν ανοιχτά ζητήματα. Τα Μέσα βρίσκονται μπροστά σ' ένα δίλημμα: να αγνοήσουν τις εξελίξεις της εποχής και να παραμείνουν πυλωροί ενός περιεχομένου στο οποίο πλέον έχουν πρόσβαση όλοι ή να ανοίξουν τη συζήτηση για την υιοθέτηση ενός μοντέλου που βρίσκεται πιο κοντά στις κοινωνικές απαιτήσεις.

Σήμερα, στην εποχή των δικτύων και των συνδέσμων, το νέο μοντέλο κοινωνικής ευθύνης για τα ΜΜΕ που προτείνουν τα social media μοιάζει εφικτό.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA (BKS.0635087)
apo tin krisi ton mme sta social media photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
16.00 € -10% = 14.40
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-7872-92-0
Συγγραφέας: ΤΣΕΝΕ ΛΗΔΑ
Εκδοτικός οίκος: ΑΙΩΡΑ
Σελίδες: 240
Διαστάσεις: 14Χ20, 5
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2012

ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Οι αλλαγές και οι προκλήσεις που έχουν επιφέρει οι νέες τεχνολογίες στο πεδίο των Μέσων και της επικοινωνίας είναι τεράστιες.

Τα παραδοσιακά ΜΜΕ διέρχονται την σοβαρότερη ίσως κρίση της ιστορίας τους, τόσο σε ιδεολογικό, όσο και σε οικονομικό επίπεδο. Η γεφύρωση της οικονομικής και κοινωνικής διάστασης των ενημερωτικών οργανισμών, ο ρόλος του δημοσιογράφου και η ποιότητα της ενημέρωσης, παραμένουν ανοιχτά ζητήματα. Τα Μέσα βρίσκονται μπροστά σ' ένα δίλημμα: να αγνοήσουν τις εξελίξεις της εποχής και να παραμείνουν πυλωροί ενός περιεχομένου στο οποίο πλέον έχουν πρόσβαση όλοι ή να ανοίξουν τη συζήτηση για την υιοθέτηση ενός μοντέλου που βρίσκεται πιο κοντά στις κοινωνικές απαιτήσεις.

Σήμερα, στην εποχή των δικτύων και των συνδέσμων, το νέο μοντέλο κοινωνικής ευθύνης για τα ΜΜΕ που προτείνουν τα social media μοιάζει εφικτό.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA BKS.0635087 ΤΣΕΝΕ ΛΗΔΑ ΤΣΕΝΕ ΛΗΔΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
12.96 ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials