Τηλεόραση LED Super UHD 60UH7707 της LG, με IPS 4K Quantum Οθόνη, τεχνολογία HDR Super, λειτουργικό σύστημα webOS 3.0 και ήχο σχεδιασμένο από την harman/kardon, η οποία θα σου δώσει απλόχερα ατελείωτες ώρες διασκέδασης.
Τηλεόραση LED Super UHD 60UH7707 της LG, με IPS 4K Quantum Οθόνη, τεχνολογία HDR Super, λειτουργικό σύστημα webOS 3.0 και ήχο σχεδιασμένο από την harman/kardon, η οποία θα σου δώσει απλόχερα ατελείωτες ώρες διασκέδασης.
• Διαγώνιος Οθόνης: 60" • Αναλογία: 16:9 • Τεχνολογία: LED • Ανάλυση: 3840 x 2160 • Τύπος Οθόνης: Flat • Ειδικά Χαρακτηριστικά: Smart TV • Εξτρά Χαρακτηριστικά: LED, IPS 4K Quantum Display • Δέκτης: DVB-T2, DVB-C • Ευκρίνεια: Ultra HD 4K • Ήχος: Ultra Surround, 2ch., 20W • Συνδέσεις: 3x HDMI, CI Slot, 3x USB, Scart, LAN, Είσοδος RF • Ενεργειακή Κλάση: Α+ • Επιπλέον χαρακτηριστικά: Remote App, DLNA, WiDi, Miracast, SIMPLINK, LG Cloud • Βελτίωση Εικόνας: True Ultra HD Engine, True Black Control, 4K Upscaler, Natural Color • Smart TV: Υποστηρίζεται • Vesa: 300 x 300 • Πλάτος: 1348 mm • Ύψος: 778 mm • Πάχος: 56 mm • Βάρος: 22.1 Kg • Εγγύηση: 2 χρόνια. DOA 7 ημερών
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση