To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΑΝΙΧΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
 
   
 
anixneyontas tin epidosi stin elliniki ekpaideysi photo

anixneyontas tin epidosi stin elliniki ekpaideysi photo


ΑΝΙΧΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

BKS.0311688      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.17.26 €
μόνο13.81 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-375-130-4
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Σελίδες: 176
Ημερομηνία Έκδοσης: 2000

Η ΤΡΙΤΗ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΙΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Η εκπαίδευση και η μάθηση στοιχείων των θετικών επιστημών θεωρούνται πλέον σημαντικός στόχος των εκπαιδευτικών συστημάτων στις σημερινές κοινωνικές ομάδες που τις συγκροτούν.

Η Τρίτη Διεθνής Έρευνα για την Αξιολόγηση της Εκπαιδευτικής Επίδοσης στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες (Third International Mathematics and Science Study, TIMSS), που οργανώθηκε από τη Διεθνή Ένωση για την Αξιολόγηση της Εκπαιδευτικής Επίδοσης (International Association for the Evaluation of Educational Achievement, IEA), είναι μια από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες σχετικές εκπαιδευτικές έρευνες που έγιναν ποτέ. Σε αυτή την έρευνα, που διήρκεσε από το 1990 μέχρι το 1998, συμμετείχαν ερευνητικά κέντρα, ομάδες και επιτροπές ειδικών από 45 χώρες. Για πρώτη φορά εξετάστηκαν σε τόσο μεγάλη έκταση οι σχολικές γνώσεις, οι αντιλήψεις, οι διδακτικές πρακτικές και οι μαθητικές επιδόσεις, σε σχέση με το κοινωνικό και το εκπαιδευτικό τους πλαίσιο, στα Μαθηματικά και στις Φυσικές Επιστήμες που διδάσκονται στο δημοτικό, στο γυμνάσιο και στο λύκειο.

Το βιβλίο αυτό είναι το πρώτο μιας σειράς δημοσιεύσεων με θέμα την παρουσίαση και την ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας για την Ελλάδα. Στον παρόντα τόμο καταγράφονται τα πρώτα τεκμήρια και αποτελέσματα της έρευνας, που αφορούν ιδιαίτερα το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα σε σχέση με άλλα εκπαιδευτικά συστήματα του ευρύτερου "περιβάλλοντος" της χώρας.

Η έρευνα στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε στο κέντρο ΙΕΑ στο Πανεπιστήμιο Πάτρας έως το 1996 και στη συνέχεια στο Ελληνικό Συντονιστικό Κέντρο ΙΕΑ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΑΝΙΧΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (BKS.0311688)
anixneyontas tin epidosi stin elliniki ekpaideysi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 17.26 € μόνο 13.81
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-375-130-4
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Σελίδες: 176
Ημερομηνία Έκδοσης: 2000

Η ΤΡΙΤΗ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΙΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Η εκπαίδευση και η μάθηση στοιχείων των θετικών επιστημών θεωρούνται πλέον σημαντικός στόχος των εκπαιδευτικών συστημάτων στις σημερινές κοινωνικές ομάδες που τις συγκροτούν.

Η Τρίτη Διεθνής Έρευνα για την Αξιολόγηση της Εκπαιδευτικής Επίδοσης στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες (Third International Mathematics and Science Study, TIMSS), που οργανώθηκε από τη Διεθνή Ένωση για την Αξιολόγηση της Εκπαιδευτικής Επίδοσης (International Association for the Evaluation of Educational Achievement, IEA), είναι μια από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες σχετικές εκπαιδευτικές έρευνες που έγιναν ποτέ. Σε αυτή την έρευνα, που διήρκεσε από το 1990 μέχρι το 1998, συμμετείχαν ερευνητικά κέντρα, ομάδες και επιτροπές ειδικών από 45 χώρες. Για πρώτη φορά εξετάστηκαν σε τόσο μεγάλη έκταση οι σχολικές γνώσεις, οι αντιλήψεις, οι διδακτικές πρακτικές και οι μαθητικές επιδόσεις, σε σχέση με το κοινωνικό και το εκπαιδευτικό τους πλαίσιο, στα Μαθηματικά και στις Φυσικές Επιστήμες που διδάσκονται στο δημοτικό, στο γυμνάσιο και στο λύκειο.

Το βιβλίο αυτό είναι το πρώτο μιας σειράς δημοσιεύσεων με θέμα την παρουσίαση και την ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας για την Ελλάδα. Στον παρόντα τόμο καταγράφονται τα πρώτα τεκμήρια και αποτελέσματα της έρευνας, που αφορούν ιδιαίτερα το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα σε σχέση με άλλα εκπαιδευτικά συστήματα του ευρύτερου "περιβάλλοντος" της χώρας.

Η έρευνα στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε στο κέντρο ΙΕΑ στο Πανεπιστήμιο Πάτρας έως το 1996 και στη συνέχεια στο Ελληνικό Συντονιστικό Κέντρο ΙΕΑ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΝΙΧΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ BKS.0311688 BKS.0311688 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-375-130-4 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ Σελίδες: 176 Ημερομηνία Έκδοσης: 2000 Η ΤΡΙΤΗ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΙΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Η εκπαίδευση και η μάθηση στοιχείων των θετικών επιστημών θεωρούνται πλέον σημαντικός στόχος των εκπαιδευτικών συστημάτων στις σημερινές κοινωνικές ομάδες που τις συγκροτούν. Η Τρίτη Διεθνής Έρευνα για την Αξιολόγηση της Εκπαιδευτικής Επίδοσης στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες (Third International Mathematics and Science Study, TIMSS), που οργανώθηκε από τη Διεθνή Ένωση για την Αξιολόγηση της Εκπαιδευτικής Επίδοσης (International Association for the Evaluation of Educational Achievement, IEA), είναι μια από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες σχετικές εκπαιδευτικές έρευνες που έγιναν ποτέ. Σε αυτή την έρευνα, που διήρκεσε από το 1990 μέχρι το 1998, συμμετείχαν ερευνητικά κέντρα, ομάδες και επιτροπές ειδικών από 45 χώρες. Για πρώτη φορά εξετάστηκαν σε τόσο μεγάλη έκταση οι σχολικές γνώσεις, οι αντιλήψεις, οι διδακτικές πρακτικές και οι μαθητικές επιδόσεις, σε σχέση με το κοινωνικό και το εκπαιδευτικό τους πλαίσιο, στα Μαθηματικά και στις Φυσικές Επιστήμες που διδάσκονται στο δημοτικό, στο γυμνάσιο και στο λύκειο. Το βιβλίο αυτό είναι το πρώτο μιας σειράς δημοσιεύσεων με θέμα την παρουσίαση και την ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας για την Ελλάδα. Στον παρόντα τόμο καταγράφονται τα πρώτα τεκμήρια και αποτελέσματα της έρευνας, που αφορούν ιδιαίτερα το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα σε σχέση με άλλα εκπαιδευτικά συστήματα του ευρύτερου "περιβάλλοντος" της χώρας. Η έρευνα στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε στο κέντρο ΙΕΑ στο Πανεπιστήμιο Πάτρας έως το 1996 και στη συνέχεια στο Ελληνικό Συντονιστικό Κέντρο ΙΕΑ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
11.05
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή