ISBN: 960-390-038-9 Συγγραφέας: ΚΑΠΙΚΗ ΠΙΒΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΤΑΝΙΑ Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS Σελίδες: 352 Ημερομηνία Έκδοσης: 1998 Το βιβλίο Υπηρεσία Υποδοχής έχει ως στόχο να βοηθήσει τους σπουδαστές αλλά και τους επαγγελματίες ρεσεψιονίστ να κατανοήσουν, να οργανώσουν και να εκτελέσουν αποτελεσματικά τις λειτουργίες του τμήματος Υποδοχής, γεγονός πολύ ουσιαστικό για την επιτυχία ενός ξενοδοχείου. Το βιβλίο χωρίζεται στα τέσσερα παρακάτω μέρη: Το πρώτο μέρος, ο κόσμος των ξενοδοχείων (κεφάλαια 1 - 3), αναφέρεται στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, στην οργάνωση του ξενοδοχείου, τις λειτουργίες και το προσωπικό της Υποδοχής και τέλος στις πωλήσεις από το τμήμα Υποδοχής. Το δεύτερο μέρος, στέγαση και εξυπηρέτηση πελατών (κεφάλαια 4-10), αναλύει τις λειτουργίες και εργασίες της Υποδοχής από την κράτηση και άφιξη του πελάτη, μέχρι την αναχώρηση και εξόφληση του λογαριασμού του. Το τρίτο μέρος, διεύθυνση τον τμήματος Υποδοχής (κεφάλαια 11 και 12), περιλαμβάνει ειδικές εργασίες της Υποδοχής για τον σχεδιασμό και έλεγχο των λειτουργιών της Υποδοχής, όπως επίσης και διάφορες πλευρές της διεύθυνσης προσωπικού. Το τέταρτο μέρος αποτελεί το Παράρτημα του βιβλίου και περιλαμβάνει διάφορους κανονισμούς, ξενοδοχειακή νομοθεσία και λεξιλόγιο με ξενόγλωσσους ξενοδοχειακούς όρους, που χρησιμοποιούνται συχνά από το προσωπικό της Υποδοχής.
|