Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΑΝΑΔΟΜΩΝΤΑΣ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
 
 
 
   
 
anadomontas ta keimenika eidi toy sxolikoy grammatismoy photo

anadomontas ta keimenika eidi toy sxolikoy grammatismoy photo


ΑΝΑΔΟΜΩΝΤΑΣ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ

BKS.0885039          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΑΠΠΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΖΕΚΕΡ ΜΠΑΡΡΟ ΛΙΛΙΑΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από34.64 €
μόνο31.18 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-458-018-7
Συγγραφέας: ΠΑΠΠΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΖΕΚΕΡ ΜΠΑΡΡΟ ΛΙΛΙΑΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Σελίδες: 547
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2007

Το βιβλίο αυτό διερευνά ένα συνεργασιακό πρόγραμμα σχολείου-πανεπιστημίου με στόχο το μετασχηματισμό διαφόρων κειμενικών ειδών γραμματισμού που οι ίδιοι οι δάσκαλοι-ερευνητές (σε συνεργασία με τους πανεπιστημιακούς ερευνητές) οργάνωσαν και διερεύνησαν με τελικό σκοπό να μεταμορφώσουν τις διδακτικές τους πρακτικές από μονολογικές σε διαλογικές. Το πρόγραμμα έλαβε χώρα σε διάφορες τάξεις (από το νηπιαγωγείο ως την ογδόη τάξη) σε δημόσια σχολεία στο Σικάγο των Η.Π.Α. Όλοι και όλες εργάστηκαν με στόχο να δημιουργήσουν διεπιδράσεις όπου οι φωνές των μαθητών/τριών-οι ιδέες τους, τα σχόλιά τους, οι ερωτήσεις τους- θα ενθαρρύνονταν και θα αξιολογούνταν θετικά.

Αυτό το βιβλίο περιγράφει τα ταξίδια των δασκάλων-ερευνητών σε σχολεία υποβαθμισμένων αστικών περιοχών στην προσπάθειά τους να βρουν τρόπους ώστε να αξιοποιήσουν τις ιδέες και τις απόψεις των μαθητών/τριών τους. Οι εκπαιδευτικοί ανακάλυψαν τρόπους για να δώσουν στους μαθητές και τις μαθήτριες να καταλάβουν ότι αυτό που σκεφτόντουσαν μετρούσε ως σημαντικό. Διαμόρφωσαν συνεργασιακό διάλογο στην τάξη για να υλοποιήσουν την ιδέα ότι όλα τα παιδιά ανήκουν στην ομάδα. Αυτές δεν ήταν μόνο σπουδαίες παιδαγωγικές πράξεις αλλά και κάτι πιο σημαντικό- ο συνεργασιακός διάλογος που υλοποίησε αυτές τις διδακτικές πρακτικές αντιπροσωπεύει τον κριτικό διάλογο για κοινωνική αλλαγή.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΑΝΑΔΟΜΩΝΤΑΣ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ (BKS.0885039)
anadomontas ta keimenika eidi toy sxolikoy grammatismoy photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
34.64 € -10% = 31.18
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-458-018-7
Συγγραφέας: ΠΑΠΠΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΖΕΚΕΡ ΜΠΑΡΡΟ ΛΙΛΙΑΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Σελίδες: 547
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2007

Το βιβλίο αυτό διερευνά ένα συνεργασιακό πρόγραμμα σχολείου-πανεπιστημίου με στόχο το μετασχηματισμό διαφόρων κειμενικών ειδών γραμματισμού που οι ίδιοι οι δάσκαλοι-ερευνητές (σε συνεργασία με τους πανεπιστημιακούς ερευνητές) οργάνωσαν και διερεύνησαν με τελικό σκοπό να μεταμορφώσουν τις διδακτικές τους πρακτικές από μονολογικές σε διαλογικές. Το πρόγραμμα έλαβε χώρα σε διάφορες τάξεις (από το νηπιαγωγείο ως την ογδόη τάξη) σε δημόσια σχολεία στο Σικάγο των Η.Π.Α. Όλοι και όλες εργάστηκαν με στόχο να δημιουργήσουν διεπιδράσεις όπου οι φωνές των μαθητών/τριών-οι ιδέες τους, τα σχόλιά τους, οι ερωτήσεις τους- θα ενθαρρύνονταν και θα αξιολογούνταν θετικά.

Αυτό το βιβλίο περιγράφει τα ταξίδια των δασκάλων-ερευνητών σε σχολεία υποβαθμισμένων αστικών περιοχών στην προσπάθειά τους να βρουν τρόπους ώστε να αξιοποιήσουν τις ιδέες και τις απόψεις των μαθητών/τριών τους. Οι εκπαιδευτικοί ανακάλυψαν τρόπους για να δώσουν στους μαθητές και τις μαθήτριες να καταλάβουν ότι αυτό που σκεφτόντουσαν μετρούσε ως σημαντικό. Διαμόρφωσαν συνεργασιακό διάλογο στην τάξη για να υλοποιήσουν την ιδέα ότι όλα τα παιδιά ανήκουν στην ομάδα. Αυτές δεν ήταν μόνο σπουδαίες παιδαγωγικές πράξεις αλλά και κάτι πιο σημαντικό- ο συνεργασιακός διάλογος που υλοποίησε αυτές τις διδακτικές πρακτικές αντιπροσωπεύει τον κριτικό διάλογο για κοινωνική αλλαγή.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΝΑΔΟΜΩΝΤΑΣ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ BKS.0885039 ΠΑΠΠΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΖΕΚΕΡ ΜΠΑΡΡΟ ΛΙΛΙΑΝΑ ΠΑΠΠΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΖΕΚΕΡ ΜΠΑΡΡΟ ΛΙΛΙΑΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
28.06 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials